Интересува ме дали някой има някъква информация по тоя въпрос?
Все още съм на ерап да слагам турбо, ама не е зле да проверя и за някъкво инфо по въпоса със SuperCharger-a...
Не е тайна че се съмнявам въобще да излезе нещо интересно по тая тема...но знае ли човек....
Който има някво мнение по въпроса да пише - ще ми е интересно да разменим вижданията си относно Супер Заредена Тойота МР-2
Toyta MR-2 3S-GE Supercharger / Мнения всякъкви
Supercharger
Seriozno li be 4ovek...az na bazik q pusnah taq tema....
OK, dai pove4e info ili link i kaji ako znae6 ot kade v BG moje da se kupi...
pls....kaji.....6te po4erpq.....
I kolko pari ima6 predvid "ot evtinite".....A ot skapite...???
OK, dai pove4e info ili link i kaji ako znae6 ot kade v BG moje da se kupi...
pls....kaji.....6te po4erpq.....

I kolko pari ima6 predvid "ot evtinite".....A ot skapite...???
Без С.Т.Р.А.Х.
Toyota MR2 1UZ-FE
Toyota MR2 1UZ-FE
Примерна цена 500 кинта в България трябва да е.
Няма готов сетъп бе, взимаш инжектори 440сс, Мегаскуиртка, компресора и почваш да оформяш колектора за него. После шайбата за задвижване. Настройваш Мегата и каквото сабя покаже (но с широколентова сонда !).
ПП: За предпочитане е и интеркулер. За предпочитане е и по-хубави изпускателни колектори. За предпочитане е и поне +40% по-хубав съединител.
ППП: Скъпите компресори са Лисхолм-тип и просто почти не се срещат втора ръка.
Няма готов сетъп бе, взимаш инжектори 440сс, Мегаскуиртка, компресора и почваш да оформяш колектора за него. После шайбата за задвижване. Настройваш Мегата и каквото сабя покаже (но с широколентова сонда !).
ПП: За предпочитане е и интеркулер. За предпочитане е и по-хубави изпускателни колектори. За предпочитане е и поне +40% по-хубав съединител.
ППП: Скъпите компресори са Лисхолм-тип и просто почти не се срещат втора ръка.
да и кат теглиш чертата, твърде вероятно готовия кит да излезе по-евтин....за сега на джексъмрейсинг, май кита ще излезе най на далавера....jamie написа:Примерна цена 500 кинта в България трябва да е.
Няма готов сетъп бе, взимаш инжектори 440сс, Мегаскуиртка, компресора и почваш да оформяш колектора за него. После шайбата за задвижване. Настройваш Мегата и каквото сабя покаже (но с широколентова сонда !).
ПП: За предпочитане е и интеркулер. За предпочитане е и по-хубави изпускателни колектори. За предпочитане е и поне +40% по-хубав съединител.
ППП: Скъпите компресори са Лисхолм-тип и просто почти не се срещат втора ръка.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot], Bing [Bot] и 5 госта