Toyta MR-2 3S-GE Supercharger / Мнения всякъкви

Аватар
Staff_Ko
Мнения: 32
Регистриран на: 02 Мар 2008 14:34
Местоположение: Варна

Toyta MR-2 3S-GE Supercharger / Мнения всякъкви

Мнение от Staff_Ko » 13 Май 2008 10:38

Интересува ме дали някой има някъква информация по тоя въпрос?
Все още съм на ерап да слагам турбо, ама не е зле да проверя и за някъкво инфо по въпоса със SuperCharger-a...
Не е тайна че се съмнявам въобще да излезе нещо интересно по тая тема...но знае ли човек....
Който има някво мнение по въпроса да пише - ще ми е интересно да разменим вижданията си относно Супер Заредена Тойота МР-2
Без С.Т.Р.А.Х.

Toyota MR2 1UZ-FE

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 13 Май 2008 10:58

Ми правилния чарджър е М62 Итън.
От евтините - говоря.

Аватар
Staff_Ko
Мнения: 32
Регистриран на: 02 Мар 2008 14:34
Местоположение: Варна

Supercharger

Мнение от Staff_Ko » 13 Май 2008 14:02

Seriozno li be 4ovek...az na bazik q pusnah taq tema....
OK, dai pove4e info ili link i kaji ako znae6 ot kade v BG moje da se kupi...
pls....kaji.....6te po4erpq.....:)
I kolko pari ima6 predvid "ot evtinite".....A ot skapite...???
Без С.Т.Р.А.Х.

Toyota MR2 1UZ-FE

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 13 Май 2008 15:42

Примерна цена 500 кинта в България трябва да е.
Няма готов сетъп бе, взимаш инжектори 440сс, Мегаскуиртка, компресора и почваш да оформяш колектора за него. После шайбата за задвижване. Настройваш Мегата и каквото сабя покаже (но с широколентова сонда !).

ПП: За предпочитане е и интеркулер. За предпочитане е и по-хубави изпускателни колектори. За предпочитане е и поне +40% по-хубав съединител.

ППП: Скъпите компресори са Лисхолм-тип и просто почти не се срещат втора ръка.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 13 Май 2008 20:28

jamie написа:Примерна цена 500 кинта в България трябва да е.
Няма готов сетъп бе, взимаш инжектори 440сс, Мегаскуиртка, компресора и почваш да оформяш колектора за него. После шайбата за задвижване. Настройваш Мегата и каквото сабя покаже (но с широколентова сонда !).

ПП: За предпочитане е и интеркулер. За предпочитане е и по-хубави изпускателни колектори. За предпочитане е и поне +40% по-хубав съединител.

ППП: Скъпите компресори са Лисхолм-тип и просто почти не се срещат втора ръка.
да и кат теглиш чертата, твърде вероятно готовия кит да излезе по-евтин....за сега на джексъмрейсинг, май кита ще излезе най на далавера....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 13 Май 2008 21:45

Tуй с чертата почти винаги е така, спор няма.

Аватар
Staff_Ko
Мнения: 32
Регистриран на: 02 Мар 2008 14:34
Местоположение: Варна

MR-2

Мнение от Staff_Ko » 16 Май 2008 17:34

Mhm....tui s 4ertata samo da ne mine kita s turbo, koito da ne zabravqme 4e moje i na POVE4E kone da se nastroi....
Basi, mai Turbo 6te e....Mislq za ofertata na Poli: Garett GT25 - 1570 lv...i t.n...
Без С.Т.Р.А.Х.

Toyota MR2 1UZ-FE

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта