
Турбо за Yaris TS 2001
- speedermarto
- Мнения: 85
- Регистриран на: 02 Май 2008 01:18
- Местоположение: София
Турбо за Yaris TS 2001
Някой знае ли от къде мога да си намеря compressor kit за моя Yaris TS 2001г. ? 

http://www.turbo-kits.com/yaris_turbo_kits.html
aз мисля 4е това е добър вариант ,а за съединителя може и стози да си караш ,но ако сложишедин лек маховик и по хубав съединител картинката ще е по пълна и истинска !!!
aз мисля 4е това е добър вариант ,а за съединителя може и стози да си караш ,но ако сложишедин лек маховик и по хубав съединител картинката ще е по пълна и истинска !!!
Последно промяна от Troshko на 17 Юни 2008 09:58, променено общо 2 пъти.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDMS-200 ... enameZWD1V
Мотора според мен ти е 1NZ-FE
ето о6те един кит
http://cgi.ebay.com/Toyota-Yaris-1NZ-FE ... dZViewItem
Мотора според мен ти е 1NZ-FE
ето о6те един кит

http://cgi.ebay.com/Toyota-Yaris-1NZ-FE ... dZViewItem
- speedermarto
- Мнения: 85
- Регистриран на: 02 Май 2008 01:18
- Местоположение: София
Първия доста ми хареса като цена. Читав ли е и дали трябва да го поръчвам от иебеи или ще се намерят и тук някъде, щото нещо до към $1000 мога да си позволя мисля.belchilov написа:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDMS-200 ... enameZWD1V
Мотора според мен ти е 1NZ-FE
ето о6те един кит![]()
http://cgi.ebay.com/Toyota-Yaris-1NZ-FE ... dZViewItem
И ми говори в цифри, защото бюджета ми не е особено голям и може да ми кажеш лекия маховик какви пари ще е както и хубав съединител

Последно промяна от speedermarto на 17 Юни 2008 10:02, променено общо 1 път.
http://www.turbo-kits.com/yaris_turbo_kits.html
aз мисля 4е това е добър вариант ,а за съединителя може и стози да си караш ,но ако сложишедин лек маховик и по хубав съединител картинката ще е по пълна и истинска !!!
а за тези китове трябва да мисиш и как ще управляваш ,за електроника говоря за да ме разбереш
aз мисля 4е това е добър вариант ,а за съединителя може и стози да си караш ,но ако сложишедин лек маховик и по хубав съединител картинката ще е по пълна и истинска !!!
а за тези китове трябва да мисиш и как ще управляваш ,за електроника говоря за да ме разбереш

- speedermarto
- Мнения: 85
- Регистриран на: 02 Май 2008 01:18
- Местоположение: София
Не е дебело вярвай ми....нещо не виждам нито колектори нито електроника, а ако предобриш сместа, ще сменяш и буталца....до към 1000 кинта вервай ми, че неможе си турбинираш колата, щото само съединителя и некой по-ефтин пиджбек струват толкоз....speedermarto написа:за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя?малко съм индианец ама карай
А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
П.П. турбно проект с под 5000$ в джоба според мен е безмислено да се почва.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Напълно подкрепямdiver написа:Не е дебело вярвай ми....нещо не виждам нито колектори нито електроника, а ако предобриш сместа, ще сменяш и буталца....до към 1000 кинта вервай ми, че неможе си турбинираш колата, щото само съединителя и некой по-ефтин пиджбек струват толкоз....speedermarto написа:за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя?малко съм индианец ама карай
А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
П.П. турбно проект с под 5000$ в джоба според мен е безмислено да се почва.



diver написа:Не е дебело вярвай ми....нещо не виждам нито колектори нито електроника, а ако предобриш сместа, ще сменяш и буталца....до към 1000 кинта вервай ми, че неможе си турбинираш колата, щото само съединителя и некой по-ефтин пиджбек струват толкоз....speedermarto написа:за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя?малко съм индианец ама карай
А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
П.П. турбно проект с под 5000$ в джоба според мен е безмислено да се почва.
не го слушай дивера,,,почвай с 1000 лева,,другото е като на разрочено плащане,,и понеже няма да ти стигнат доникаде и ще разхвърляш колата,,,1-2 година без кола като спестиш от бензина,граждански, консумативи и актове--накрая пак ще ти излезе че си само 1000 лева в преразход...
rudolf написа:diver написа:Не е дебело вярвай ми....нещо не виждам нито колектори нито електроника, а ако предобриш сместа, ще сменяш и буталца....до към 1000 кинта вервай ми, че неможе си турбинираш колата, щото само съединителя и некой по-ефтин пиджбек струват толкоз....speedermarto написа:за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя?малко съм индианец ама карай
А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
П.П. турбно проект с под 5000$ в джоба според мен е безмислено да се почва.
не го слушай дивера,,,почвай с 1000 лева,,другото е като на разрочено плащане,,и понеже няма да ти стигнат доникаде и ще разхвърляш колата,,,1-2 година без кола като спестиш от бензина,граждански, консумативи и актове--накрая пак ще ти излезе че си само 1000 лева в преразход...
Нарочно занижих сумата щото реално е х2....проблема е че неможе само да саднеш турбинка...после се почват гуми, джанти, спирачки, окачване....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- speedermarto
- Мнения: 85
- Регистриран на: 02 Май 2008 01:18
- Местоположение: София
Ще има минимален и краткотраен ефект. Краткотраен, щото на първия ден ще му свикнеш и пак щи е бавна колата.....Сега след олекотяване на маховика требе и баланс, който хич не съм убеден, че секи бай стругар може да направи.....може да сложиш спортен филтър, и по-големи дюзи, ма пак няма да стане резня....после ще налееш и в едни спортни валове...накрая ще си налял 1 торба пари а пауър никъв, та ще се върнеш на турбопроекта...аз поне минах по този път...speedermarto написа:Mдаа явно нискобюджетния блян за турбина си остава блян. Чудя се какво мога да сменя все пак, че да усетя малко повече ПАУЪРМислех си за олекотен маховик ( знам, че това сменят хората) или разпилване на глава (което само съм чувал и не знам дори какво представлява)
Съвет плс

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
моя скромен опит с 2Т машините показва, че ПОУЪР евтино се постига с олекотяване, хубво масло, хубав бензин,хубави свещи, малко нстройка на карба , чиста изпускателна система и мноооооооооо ръчкане(пилене)speedermarto написа:Mдаа явно нискобюджетния блян за турбина си остава блян. Чудя се какво мога да сменя все пак, че да усетя малко повече ПАУЪРМислех си за олекотен маховик ( знам, че това сменят хората) или разпилване на глава (което само съм чувал и не знам дори какво представлява)
Съвет плс

за 1000 мангизи можеш да смениш/махнеш много неща.
1. олекотяване
2. настройки на ЕКУ
3. модифициране на запалителнанта система - кабели, свещи, центровка на запалването
4. по леки гуми и джанти
5. дълго извънградско каране (200-300км) с оптимални обороти за продухване на нагара
сега за това се сещам ...


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта