Интеркулера на Yaris 1.4 D4D 2006г. се пълни с масло

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
dzi
Мнения: 6
Регистриран на: 30 Май 2008 12:25

Интеркулера на Yaris 1.4 D4D 2006г. се пълни с масло

Мнение от dzi » 30 Май 2008 16:06

След 30 000 км се появи проблем с губене на масло от двигателя.В сервиза установиха,че маслото отива в интеркулера в следствие, на което двигателят изгуби мощност.След смяната на въздушния филтър и почистването на интеркулера,нещата се оправиха.Ако някой е имал подобен проблем,моля да сподели.Благодаря предварително!

b_d

Мнение от b_d » 30 Май 2008 16:38

99% заминал семеринг на турбина

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 30 Май 2008 17:14

хм, дано да е само семериг, макар че от него пък да има загуба на мощност....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 30 Май 2008 19:00

Щом веднъж е влезло масло, само с почистване не може да минеш.Трябва да оправиш и причината.Най-вероятната е тази,която ти писа колегата. След като има масло в интеркулера тои не вкарва необходимото количество въздух-съответно кислород,необходим за горенето в цилиндрите и е ясно,че колата няма да върви.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 30 Май 2008 21:42

ne varveneto ne e ot masloto v coolera. ne sam saglasen.
Moje bi ot zacapani sveshti no na coolera ne mu prechi masloto da si raboti kato horata.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

dzi
Мнения: 6
Регистриран на: 30 Май 2008 12:25

Мнение от dzi » 30 Май 2008 22:34

В сервиза направиха диагностика -компютъра не отчете никаква грешка.Ако причината е в турбото компютъра нямаше ли да отчете грешка?

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 30 Май 2008 22:51

ugabuga написа:n...Moje bi ot zacapani sveshti ....
Не говорим ли за Д4Д?!
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

dzi
Мнения: 6
Регистриран на: 30 Май 2008 12:25

Мнение от dzi » 30 Май 2008 22:55

да

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 30 Май 2008 23:26

Проблема е турбото и да не ти разправят врели некипали в ТМ за грешки в компа wink.gif След като ти е пълен интеркулера с масло много трудно премина въздух и от там ти пада мощността почиставаш и се оправя до следващото пълнене с масло wink.gif

dzi
Мнения: 6
Регистриран на: 30 Май 2008 12:25

Мнение от dzi » 31 Май 2008 00:39

Проблем навярно е турбото.А каква е вероятността вследствие на замърсен въэдушен филтър турбината да причинява проблема.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 31 Май 2008 02:29

dzi написа:Проблем навярно е турбото.А каква е вероятността вследствие на замърсен въэдушен филтър турбината да причинява проблема.
Сменяй турбо ако трябва, щото ако влезе в цилиндрите с въздуха това масло, ще имаш Ярис McLaren Edition - ще вдигне ~9000об./мин докато каже тотално БУМММММ и ще си за нов двигател! Няма майтап, това е много сериозен проблеми! Виждал съм на живо едно Волво, което вкара през кулъра масло(принципно маслото се пали МНОГО трудно, но при над 1000атм налягане и 90 градуса подпалва яко и гори дълго) направи яка димна завеса в радиус от 50метра, двигателя виеше като пистов мотор и след 10-тина секунди издрънча яко и угасна.... Задълго......


Ако, НЕДАЙ БОЖЕ стане такова нещо, по най-бързия начин дърпаш ръчната, скачаш на спирачката, вкарваш 5-та скорост и пускаш съединитела бързо, че да угасне! Въртене на ключа няма да помогне изобщо в такава ситуация, защото докато не се изгори маслото няма гаснене, но преди да изгори маслото в цилиндрите, гръмва двигателя unsure.gif Кофти е, но може да стане и по-лошо! НЕ го допускай :thumbsup:

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 31 Май 2008 08:16

ugabuga написа:n...Moje bi ot zacapani sveshti ....
Не говорим ли за Д4Д?!
dzi написа:да
За какви свещи говорим тогава? Подгряващите след кат е запалил двигателя, нямат нищо общо с вървенето!
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 31 Май 2008 08:18

Me4oKyX написа:...
Сменяй турбо ако трябва, щото ако влезе в цилиндрите с въздуха това масло, ще имаш Ярис McLaren Edition - ще вдигне ~9000об./мин докато каже тотално БУМММММ и ще си за нов двигател! Няма майтап, това е много сериозен проблеми! Виждал съм на живо едно Волво, което вкара през кулъра масло(принципно маслото се пали МНОГО трудно, но при над 1000атм налягане и 90 градуса подпалва яко и гори дълго) направи яка димна завеса в радиус от 50метра, двигателя виеше като пистов мотор и след 10-тина секунди издрънча яко и угасна.... Задълго......


Ако, НЕДАЙ БОЖЕ стане такова нещо, по най-бързия начин дърпаш ръчната, скачаш на спирачката, вкарваш 5-та скорост и пускаш съединитела бързо, че да угасне! Въртене на ключа няма да помогне изобщо в такава ситуация, защото докато не се изгори маслото няма гаснене, но преди да изгори маслото в цилиндрите, гръмва двигателя unsure.gif Кофти е, но може да стане и по-лошо! НЕ го допускай :thumbsup:
Скоро едни мутражи с едно Х5 се бяха наиграли така....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

dzi
Мнения: 6
Регистриран на: 30 Май 2008 12:25

Мнение от dzi » 31 Май 2008 09:13

Yarisa е на 50000км така че е гаранционен.Как да ги принудя в сервиэа да сменят турбото,след като ми каэват,че причината не е в него а във въэдушния филтър/замърсен бил/.При диагностиката компа не отчете никаква грешка,а трябвало да отчете при повреда в турбото.Дайте съвет эащото наистина неэнам как да постъпя.

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 31 Май 2008 23:59

dzi написа:Yarisa е на 50000км така че е гаранционен.Как да ги принудя в сервиэа да сменят турбото,след като ми каэват,че причината не е в него а във въэдушния филтър/замърсен бил/.При диагностиката компа не отчете никаква грешка,а трябвало да отчете при повреда в турбото.Дайте съвет эащото наистина неэнам как да постъпя.
Ами след 1000км. от смената на въздушния филтър ги накарай да изкарат кулера, и ако пак има масло няма какво да ти се обесняват, ако турбото пуска масло няма компютър който да го засече :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта