SUPRA MA70 -> JZA70 ,7MGTE -> 1JZ-GTE

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 22 Юни 2008 22:39

ugabuga написа:otnoshenieto e che sha hodi tu na levo tu na desno, i kato vdignesh 60 mph i sha te fashta strah
Ami sha vidim kak e ,mene me symnqva che pri double wish sha go ima toz problem ,osobeno sega kato moga da osvobdq reglaza na Castera i vkaram i qkia caster se nadqvam stabilnosta na high speed da se podobri.

Pak i tez nadali sa imali max speed 60mph wink.gif

Изображение
Изображение

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 23 Юни 2008 01:23

камбъра е хубаво нещо smile.gif пък и не хаби толкова гумите. аз вече навъртях към 2000км с -2 градуса, че и малко toe out - гумите не са мръднали
status: за БАН

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 23 Юни 2008 13:37

Какъв е тоя хобот бре ?! wacko.gif

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 23 Юни 2008 18:08

maggkrabar написа:камбъра е хубаво нещо smile.gif пък и не хаби толкова гумите. аз вече навъртях към 2000км с -2 градуса, че и малко toe out - гумите не са мръднали
Mda gledah hora sys po 3 gradusa ,systo nemat grizi. Prosto se vnimava da ne gi karas prenapompani na ulicata stoto togaz kontaktnoto petno qko namalqva i stava iznosvaneto. Ma chak ToeOut ot prede! - Brutalist!!!
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 23 Юни 2008 18:10

jamie написа:Какъв е тоя хобот бре ?! wacko.gif
Tva e poslednata systezavala se Group A ,MA70. Hobotite ot prede pod bronqta sa za spirackite a tezi drugite sigurno sa za rezervnata pecka na vyglista deto q puskat kato 7M-a im naprai BHG on the track wink.gif
Изображение

b_d

Мнение от b_d » 23 Юни 2008 20:56

тва не е ли много тлъсто за гр. А?

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 23 Юни 2008 22:31

LordDigital написа:
maggkrabar написа:камбъра е хубаво нещо smile.gif пък и не хаби толкова гумите. аз вече навъртях към 2000км с -2 градуса, че и малко toe out - гумите не са мръднали
Mda gledah hora sys po 3 gradusa ,systo nemat grizi. Prosto se vnimava da ne gi karas prenapompani na ulicata stoto togaz kontaktnoto petno qko namalqva i stava iznosvaneto. Ma chak ToeOut ot prede! - Brutalist!!!
на АЕ-то му трябва малко toe out опред, няколко милимунди - при спиране и компресиране на окачването предницата малко се свива. пробвах с нулеви сходимости - като сложиш малко toe out захапва по-добре, особено при спиране със завиване. а и по тези картинг писти дето ходим - замислям се дали да не се сложат добавки да стане камбъра -3 градуса laugh.gif сега повече от -2 не мога да направя, ама като се сложат модифицирани RCA - става номерът. тука ондите си карат на -3 градуса без да ги е грижа
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 23 Юни 2008 23:58

maggkrabar написа:
LordDigital написа:
maggkrabar написа:камбъра е хубаво нещо smile.gif пък и не хаби толкова гумите. аз вече навъртях към 2000км с -2 градуса, че и малко toe out - гумите не са мръднали
Mda gledah hora sys po 3 gradusa ,systo nemat grizi. Prosto se vnimava da ne gi karas prenapompani na ulicata stoto togaz kontaktnoto petno qko namalqva i stava iznosvaneto. Ma chak ToeOut ot prede! - Brutalist!!!
на АЕ-то му трябва малко toe out опред, няколко милимунди - при спиране и компресиране на окачването предницата малко се свива. пробвах с нулеви сходимости - като сложиш малко toe out захапва по-добре, особено при спиране със завиване. а и по тези картинг писти дето ходим - замислям се дали да не се сложат добавки да стане камбъра -3 градуса laugh.gif сега повече от -2 не мога да направя, ама като се сложат модифицирани RCA - става номерът. тука ондите си карат на -3 градуса без да ги е грижа
АЕ-тата не се ли камберосват много лесно ,като са Макферсон отгоре през точката на закрепяне на Strut-а?

Също съм гледал доста AWD и FWD автомобили карат със некви неземни камбери от преде. Имам чуството ,че при тях камбер компенсациите при завиване са силно намалени заради полуоската дето им са навира във хъба...
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 24 Юни 2008 00:08

bad_dog написа:тва не е ли много тлъсто за гр. А?
Кара ли са ги. Тойота във началото са взели работата много на сериозно и за да ги хомогенизират са пуснали специална 500 серия супри (Turbo A) ,основно за да разкарат дебитомерите и увеличат леко хаузинга на турбото.

Иначе Супрата изглежда масивна ,но като се изкорми става Competitive Weight на Косуартите и GTR. Тва говорим за сериозен заводски тунинг ,TRD брутализми като огромен магнесиев картер ,извънземни Махле биели и бутала ,много използване на титании и не на последно място 1000cc injectors и там около 600 коня. Спирачки от порядъка на 15 ili 16 инча и така нататъка,

Парвоначално даже са имали и победи ,ма после TRD спира активни подобрения по колата което ги е погребало много бързо.
Изображение

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 24 Юни 2008 00:35

Според мен по тежката предница ще си каже думата и би трябвало колата да е по стабилана това, че гумите ще се износват, кой го е грижа smile.gif

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 24 Юни 2008 05:12

Заиграхме се:)

Изображение

Изображение




И после във сервиза ,на подемкта со големио партиец фкарахме якия Кастер ,та после едвам едвам са докопах до нас. Утре са надявам да качим колата на Hunter-a (alignment rack) и да се изясни до колко сме усели.
Изображение

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 24 Юни 2008 06:31

LordDigital написа:на подемкта со големио партиец фкарахме якия Кастер
:thumbsup: evala Lorde, ne spirash da me razveselyavash! :thumbsup: zhiv i zdrav da si... pa bilo to i kekava predniza! happy.gif :thumbsup:

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 25 Юни 2008 00:32

LordDigital написа:
bad_dog написа:тва не е ли много тлъсто за гр. А?
Кара ли са ги. Тойота във началото са взели работата много на сериозно и за да ги хомогенизират са пуснали специална 500 серия супри (Turbo A) ,основно за да разкарат дебитомерите и увеличат леко хаузинга на турбото.
Нещо подобно ли ?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 25 Юни 2008 01:04

Bass_Man написа:
LordDigital написа:
bad_dog написа:тва не е ли много тлъсто за гр. А?
Кара ли са ги. Тойота във началото са взели работата много на сериозно и за да ги хомогенизират са пуснали специална 500 серия супри (Turbo A) ,основно за да разкарат дебитомерите и увеличат леко хаузинга на турбото.
Нещо подобно ли ?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Ami tva e nekvo stranno ,50 broiki. Ako nema debitomer e Turbo A ,ma neam danni Turbo-A da sa minavali Emisii za iznos izvyn Japan.
Изображение

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 25 Юни 2008 02:03

1989 v Germaniya e bilo oshte liberalno za emisiite, togava samo shvezia i shveizariya sa durzhali na po-chisti versii wink.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост