ТУНДРА

martep2000
Мнения: 47
Регистриран на: 29 Авг 2007 10:07

ТУНДРА

Мнение от martep2000 » 04 Юни 2008 12:39

Колеги кажете кое е по добре да сложа на тундрата си-метан или пропан бутан.

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Мнение от SFINKS » 04 Юни 2008 14:39

пропан бутан
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 04 Юни 2008 22:30

Tundra на метан или газ,японците ако те видят, ще те застрелят от упор. rolleyes.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 04 Юни 2008 22:31

можем да те уредим с каквото поискаш smile.gif имам приятел, който еднакво ефикасно поставя и пропан бутан, и газ. всъщност съвсем скоро заминава за Исландия - ще слага метан на някакъв високопроходим джип, който ще се катери по ледниците при яко минусови температури, после ще го снимат на върха на ледника с рекламна цел - да покажат възможностите на метанът. макар, че аз лично ненавиждам еднакво и пропан бутана, и метанът - но при тези цени на горивата наистина трябва да се вземат мерки. само кажи и ти давам телефонът на човекът, в София е - той ще ти обясни кое е по-добре за твоята кола. но по мое мнение(и негово също) - метанът е гавра за автомобилът - газта е по-добре
status: за БАН

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 05 Юни 2008 00:01

Ако искаш да си чупиш ходовата част отзад - метан! wink.gif Е, да, вече има и карбонови бутилки, ама са такава цифра, че :censored:

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 05 Юни 2008 09:56

maggkrabar написа:можем да те уредим с каквото поискаш smile.gif имам приятел, който еднакво ефикасно поставя и пропан бутан, и газ. всъщност съвсем скоро заминава за Исландия - ще слага метан на някакъв високопроходим джип, който ще се катери по ледниците при яко минусови температури, после ще го снимат на върха на ледника с рекламна цел - да покажат възможностите на метанът. макар, че аз лично ненавиждам еднакво и пропан бутана, и метанът - но при тези цени на горивата наистина трябва да се вземат мерки. само кажи и ти давам телефонът на човекът, в София е - той ще ти обясни кое е по-добре за твоята кола. но по мое мнение(и негово също) - метанът е гавра за автомобилът - газта е по-добре
Ако е удобно и аз искам да се свърва с него :thumbsup:
Carina E 4AFE LB 1992

martep2000
Мнения: 47
Регистриран на: 29 Авг 2007 10:07

Мнение от martep2000 » 05 Юни 2008 10:12

при 20/100 разход е гавра с останалите хора да го плащам този бензин

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 05 Юни 2008 15:13

Някой знае ли какви са тези "европейски директиви" за забраняването на газови и метанови уредби от догодина? Защото ако е така нали се сещате какво ще стане? wacko.gif

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 05 Юни 2008 17:04

Не забраняват нищо.
Идеята е да се инсталират уредбите в лицензирани сервизи само (или вграждане в завода производител на колата) - има ли лиценз - чиновниците намазват (има и корупция).

Сега сериозно - в България почти няма АГУ-та по сегашния стандарт. Разликите са в отделни компоненти само - може да се оправят уредбите ($=лицензиран сервиз) примерно.


ПП: Метана е по-калоричен от бензина - за разлика от пропан-бутана.

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 05 Юни 2008 17:25

Благодаря за отговора! Олекна ми! cool.gif smile.gif

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 06 Юни 2008 11:12

Абе не е за олекване като си знаем политиците - лекета.
Ама сега засега няма страшно ! rolleyes.gif

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 06 Юни 2008 23:22

0888450501 Иво. всякакви въпроси за газ/метан на двигатели с големи кубатури към него. много е свестен, работи чудесно - и най-важното - доста често слага газ/метан на двигатели с много цилиндри. и единствената тойота, която харесва е Тундра - иска да си купува такава. който му звъни да каже, че го пращат от Субару сервизът на Митака.
status: за БАН

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 06 Юни 2008 23:57

jamie написа:Абе не е за олекване като си знаем политиците - лекета.
Ама сега засега няма страшно ! rolleyes.gif
Добре, представи си че дадеш 1200-1800лв. за газ инжекция и след месец някой тупан те накара да я махаш!!! Лично ще му я завра отзад, ще отвия клапана и ще му поднеса запалка! Ама Зипо, та да не изгасне! Да видим дали ще гръмне!! Цял свят реве за екология, в цивилизацията данъците им са наполовина а ние кво....Ех, рая рая...Ще псуваме под мустак, а ония ще си ни връткат как им е кеф! Е това вече няма да стане!!!! bash.gif

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 07 Юни 2008 21:26

maggkrabar написа:всякакви въпроси за газ/метан на двигатели с големи кубатури към него. много е свестен, работи чудесно - и най-важното - доста често слага газ/метан на двигатели с много цилиндри.
Баси, какво значение има кубатурата и броя цилиндри ?!
Виж - мощността да.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 07 Юни 2008 23:03

jamie написа: Виж - мощността да.
мъ да де. точно тук е проблемът - на много места навържат газовата без изобщо да се съобразяват с мощността на двигателя. повечето масови изпарители могат да осигурят адекватно гориво за двигатели до 150кс. за двигатели с по-голяма мощност вече има тънкости. аз правих няколко двигателя с пробити бутала от скапани газови. дори да забиеш по-як изпарител - слагахме за 320кс - пак има проблеми. я тръбите идват прекалено тънки, я лагва и става мудна. като настъпиш педалът до долу - не му стига газ и минава на бензин. доста тънкости има докато се изчистят тези проблеми - а при двигателите с големи кубатури те са системни. като е бедна колата - грее, лятото има много прегрети коли заради "икономични" газови или метанови уредби, настроени да харчат малко. щото редовно газаджията хал хабер си няма кво значи горивна смес и дават на око настройките. казва на клиента че можел да я настрои да върви много, или да е много икономична. и който се върже на икономичната работа - се чуди що като опъне колата на магистралата духва гарнитурата. виждал съм двигател 250кс - на който е сложена газова с плочка wacko.gif

а доколкото разбрах, няма закон, който да забрани поставянето на уредби за алтернативно гориво. единствените изисквания могат да бъдат за качеството на уредбите. т.е. ще изискат да се слагат качествени - и съответно по-скъпи уредби.
status: за БАН

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта