ТУНДРА
SFINKS
LEXUS
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 04 Юни 2008 22:31

agent dust
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Uncle Dido » 05 Юни 2008 00:01


Uncle Dido
- max-2
- Мнения: 2091
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Мнение от max-2 » 05 Юни 2008 09:56
Ако е удобно и аз искам да се свърва с негоmaggkrabar написа:можем да те уредим с каквото поискашимам приятел, който еднакво ефикасно поставя и пропан бутан, и газ. всъщност съвсем скоро заминава за Исландия - ще слага метан на някакъв високопроходим джип, който ще се катери по ледниците при яко минусови температури, после ще го снимат на върха на ледника с рекламна цел - да покажат възможностите на метанът. макар, че аз лично ненавиждам еднакво и пропан бутана, и метанът - но при тези цени на горивата наистина трябва да се вземат мерки. само кажи и ти давам телефонът на човекът, в София е - той ще ти обясни кое е по-добре за твоята кола. но по мое мнение(и негово също) - метанът е гавра за автомобилът - газта е по-добре

max-2
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 29 Авг 2007 10:07
Мнение от martep2000 » 05 Юни 2008 10:12
martep2000
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Uncle Dido » 05 Юни 2008 15:13

Uncle Dido
Мнение от jamie » 05 Юни 2008 17:04
Идеята е да се инсталират уредбите в лицензирани сервизи само (или вграждане в завода производител на колата) - има ли лиценз - чиновниците намазват (има и корупция).
Сега сериозно - в България почти няма АГУ-та по сегашния стандарт. Разликите са в отделни компоненти само - може да се оправят уредбите ($=лицензиран сервиз) примерно.
ПП: Метана е по-калоричен от бензина - за разлика от пропан-бутана.
jamie
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Uncle Dido
jamie
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 06 Юни 2008 23:22
agent dust
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Uncle Dido » 06 Юни 2008 23:57
Добре, представи си че дадеш 1200-1800лв. за газ инжекция и след месец някой тупан те накара да я махаш!!! Лично ще му я завра отзад, ще отвия клапана и ще му поднеса запалка! Ама Зипо, та да не изгасне! Да видим дали ще гръмне!! Цял свят реве за екология, в цивилизацията данъците им са наполовина а ние кво....Ех, рая рая...Ще псуваме под мустак, а ония ще си ни връткат как им е кеф! Е това вече няма да стане!!!!jamie написа:Абе не е за олекване като си знаем политиците - лекета.
Ама сега засега няма страшно !

Uncle Dido
Мнение от jamie » 07 Юни 2008 21:26
Баси, какво значение има кубатурата и броя цилиндри ?!maggkrabar написа:всякакви въпроси за газ/метан на двигатели с големи кубатури към него. много е свестен, работи чудесно - и най-важното - доста често слага газ/метан на двигатели с много цилиндри.
Виж - мощността да.
jamie
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 07 Юни 2008 23:03
мъ да де. точно тук е проблемът - на много места навържат газовата без изобщо да се съобразяват с мощността на двигателя. повечето масови изпарители могат да осигурят адекватно гориво за двигатели до 150кс. за двигатели с по-голяма мощност вече има тънкости. аз правих няколко двигателя с пробити бутала от скапани газови. дори да забиеш по-як изпарител - слагахме за 320кс - пак има проблеми. я тръбите идват прекалено тънки, я лагва и става мудна. като настъпиш педалът до долу - не му стига газ и минава на бензин. доста тънкости има докато се изчистят тези проблеми - а при двигателите с големи кубатури те са системни. като е бедна колата - грее, лятото има много прегрети коли заради "икономични" газови или метанови уредби, настроени да харчат малко. щото редовно газаджията хал хабер си няма кво значи горивна смес и дават на око настройките. казва на клиента че можел да я настрои да върви много, или да е много икономична. и който се върже на икономичната работа - се чуди що като опъне колата на магистралата духва гарнитурата. виждал съм двигател 250кс - на който е сложена газова с плочкаjamie написа: Виж - мощността да.

а доколкото разбрах, няма закон, който да забрани поставянето на уредби за алтернативно гориво. единствените изисквания могат да бъдат за качеството на уредбите. т.е. ще изискат да се слагат качествени - и съответно по-скъпи уредби.
agent dust
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 2 госта