Интеркулера на Yaris 1.4 D4D 2006г. се пълни с масло
Интеркулера на Yaris 1.4 D4D 2006г. се пълни с масло
След 30 000 км се появи проблем с губене на масло от двигателя.В сервиза установиха,че маслото отива в интеркулера в следствие, на което двигателят изгуби мощност.След смяната на въздушния филтър и почистването на интеркулера,нещата се оправиха.Ако някой е имал подобен проблем,моля да сподели.Благодаря предварително!
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Щом веднъж е влезло масло, само с почистване не може да минеш.Трябва да оправиш и причината.Най-вероятната е тази,която ти писа колегата. След като има масло в интеркулера тои не вкарва необходимото количество въздух-съответно кислород,необходим за горенето в цилиндрите и е ясно,че колата няма да върви.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Сменяй турбо ако трябва, щото ако влезе в цилиндрите с въздуха това масло, ще имаш Ярис McLaren Edition - ще вдигне ~9000об./мин докато каже тотално БУМММММ и ще си за нов двигател! Няма майтап, това е много сериозен проблеми! Виждал съм на живо едно Волво, което вкара през кулъра масло(принципно маслото се пали МНОГО трудно, но при над 1000атм налягане и 90 градуса подпалва яко и гори дълго) направи яка димна завеса в радиус от 50метра, двигателя виеше като пистов мотор и след 10-тина секунди издрънча яко и угасна.... Задълго......dzi написа:Проблем навярно е турбото.А каква е вероятността вследствие на замърсен въэдушен филтър турбината да причинява проблема.
Ако, НЕДАЙ БОЖЕ стане такова нещо, по най-бързия начин дърпаш ръчната, скачаш на спирачката, вкарваш 5-та скорост и пускаш съединитела бързо, че да угасне! Въртене на ключа няма да помогне изобщо в такава ситуация, защото докато не се изгори маслото няма гаснене, но преди да изгори маслото в цилиндрите, гръмва двигателя


Скоро едни мутражи с едно Х5 се бяха наиграли така....Me4oKyX написа:...
Сменяй турбо ако трябва, щото ако влезе в цилиндрите с въздуха това масло, ще имаш Ярис McLaren Edition - ще вдигне ~9000об./мин докато каже тотално БУМММММ и ще си за нов двигател! Няма майтап, това е много сериозен проблеми! Виждал съм на живо едно Волво, което вкара през кулъра масло(принципно маслото се пали МНОГО трудно, но при над 1000атм налягане и 90 градуса подпалва яко и гори дълго) направи яка димна завеса в радиус от 50метра, двигателя виеше като пистов мотор и след 10-тина секунди издрънча яко и угасна.... Задълго......
Ако, НЕДАЙ БОЖЕ стане такова нещо, по най-бързия начин дърпаш ръчната, скачаш на спирачката, вкарваш 5-та скорост и пускаш съединитела бързо, че да угасне! Въртене на ключа няма да помогне изобщо в такава ситуация, защото докато не се изгори маслото няма гаснене, но преди да изгори маслото в цилиндрите, гръмва двигателяКофти е, но може да стане и по-лошо! НЕ го допускай

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Yarisa е на 50000км така че е гаранционен.Как да ги принудя в сервиэа да сменят турбото,след като ми каэват,че причината не е в него а във въэдушния филтър/замърсен бил/.При диагностиката компа не отчете никаква грешка,а трябвало да отчете при повреда в турбото.Дайте съвет эащото наистина неэнам как да постъпя.
Ами след 1000км. от смената на въздушния филтър ги накарай да изкарат кулера, и ако пак има масло няма какво да ти се обесняват, ако турбото пуска масло няма компютър който да го засечеdzi написа:Yarisa е на 50000км така че е гаранционен.Как да ги принудя в сервиэа да сменят турбото,след като ми каэват,че причината не е в него а във въэдушния филтър/замърсен бил/.При диагностиката компа не отчете никаква грешка,а трябвало да отчете при повреда в турбото.Дайте съвет эащото наистина неэнам как да постъпя.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта