Какви акумулатори ми трябват HELP
Какви акумулатори ми трябват HELP
Здравейте на всички фенове!!! Имам Land Cruiser 3.0 TD - 97година и е с два акумулатора, но и двата са скапани и трябва да си купя нови. Та някой знае ли колко Ah трябва да бъдат?????? Благодаря ви предварително!!!
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
от дясно има няколко ПДФа... http://www.bosch.bg/bg/products/car_equ ... /index.htmAlex69 написа:Ами на мен ми се струва че е страшно много 200 - 240 Ah за 3.0 TD, в смисъл за някакъв 2.0 дизел се слага около 70 - 80 Ah а пък за 3.0 да са толкова многота затова търся някакво ръководство или hayens за да разбера какво препоръчва производителя.
имаче Варта е ... Дъ бест оф дъ бест
Ся твойта може си я караш и само с 1 акумулатор....щото са успоредно а не последователно....та може си купиш ся един и догодина 1..зимите в БГ вече са меки...Alex69 написа:Ами на мен ми се струва че е страшно много 200 - 240 Ah за 3.0 TD, в смисъл за някакъв 2.0 дизел се слага около 70 - 80 Ah а пък за 3.0 да са толкова многота затова търся някакво ръководство или hayens за да разбера какво препоръчва производителя.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Re: Какви акумулатори ми трябват HELP
а старите какви са? не са ли каквито трябва и да видиш от там колко ампер часа да си купиш?Alex69 написа:Здравейте на всички фенове!!! Имам Land Cruiser 3.0 TD - 97година и е с два акумулатора, но и двата са скапани и трябва да си купя нови. Та някой знае ли колко Ah трябва да бъдат?????? Благодаря ви предварително!!!
http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
Corolla - 2C
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
Corolla - 2C

Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Estate
Mazda 6 - MZR-CD (RF Turbo) Hatchback
на нашия Нисан Патрул 1990, 3.3Д, има 2 акумулатора, свързани последователно, т.е. 24 волта. всичко е на 24 волта. твоята мисля че не е. ако е на 12 значи и трябва 1 акумулатор да запали. другия е за друго. 2та акумулатора съм ги купувал по каталог (явно има някъв каталог за всеки модел кола, какъв акумулатор да се слага), тия са по 100Ah. и са напълно достатъчни.
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Какви акумулатори ми трябват HELP
Колегата е абсолютно прав,погледни си старите акумулатори какви ампери са/оригиналните ли са?/ и слагай 2,а не 1,щом така е дадено да бъде,трябва да е така,с японците не трябва да се спори-все пак това е дизелов Ланд Крюзер,а не Уаз-ка. Който не може да си позволи да си купи 2 акумулатора,едва ли ще може да си позволи да кара Ланд Крюзер.kalin написа:а старите какви са? не са ли каквито трябва и да видиш от там колко ампер часа да си купиш?Alex69 написа:Здравейте на всички фенове!!! Имам Land Cruiser 3.0 TD - 97година и е с два акумулатора, но и двата са скапани и трябва да си купя нови. Та някой знае ли колко Ah трябва да бъдат?????? Благодаря ви предварително!!!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
А,значи с единия да пали ,а другия е за друго laugh.gif ,другото да го зареже laugh.gif ,само да пали и да гаси е важно ,хаха biggrin.gif .Аз мисля,че Ланд Крюзерът пали и с 2-та,но това не е важно дали пали с 2-та или с 1-ния,след като са сложени 2,значи трябва да се сменят с 2,изобщо няма почва за спор.Явно джипът трябва да има 2 акумулатора,за да изпълнява всичките си функции надеждно,Тойота са го изчислили. И амперчасовете са важни и не се определят така "на око" дали 100 Ач. ,дали 200 Ач.,трябва да се провери в каталог колко амперчаса акумулатори монтира Тойота на тези Ландове. Щото и с 80 Ач пак ще пали без проблем,но дали винаги?!newmiro написа:на нашия Нисан Патрул 1990, 3.3Д, има 2 акумулатора, свързани последователно, т.е. 24 волта. всичко е на 24 волта. твоята мисля че не е. ако е на 12 значи и трябва 1 акумулатор да запали. другия е за друго. ....тия са по 100Ah. и са напълно достатъчни.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Аз лично не обичам каталожната информация и затова просто поглеждам алтернатора на колата и определям "на око" какъв акомулатор е подходящ (така съм действал само с по-стари коли, защото на последната S-класа, например, ако и смениш батериите с различни от стандартните и таблото светва като коледна елха). Иначе самите Ah не са определящи за паленето на колата - има акомулатори по 40 Ah, които са с 800 A пусков ток.LEXUS написа:И амперчасовете са важни и не се определят така "на око" дали 100 Ач. ,дали 200 Ач.,трябва да се провери в каталог колко амперчаса акумулатори монтира Тойота на тези Ландове. Щото и с 80 Ач пак ще пали без проблем,но дали винаги?!
По темата - от 3 години карам с акомулатори Exide и съм изключително доволен от тях. Бях с такъв и на кола подготвена за Car Audio състезания и батерията не мръдна.
GT-Four ST205
Мерси за инфото колеги!!! За сега реших временно проблема. Оказа се че единия акомулатор е, що годе, читав, имах още един здрав и за сега са два по 75 Ah и всичко е ОК. А старите акомулатори са сменяни и са с различен ампераж - единия е 71 а другия 75 - нищо от рода и затова търся заводските препоръки
Мерси!

Мерси!
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Като ги сменяш, по-добре да ги смениш и двата.
+/-5Ah- не оказват някакво осезаемо влияние, но е добре да сложиш два еднакви.
Така ще ти издържат повече отколкото ако ги сменяш един по един (просто по-скапания акумулатор ще товари допълнително новия).
Предполагам, че акумулаторите са два не заради капацитета, а заради пусковия ток (също основен параметър на стартовите акумулатори).
Все пак двигателя е доста голям и сигурно стартера гълта доста ток в момента на стартиране.
Бях срещал в една книжка инфо за 3.0D4D LC2, LC3, LC4, LC5 - акумулаторите според нея бяха 64Аh....
+/-5Ah- не оказват някакво осезаемо влияние, но е добре да сложиш два еднакви.
Така ще ти издържат повече отколкото ако ги сменяш един по един (просто по-скапания акумулатор ще товари допълнително новия).
Предполагам, че акумулаторите са два не заради капацитета, а заради пусковия ток (също основен параметър на стартовите акумулатори).
Все пак двигателя е доста голям и сигурно стартера гълта доста ток в момента на стартиране.

Бях срещал в една книжка инфо за 3.0D4D LC2, LC3, LC4, LC5 - акумулаторите според нея бяха 64Аh....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Ето тука
http://forum.offroad-bulgaria.com/forum ... 482002&f=3
можеш да прочетеш за джипове и да поровиш за информация, хората са много в час.
Щом има два акумулатора, значи има защо...
Аз имам Галопер, това е лиценз на Мицубиши, 3.0 бензин и по каталог е 65 ампера, опитах да го запаля с 45, зора беше невероятен... Колкото до мнението, че повече ампери-по-добре , да ама не, зависи от алтернатора, ако е разчетен за 65 а ти ми сложиш 100 ампера няма да може да го зарежда ефективно.
Та, виж по книжките колко да сложиш и сложи каквото е предписано, дори монбат да е... А за клемите колегата е прав, внимавай с левите клеми, че после е мъка да го догадиш....
Успех[/url]
http://forum.offroad-bulgaria.com/forum ... 482002&f=3
можеш да прочетеш за джипове и да поровиш за информация, хората са много в час.
Щом има два акумулатора, значи има защо...
Аз имам Галопер, това е лиценз на Мицубиши, 3.0 бензин и по каталог е 65 ампера, опитах да го запаля с 45, зора беше невероятен... Колкото до мнението, че повече ампери-по-добре , да ама не, зависи от алтернатора, ако е разчетен за 65 а ти ми сложиш 100 ампера няма да може да го зарежда ефективно.
Та, виж по книжките колко да сложиш и сложи каквото е предписано, дори монбат да е... А за клемите колегата е прав, внимавай с левите клеми, че после е мъка да го догадиш....
Успех[/url]
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: pivaylov и 7 госта