лошото е, че в доста от случаите тез дето имат много пари и могат да си позволят да имат кола, са и селски бекове, каращи все едно са сами на пътя...тогаз ко прайм laugh.gifdimd00d написа:имам предвид, че като не можеш да си позволиш да караш кола (или ако си очевидно селски бек, който на пешеходна пътека дава газ) - просто не караш кола.
ПРОТЕСТ ВЪВ ВРЪЗКА СЪС СКЪПИТЕ ГОРИВА!
Тъй като през ден бутам количката към парка, ако ти кажа, че броя на С класите, които спират на пешеходна пътека е в пъти повече от Голф 2? (не казвам, че там няма тъпанари, просто отбелязвам интересен факт).desSs написа:лошото е, че в доста от случаите тез дето имат много пари и могат да си позволят да имат кола, са и селски бекове, каращи все едно са сами на пътя...тогаз ко прайм laugh.gifdimd00d написа:имам предвид, че като не можеш да си позволиш да караш кола (или ако си очевидно селски бек, който на пешеходна пътека дава газ) - просто не караш кола.
Може да ме псувате, ама ми е омръзнало да се движа на зигзаг м/у колите, щото българина не може да отиде до магазина на 100 метра без да се метне на колата си. Цените ще растат, така че спирайте МкДоналдса и си купувайте колелета.
dimd00d написа:ако позволите да играя малко devil's advocate - аз се кефя, че цената на горивата се вдига. кат стигне 3-4 лева и през 2009 завъртят крана на газовите уредби, мисля, че най-накрая ще има как да си бутам бебешката количка без някви жалки @#&$% да се опитват да ме прегазят през 20 метра (даже и на тротоара).
ако ми позволиш да те провокирам---защо не заведеш детето в родопите докат поодрасне--там няма коли ,има чист въздух и прясно козе млеко?? biggrin.gif
много ми е любопитно-с какво ходиш на работа,с какво караш детето на преглед,,с какво ходиш да видиш родителите си,,, с какво храниш детето-щото тук на места почва зимата може да има само сушени плодове и ябълки,,,,и всичко което му купуваш-не го носят шерпи на гръб..
сега ако ми отговориш че е с рейс и нямаш кола-ще прозвучиш точно кат пенсионерите дет злорадстват че горивата се дигат и нямат коли---пък после що всичко поскъпнало???
в момента в който горивата стигнат цени -заради които ще има място за детската ти количка--няма да има място за теб -значи няма да има и градски транспорт...кажи сега че е на ток

адвокате-проблема на неспазването на правилника- не е проблем на горивата---има си органи,,,dimd00d написа:Тъй като през ден бутам количката към парка, ако ти кажа, че броя на С класите, които спират на пешеходна пътека е в пъти повече от Голф 2? (не казвам, че там няма тъпанари, просто отбелязвам интересен факт).desSs написа:лошото е, че в доста от случаите тез дето имат много пари и могат да си позволят да имат кола, са и селски бекове, каращи все едно са сами на пътя...тогаз ко прайм laugh.gifdimd00d написа:имам предвид, че като не можеш да си позволиш да караш кола (или ако си очевидно селски бек, който на пешеходна пътека дава газ) - просто не караш кола.
Може да ме псувате, ама ми е омръзнало да се движа на зигзаг м/у колите, щото българина не може да отиде до магазина на 100 метра без да се метне на колата си. Цените ще растат, така че спирайте МкДоналдса и си купувайте колелета.
а това няма горива-няма проблем,,,историята е доказала че не е за добро biggrin.gif
с тотален кеф. едно от любимите ми места е в Гела, и сериозно се обмисля въпроса да си продадем апартамента в София и да се преместим.rudolf написа:dimd00d написа:ако позволите да играя малко devil's advocate - аз се кефя, че цената на горивата се вдига. кат стигне 3-4 лева и през 2009 завъртят крана на газовите уредби, мисля, че най-накрая ще има как да си бутам бебешката количка без някви жалки @#&$% да се опитват да ме прегазят през 20 метра (даже и на тротоара).
ако ми позволиш да те провокирам---защо не заведеш детето в родопите докат поодрасне--там няма коли ,има чист въздух и прясно козе млеко?? biggrin.gif
много ми е любопитно-с какво ходиш на работа,с какво караш детето на преглед,,с какво ходиш да видиш родителите си,,, с какво храниш детето-щото тук на места почва зимата може да има само сушени плодове и ябълки,,,,и всичко което му купуваш-не го носят шерпи на гръб..
сега ако ми отговориш че е с рейс и нямаш кола-ще прозвучиш точно кат пенсионерите дет злорадстват че горивата се дигат и нямат коли---пък после що всичко поскъпнало???
в момента в който горивата стигнат цени -заради които ще има място за детската ти количка--няма да има място за теб -значи няма да има и градски транспорт...кажи сега че е на ток
не ходя на работа, седя си в къщи и злобея - пенсионер съм

не знам как точно реши, че като горивата стигнат цени, че да се наложи 50% от изгнилите бараки в БГ (щото ако имаше МОТ/ТУВ етц като по света, отдавна да са скрапирани) да се зазимят ще настъпи апокалипсис и всички ще умрем от глад. сигурно ще се дигнат цените на стоките, то няма начин щото за вързани за горивата, ама ще сме спестили от разходите покраи колите

в заключение - много по-разумно е вместо да се реве да намалят цените (щото това просто *няма* как да стане) е да се реве да се вдигнат заплатите.
дими,,нещо не си разбрал,,прочети поста ми от предишната страница с цените на петрола....тоест всеки българин иска цената да се вдига адекватно според международните цени-а не спекулативно с цел пълнене на хазната,,,задължение на държавата е да се стреми да усигури евтина енергия-а не да се опитва да скапва икономиката.
изказваш се сякаш 80% от горивата се ползват единствено за паркиране на мерцедеси върху пешеходните пътеки,,,все едно ако заличим пешоходните пътеки - и ще се чудим какво да правим с горивото...
това дали има туф или не- на човек за който колата е необходимост-може единственод а го накара да смени колата за 2000 лева за кола за 4000 лева,,,съгласен ли си че новия внос е от страни които имат адекватен туф,,и въпреки това струват 1000 евра???..от няколко години разхода по една кола е повече от себестойността или поне колкото нея..
няма да настъпи апокалипсис--куба беше 40 години в ембарго,и оцеля ,,но определено доста от придобивките на цивилизацията ще трябва да ги редуцираме...
изказваш се сякаш 80% от горивата се ползват единствено за паркиране на мерцедеси върху пешеходните пътеки,,,все едно ако заличим пешоходните пътеки - и ще се чудим какво да правим с горивото...
това дали има туф или не- на човек за който колата е необходимост-може единственод а го накара да смени колата за 2000 лева за кола за 4000 лева,,,съгласен ли си че новия внос е от страни които имат адекватен туф,,и въпреки това струват 1000 евра???..от няколко години разхода по една кола е повече от себестойността или поне колкото нея..
няма да настъпи апокалипсис--куба беше 40 години в ембарго,и оцеля ,,но определено доста от придобивките на цивилизацията ще трябва да ги редуцираме...
ми доскоро и аз бутах количка и знам кво е. верно си е цяло изпитание. ама простаците са навсякъде. наистина по-често ми правят път да мина намазаните коли. но днес например едно кабрио щеше да ме отнесе, щото караше като идиот, на зиг-заг и другите не го интересуваха. тъй че не може да се групират хората по тоя признак - има пари, значи не е селски бек и може да кара. щото има и друго - тез дет имат пари за скъпи коли често си купуват и книжките. отделно и че една част от тези, дето не са си ги купили, не могат да карат laugh.gifdimd00d написа:Тъй като през ден бутам количката към парка, ако ти кажа, че броя на С класите, които спират на пешеходна пътека е в пъти повече от Голф 2? (не казвам, че там няма тъпанари, просто отбелязвам интересен факт).desSs написа:лошото е, че в доста от случаите тез дето имат много пари и могат да си позволят да имат кола, са и селски бекове, каращи все едно са сами на пътя...тогаз ко прайм laugh.gifdimd00d написа:имам предвид, че като не можеш да си позволиш да караш кола (или ако си очевидно селски бек, който на пешеходна пътека дава газ) - просто не караш кола.
Може да ме псувате, ама ми е омръзнало да се движа на зигзаг м/у колите, щото българина не може да отиде до магазина на 100 метра без да се метне на колата си. Цените ще растат, така че спирайте МкДоналдса и си купувайте колелета.
ми такива са цените и навън (т.е. те нашите са си адекватни), заплатите не са. а все пак пазарна икономика - това онова - държавата да фиксира цените на лукоил ли? кат спре да се купува бензин - цените ще спрат да се качват.rudolf написа:дими,,нещо не си разбрал,,прочети поста ми от предишната страница с цените на петрола....тоест всеки българин иска цената да се вдига адекватно според международните цени-а не спекулативно с цел пълнене на хазната,,,задължение на държавата е да се стреми да усигури евтина енергия-а не да се опитва да скапва икономиката.
изказваш се сякаш 80% от горивата се ползват единствено за паркиране на мерцедеси върху пешеходните пътеки,,,все едно ако заличим пешоходните пътеки - и ще се чудим какво да правим с горивото...
това дали има туф или не- на човек за който колата е необходимост-може единственод а го накара да смени колата за 2000 лева за кола за 4000 лева,,,съгласен ли си че новия внос е от страни които имат адекватен туф,,и въпреки това струват 1000 евра???..от няколко години разхода по една кола е повече от себестойността или поне колкото нея..
няма да настъпи апокалипсис--куба беше 40 години в ембарго,и оцеля ,,но определено доста от придобивките на цивилизацията ще трябва да ги редуцираме...
80% от горивата със сигурност се използват за един х*й знае какво - както казах - вече не можеш да накараш никой да пръдне без да се качи на кола. питаш ме как си водя детето в болницата? ми мен и теб как са ни водили, че то в Бургас по това време сигурно имаше 1000 коли общо

дефинирай необходимост? като не може някой да си поддържа бараката така че да не му падне задния мост на Цар Борис (не се смей

както казах - и там тъпанари се ринат с лопатиdesSs написа:ми доскоро и аз бутах количка и знам кво е. верно си е цяло изпитание. ама простаците са навсякъде. наистина по-често ми правят път да мина намазаните коли. но днес например едно кабрио щеше да ме отнесе, щото караше като идиот, на зиг-заг и другите не го интересуваха. тъй че не може да се групират хората по тоя признак - има пари, значи не е селски бек и може да кара. щото има и друго - тез дет имат пари за скъпи коли често си купуват и книжките. отделно и че една част от тези, дето не са си ги купили, не могат да карат laugh.gif

ма jamie, тя държавата да си махне аре 20% ддс (дето аз лично ще призная, че тойота е по-яка от опел тогава), ония ирански бастун каза че краткосрочните им планове са $200 на барел. после кво ще протестираме, държавата да анексира иран ли?jamie написа:Dim batka, dyrjavata vliae na cenite chrez akciza - deto ich ne e malyk !
A za C-klasse - sled kato na 20 Golfa se pada 1 C-klasa - sam smetni koi spira po-chesto na peshehodnata laugh.gif Moje da si "pensioner" ama akyla ti ne e v pensia

dimi от поста за който говорих и проста сметка--при сегашаното увеличени на цените в $ и падение на $,,,бензина трябва да е под 2 лева.. увеличението е частично от увеличени на акциза- който няма връзка с цената на горивото
акциз според мен е налог които трябва да се прилага за луксови стоки,или защита на роднто пройзводство---за стоки от първа необходимост,който реалано нямаме родно производство- като цяло е доста противоречиво,,,
принципно- евтина енергия, адекватно законодателство и нормални данъци-според мен са предпоставка за всяко производство..
акциза и ддс-то са основните лостове с който държавата може да влиае на цената на горива--с момента политиката и е като наказателна за ползвателите,,,не говоря за национализация- макар че не съм сигурен разрешителните които издава за преработка нассуровината -дали не са обвързани и с задължения на производителя...
сещам се че има и закон за монопола-на базата на който мисля че дори и може да се влиае на фирми монополисти ,осбено в сектор като енергетиката,,,,,но като цяло да се придържаме само към увеличението на акциза....
ако още не си разбрал защо е необходимо горивата да са с ниска себестойност, представи си.
трима корабукрушенци : америка,българия и китай на самотен остров...
огранично количество вода-което ще свърши....
америка-пие колкото вода може-та като свърши да се е напилаи да искара поне 30 дни след това...
китай- намира 3 семки,,и с част от водата започва да ги полива---стават на разтения който дават сочни плодове,,
а българия-гледа да не пие- а половината вода я принася приношение на божество и се моли за оцеляване,,,
приеми че водата е обща и не се дели,,,и америка пие,,китай полива,,,а ти гледаш да не пиеш -щото е грях ,според някаква си твоя теория:)
относно бараките- не мисля че бараките старите коли навъртат толко километри-колкото една нова,,
типичните стари коли за който говориш-рядко са над 100 коня,,,развиват ниска скорост и инцидентите с тях обикновено са без жертви,,моя мнение---
според мен в някой случей новите коли са по опасни
1.по добре са шумоизолирани, и без вибраций на пласмаси и чукане в окачването--което кара водачите да губят представа от скоростта.
2.имат екстри по управлението на които много водачи се доверяват-и при лед или хлъзгаво-може да изиграят лоша шега..
3. цената им създава усещане са сигурност, надежност и незачитане на физичните закони--свързани с по висока скорост и лоша оценка за пътя...
акциз според мен е налог които трябва да се прилага за луксови стоки,или защита на роднто пройзводство---за стоки от първа необходимост,който реалано нямаме родно производство- като цяло е доста противоречиво,,,
принципно- евтина енергия, адекватно законодателство и нормални данъци-според мен са предпоставка за всяко производство..
акциза и ддс-то са основните лостове с който държавата може да влиае на цената на горива--с момента политиката и е като наказателна за ползвателите,,,не говоря за национализация- макар че не съм сигурен разрешителните които издава за преработка нассуровината -дали не са обвързани и с задължения на производителя...
сещам се че има и закон за монопола-на базата на който мисля че дори и може да се влиае на фирми монополисти ,осбено в сектор като енергетиката,,,,,но като цяло да се придържаме само към увеличението на акциза....
ако още не си разбрал защо е необходимо горивата да са с ниска себестойност, представи си.
трима корабукрушенци : америка,българия и китай на самотен остров...
огранично количество вода-което ще свърши....
америка-пие колкото вода може-та като свърши да се е напилаи да искара поне 30 дни след това...
китай- намира 3 семки,,и с част от водата започва да ги полива---стават на разтения който дават сочни плодове,,
а българия-гледа да не пие- а половината вода я принася приношение на божество и се моли за оцеляване,,,
приеми че водата е обща и не се дели,,,и америка пие,,китай полива,,,а ти гледаш да не пиеш -щото е грях ,според някаква си твоя теория:)
относно бараките- не мисля че бараките старите коли навъртат толко километри-колкото една нова,,
типичните стари коли за който говориш-рядко са над 100 коня,,,развиват ниска скорост и инцидентите с тях обикновено са без жертви,,моя мнение---
според мен в някой случей новите коли са по опасни
1.по добре са шумоизолирани, и без вибраций на пласмаси и чукане в окачването--което кара водачите да губят представа от скоростта.
2.имат екстри по управлението на които много водачи се доверяват-и при лед или хлъзгаво-може да изиграят лоша шега..
3. цената им създава усещане са сигурност, надежност и незачитане на физичните закони--свързани с по висока скорост и лоша оценка за пътя...
дими ти пак не разбра---dimd00d написа:ма jamie, тя държавата да си махне аре 20% ддс (дето аз лично ще призная, че тойота е по-яка от опел тогава), ония ирански бастун каза че краткосрочните им планове са $200 на барел. после кво ще протестираме, държавата да анексира иран ли?jamie написа:Dim batka, dyrjavata vliae na cenite chrez akciza - deto ich ne e malyk !
A za C-klasse - sled kato na 20 Golfa se pada 1 C-klasa - sam smetni koi spira po-chesto na peshehodnata laugh.gif Moje da si "pensioner" ama akyla ti ne e v pensia
ако барела е 60 евро и държавата взима примерно 15% акциз...когато стане 130$-- държавата ще взима повече-въпреки че е пак на 15%.....в случея българия дигна и акциза,,,остави ддс-то,,
Е аз може да съм пенсионер, ма се пак от елементарна математика разбирам. да кажем че бензина в момента струва непосилните за плащане X - държавата щедро връща да кажем 20% (акцизите са фиксирани от ЕУ - честито на печелившите - и тва няма как да стане реално, ма все пак да предположим). И кво става - цената вече е 0.8X, народа вие хора и ръченици пред ЦУМ. До края на годината обаче, цената на барел се вдига от 100 на 200 -> бензина е вече 1.6X - и кво правим, държавата няма повече кво да сваля, и единственото което ни остава е Черноморския ни флот да влезе с надуваемите си щурмови лодки в Персийския залив....rudolf написа:дими ти пак не разбра---dimd00d написа:ма jamie, тя държавата да си махне аре 20% ддс (дето аз лично ще призная, че тойота е по-яка от опел тогава), ония ирански бастун каза че краткосрочните им планове са $200 на барел. после кво ще протестираме, държавата да анексира иран ли?jamie написа:Dim batka, dyrjavata vliae na cenite chrez akciza - deto ich ne e malyk !
A za C-klasse - sled kato na 20 Golfa se pada 1 C-klasa - sam smetni koi spira po-chesto na peshehodnata laugh.gif Moje da si "pensioner" ama akyla ti ne e v pensia
ако барела е 60 евро и държавата взима примерно 15% акциз...когато стане 130$-- държавата ще взима повече-въпреки че е пак на 15%.....в случея българия дигна и акциза,,,остави ддс-то,,
За пиенето си прав - аз това което ти казвам е, че и да пиеш пак ще умреш от жажда, колкото и да свалят цената на сламките.
За старите коли - не си вярваш наистина, че една кола на която ауспуха е вързан с парче тел и собственика и няма пари да смени оригиналните гуми и много безопасна нали? Ма сигурно му е жизненоважна, нищо че при първия дъжд ще се нашие някъде (няма значение че не вдига 100, и с 20 да те удари, недай си боже....). Safety first както се казва

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта