Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
-
LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение
от LordDigital » 22 Юни 2008 22:39
ugabuga написа:otnoshenieto e che sha hodi tu na levo tu na desno, i kato vdignesh 60 mph i sha te fashta strah
Ami sha vidim kak e ,mene me symnqva che pri double wish sha go ima toz problem ,osobeno sega kato moga da osvobdq reglaza na Castera i vkaram i qkia caster se nadqvam stabilnosta na high speed da se podobri.
Pak i tez nadali sa imali max speed 60mph

LordDigital
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение
от agent dust » 23 Юни 2008 01:23
камбъра е хубаво нещо

пък и не хаби толкова гумите. аз вече навъртях към 2000км с -2 градуса, че и малко toe out - гумите не са мръднали
status: за БАН
agent dust
-
jamie
- Мнения: 2495
- Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
- Местоположение: U S A
Мнение
от jamie » 23 Юни 2008 13:37
Какъв е тоя хобот бре ?!

jamie
-
LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение
от LordDigital » 23 Юни 2008 18:08
maggkrabar написа:камбъра е хубаво нещо

пък и не хаби толкова гумите. аз вече навъртях към 2000км с -2 градуса, че и малко toe out - гумите не са мръднали
Mda gledah hora sys po 3 gradusa ,systo nemat grizi. Prosto se vnimava da ne gi karas prenapompani na ulicata stoto togaz kontaktnoto petno qko namalqva i stava iznosvaneto. Ma chak ToeOut ot prede! - Brutalist!!!
LordDigital
-
LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение
от LordDigital » 23 Юни 2008 18:10
jamie написа:Какъв е тоя хобот бре ?!

Tva e poslednata systezavala se Group A ,MA70. Hobotite ot prede pod bronqta sa za spirackite a tezi drugite sigurno sa za rezervnata pecka na vyglista deto q puskat kato 7M-a im naprai BHG on the track

LordDigital
-
b_d
Мнение
от b_d » 23 Юни 2008 20:56
тва не е ли много тлъсто за гр. А?
b_d
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение
от agent dust » 23 Юни 2008 22:31
LordDigital написа:maggkrabar написа:камбъра е хубаво нещо

пък и не хаби толкова гумите. аз вече навъртях към 2000км с -2 градуса, че и малко toe out - гумите не са мръднали
Mda gledah hora sys po 3 gradusa ,systo nemat grizi. Prosto se vnimava da ne gi karas prenapompani na ulicata stoto togaz kontaktnoto petno qko namalqva i stava iznosvaneto. Ma chak ToeOut ot prede! - Brutalist!!!
на АЕ-то му трябва малко toe out опред, няколко милимунди - при спиране и компресиране на окачването предницата малко се свива. пробвах с нулеви сходимости - като сложиш малко toe out захапва по-добре, особено при спиране със завиване. а и по тези картинг писти дето ходим - замислям се дали да не се сложат добавки да стане камбъра -3 градуса laugh.gif сега повече от -2 не мога да направя, ама като се сложат модифицирани RCA - става номерът. тука ондите си карат на -3 градуса без да ги е грижа
status: за БАН
agent dust
-
LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение
от LordDigital » 23 Юни 2008 23:58
maggkrabar написа:LordDigital написа:maggkrabar написа:камбъра е хубаво нещо

пък и не хаби толкова гумите. аз вече навъртях към 2000км с -2 градуса, че и малко toe out - гумите не са мръднали
Mda gledah hora sys po 3 gradusa ,systo nemat grizi. Prosto se vnimava da ne gi karas prenapompani na ulicata stoto togaz kontaktnoto petno qko namalqva i stava iznosvaneto. Ma chak ToeOut ot prede! - Brutalist!!!
на АЕ-то му трябва малко toe out опред, няколко милимунди - при спиране и компресиране на окачването предницата малко се свива. пробвах с нулеви сходимости - като сложиш малко toe out захапва по-добре, особено при спиране със завиване. а и по тези картинг писти дето ходим - замислям се дали да не се сложат добавки да стане камбъра -3 градуса laugh.gif сега повече от -2 не мога да направя, ама като се сложат модифицирани RCA - става номерът. тука ондите си карат на -3 градуса без да ги е грижа
АЕ-тата не се ли камберосват много лесно ,като са Макферсон отгоре през точката на закрепяне на Strut-а?
Също съм гледал доста AWD и FWD автомобили карат със некви неземни камбери от преде. Имам чуството ,че при тях камбер компенсациите при завиване са силно намалени заради полуоската дето им са навира във хъба...

LordDigital
-
LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение
от LordDigital » 24 Юни 2008 00:08
bad_dog написа:тва не е ли много тлъсто за гр. А?
Кара ли са ги. Тойота във началото са взели работата много на сериозно и за да ги хомогенизират са пуснали специална 500 серия супри (Turbo A) ,основно за да разкарат дебитомерите и увеличат леко хаузинга на турбото.
Иначе Супрата изглежда масивна ,но като се изкорми става Competitive Weight на Косуартите и GTR. Тва говорим за сериозен заводски тунинг ,TRD брутализми като огромен магнесиев картер ,извънземни Махле биели и бутала ,много използване на титании и не на последно място 1000cc injectors и там около 600 коня. Спирачки от порядъка на 15 ili 16 инча и така нататъка,
Парвоначално даже са имали и победи ,ма после TRD спира активни подобрения по колата което ги е погребало много бързо.
LordDigital
-
Nedkow
- Мнения: 1773
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
Мнение
от Nedkow » 24 Юни 2008 00:35
Според мен по тежката предница ще си каже думата и би трябвало колата да е по стабилана това, че гумите ще се износват, кой го е грижа

Nedkow
-
LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение
от LordDigital » 24 Юни 2008 05:12
Заиграхме се:)
И после във сервиза ,на подемкта со големио партиец фкарахме якия Кастер ,та после едвам едвам са докопах до нас. Утре са надявам да качим колата на Hunter-a (alignment rack) и да се изясни до колко сме усели.
LordDigital
-
punkara
- Мнения: 1505
- Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
- Местоположение: KP60/MA61
Мнение
от punkara » 24 Юни 2008 06:31
LordDigital написа:на подемкта со големио партиец фкарахме якия Кастер

evala Lorde, ne spirash da me razveselyavash!

zhiv i zdrav da si... pa bilo to i kekava predniza!

punkara
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 25 Юни 2008 00:32
LordDigital написа:bad_dog написа:тва не е ли много тлъсто за гр. А?
Кара ли са ги. Тойота във началото са взели работата много на сериозно и за да ги хомогенизират са пуснали специална 500 серия супри (Turbo A) ,основно за да разкарат дебитомерите и увеличат леко хаузинга на турбото.
Нещо подобно ли ?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Bass_Man
-
LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение
от LordDigital » 25 Юни 2008 01:04
Bass_Man написа:LordDigital написа:bad_dog написа:тва не е ли много тлъсто за гр. А?
Кара ли са ги. Тойота във началото са взели работата много на сериозно и за да ги хомогенизират са пуснали специална 500 серия супри (Turbo A) ,основно за да разкарат дебитомерите и увеличат леко хаузинга на турбото.
Нещо подобно ли ?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Ami tva e nekvo stranno ,50 broiki. Ako nema debitomer e Turbo A ,ma neam danni Turbo-A da sa minavali Emisii za iznos izvyn Japan.
LordDigital
-
punkara
- Мнения: 1505
- Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
- Местоположение: KP60/MA61
Мнение
от punkara » 25 Юни 2008 02:03
1989 v Germaniya e bilo oshte liberalno za emisiite, togava samo shvezia i shveizariya sa durzhali na po-chisti versii

punkara
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост