
Турбо за Yaris TS 2001
- speedermarto
- Мнения: 85
- Регистриран на: 02 Май 2008 01:18
- Местоположение: София
Турбо за Yaris TS 2001
Мнение от speedermarto » 17 Юни 2008 00:50

speedermarto
ugabuga
Мнение от Troshko » 17 Юни 2008 07:58
aз мисля 4е това е добър вариант ,а за съединителя може и стози да си караш ,но ако сложишедин лек маховик и по хубав съединител картинката ще е по пълна и истинска !!!
Troshko
Мнение от Troshko » 17 Юни 2008 08:03
Мотора според мен ти е 1NZ-FE
ето о6те един кит

http://cgi.ebay.com/Toyota-Yaris-1NZ-FE ... dZViewItem
Troshko
- speedermarto
- Мнения: 85
- Регистриран на: 02 Май 2008 01:18
- Местоположение: София
Мнение от speedermarto » 17 Юни 2008 09:47
Първия доста ми хареса като цена. Читав ли е и дали трябва да го поръчвам от иебеи или ще се намерят и тук някъде, щото нещо до към $1000 мога да си позволя мисля.belchilov написа:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDMS-200 ... enameZWD1V
Мотора според мен ти е 1NZ-FE
ето о6те един кит![]()
http://cgi.ebay.com/Toyota-Yaris-1NZ-FE ... dZViewItem
И ми говори в цифри, защото бюджета ми не е особено голям и може да ми кажеш лекия маховик какви пари ще е както и хубав съединител

speedermarto
Мнение от Troshko » 17 Юни 2008 10:01
aз мисля 4е това е добър вариант ,а за съединителя може и стози да си караш ,но ако сложишедин лек маховик и по хубав съединител картинката ще е по пълна и истинска !!!
а за тези китове трябва да мисиш и как ще управляваш ,за електроника говоря за да ме разбереш

Troshko
- speedermarto
- Мнения: 85
- Регистриран на: 02 Май 2008 01:18
- Местоположение: София
Мнение от speedermarto » 17 Юни 2008 10:03

А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
speedermarto
Мнение от diver » 17 Юни 2008 11:01
Не е дебело вярвай ми....нещо не виждам нито колектори нито електроника, а ако предобриш сместа, ще сменяш и буталца....до към 1000 кинта вервай ми, че неможе си турбинираш колата, щото само съединителя и некой по-ефтин пиджбек струват толкоз....speedermarto написа:за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя?малко съм индианец ама карай
А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
П.П. турбно проект с под 5000$ в джоба според мен е безмислено да се почва.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от Troshko » 17 Юни 2008 15:47
Напълно подкрепямdiver написа:Не е дебело вярвай ми....нещо не виждам нито колектори нито електроника, а ако предобриш сместа, ще сменяш и буталца....до към 1000 кинта вервай ми, че неможе си турбинираш колата, щото само съединителя и некой по-ефтин пиджбек струват толкоз....speedermarto написа:за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя?малко съм индианец ама карай
А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
П.П. турбно проект с под 5000$ в джоба според мен е безмислено да се почва.



Troshko
Мнение от rudolf » 17 Юни 2008 15:56
diver написа:Не е дебело вярвай ми....нещо не виждам нито колектори нито електроника, а ако предобриш сместа, ще сменяш и буталца....до към 1000 кинта вервай ми, че неможе си турбинираш колата, щото само съединителя и некой по-ефтин пиджбек струват толкоз....speedermarto написа:за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя?малко съм индианец ама карай
А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
П.П. турбно проект с под 5000$ в джоба според мен е безмислено да се почва.
не го слушай дивера,,,почвай с 1000 лева,,другото е като на разрочено плащане,,и понеже няма да ти стигнат доникаде и ще разхвърляш колата,,,1-2 година без кола като спестиш от бензина,граждански, консумативи и актове--накрая пак ще ти излезе че си само 1000 лева в преразход...
rudolf
Мнение от diver » 17 Юни 2008 20:16
rudolf написа:diver написа:Не е дебело вярвай ми....нещо не виждам нито колектори нито електроника, а ако предобриш сместа, ще сменяш и буталца....до към 1000 кинта вервай ми, че неможе си турбинираш колата, щото само съединителя и некой по-ефтин пиджбек струват толкоз....speedermarto написа:за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя?малко съм индианец ама карай
А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
П.П. турбно проект с под 5000$ в джоба според мен е безмислено да се почва.
не го слушай дивера,,,почвай с 1000 лева,,другото е като на разрочено плащане,,и понеже няма да ти стигнат доникаде и ще разхвърляш колата,,,1-2 година без кола като спестиш от бензина,граждански, консумативи и актове--накрая пак ще ти излезе че си само 1000 лева в преразход...
Нарочно занижих сумата щото реално е х2....проблема е че неможе само да саднеш турбинка...после се почват гуми, джанти, спирачки, окачване....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- speedermarto
- Мнения: 85
- Регистриран на: 02 Май 2008 01:18
- Местоположение: София
Мнение от speedermarto » 17 Юни 2008 23:56



speedermarto
desSs
Мнение от diver » 18 Юни 2008 00:04
Ще има минимален и краткотраен ефект. Краткотраен, щото на първия ден ще му свикнеш и пак щи е бавна колата.....Сега след олекотяване на маховика требе и баланс, който хич не съм убеден, че секи бай стругар може да направи.....може да сложиш спортен филтър, и по-големи дюзи, ма пак няма да стане резня....после ще налееш и в едни спортни валове...накрая ще си налял 1 торба пари а пауър никъв, та ще се върнеш на турбопроекта...аз поне минах по този път...speedermarto написа:Mдаа явно нискобюджетния блян за турбина си остава блян. Чудя се какво мога да сменя все пак, че да усетя малко повече ПАУЪРМислех си за олекотен маховик ( знам, че това сменят хората) или разпилване на глава (което само съм чувал и не знам дори какво представлява)
Съвет плс

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от mitoko » 18 Юни 2008 01:01
моя скромен опит с 2Т машините показва, че ПОУЪР евтино се постига с олекотяване, хубво масло, хубав бензин,хубави свещи, малко нстройка на карба , чиста изпускателна система и мноооооооооо ръчкане(пилене)speedermarto написа:Mдаа явно нискобюджетния блян за турбина си остава блян. Чудя се какво мога да сменя все пак, че да усетя малко повече ПАУЪРМислех си за олекотен маховик ( знам, че това сменят хората) или разпилване на глава (което само съм чувал и не знам дори какво представлява)
Съвет плс

за 1000 мангизи можеш да смениш/махнеш много неща.
1. олекотяване
2. настройки на ЕКУ
3. модифициране на запалителнанта система - кабели, свещи, центровка на запалването
4. по леки гуми и джанти
5. дълго извънградско каране (200-300км) с оптимални обороти за продухване на нагара
сега за това се сещам ...


mitoko
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: skarid и 3 госта