
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 14 Юни 2006 23:47

LEXUS
Мнение от jamie » 15 Юни 2006 10:24
jamie
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 15 Юни 2006 11:25
Платих маслото/филтри, защото това си беше нормално обслужване на автомобила на 45000км.ALTEZZA написа: pisali sa 5 litra shtoto sas sigurnost e vzela poveche ot 4. obache vaprosa mi e ot kav zor ti si plashtal za maslo i semering? tova triabva garanciata da si go plati. vkarvash kola v serviza det ima nujda samo ot garancionna rabota, ne bi triabvalo da platish i stotinka do kolkoto ne si se saglasil za dopalnitelna rabota!!! az ne bih im platil nishto, i nai loshoto za tiah e che ne biha mogli i da me nakarat. ti ot kav zor si plashtal predstava si niamam
Гаранцията наистина покрива само 'масления проблем' (смяна на бутала, сегменти и щека). Иначе колата не е гаранционна (на 4 год. е).
Двигателя е взел около 4.3л (ако са увеличили нивото с 500мл както казаха при предварителните разговори). Обаче остатъка от 5л са си 700мл и можеха най-малкото да ги дадат за доливане. При техните цени от 25лв/л това са си 20лв 'спестени'..... Абе гръцки номера...
А писмото ТМ АУТО ще си го получат - така поне бъдещите клиенти ще страдат по-малко....
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от ALTEZZA » 15 Юни 2006 23:02
kolkoto do tova kakvo e garancionno na kolata, kak shte ti smeniat sigmentite na butalata bez da iztochat motornoto maslo, i sled tova saotvetno triabva da naleiat novo za koeto ti ne triabva da platish i stotinka. ako iskash nov filtar, da tova veche triabva da si platish ti. vsichko koeto triabva da se smeni po krai garancionnata rabota si e tehen problem, ne tvoi. az tochno sega si ostavih moita kola da mi smeniat semering na poluoskata(pod garancia), pitai me dali shte platia neshto za diferencialno maslo.
shte ti dam edin mnogo chesto sreshtan primer tuk:
2001 Toyota Rav4 s okolo 70K mili, ima Check Engine Light svetnala. greshkata e P0420, P0430, pri uslovie che ima nai novia software na ECU-to, oznachava che triabva da se smeniat katalizatorite. te sa chast ot kolektorinite trabi i sa pod garancia za 8 godini/80K mili(koeto doide parvo). ta tragvame da smeniame katalizatorite, obache triabva da prenesem vsichko ot starite na novite(predpolagam se podrazbira che garniturite se smeniat s novi pod garancia). neshtata koito se prenasiat sa razni izolirashti lamarini, shpilki i sensorite(ima 2 A/F sensora i 2 o2 sensora). vsichko mnogo hubavo, obache 90% ot sluchaite pone edinia ot A/F sensorite(a mnogo pati i dvata) zapicha i ne moje da se izvadi, dori i da go izvadish, rezbata me e veche precakana i za nishto ne stava. ta triabva da se sloji nov A/F sensor na koito garanciata mu e 3 godini/36K mili i struva okolo $250(edinia). ta koi plashta za sensora?
ta ot tuk i po temata, ako vaprosnia semering na kolianovia val e triabvalo da se svali po niakakva prichina, Toyota triabva da plati za postavianeto na nov. ako te sa go svalili na tiahna si glava shtot taka sa reshili i ti nikoga ne si se saglasiaval da plashtash za tova, znachi taka kakto sa go smenili na tiahna si glava, taka i shte si go platiat na tiahna si glava!!!
ALTEZZA
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 16 Юни 2006 14:32
А смяната на маслото си беше наложителна и по мое желание/задължение, щото колата тъкмо стана на 45К.
За семерингата - прав си - аз съм си за е....не, ама вече ми беше писнало, пък и ме чакаха 450км нощен път. А и цената не беше кой-знае какво - 17лв без ДДС ....
То имаше и други поводи, за които можех да споря, но наистина бързах...( например маслото което е изгоряло в катализатора му е съкратила драстично живота, а тъй като проблема е по вина на Тойота то те би трябвало да покрият щетите - замяна или увеличение на гаранцията върху този детайл или нещо подобно)...
Абе важното е че засега вече не гори масло...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- toyoda_nippon
- Мнения: 108
- Регистриран на: 11 Май 2008 20:08
- Благодарил/а: 3 пъти
Мнение от toyoda_nippon » 12 Май 2008 19:49
toyoda_nippon
Petar
- toyoda_nippon
- Мнения: 108
- Регистриран на: 11 Май 2008 20:08
- Благодарил/а: 3 пъти
Мнение от toyoda_nippon » 13 Май 2008 11:17

toyoda_nippon
ceko26
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 13 Май 2008 20:36
Не пипа маслото между смяна (на всеки 15х.км препоръчаното от производителя и налято в сервиза на Тойота).
Практически не съм усетил смъкване на нивото - едва ли е повече от около 2мм на 15х.км, което според мен е много добре.
Колата не я жаля - през няколко дена има единични включвания на ограничителя biggrin.gif biggrin.gif
Според мен колата е добре, ако не доливаш между смяна на масло (т.е. 1л/10000х.км въпреки, че е в нормите, според мен вече е показател за наближаващ проблем).
П.С. при мен разхода беше около 1+л/1х.км
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
LEXUS
Мнение от Petar » 02 Юни 2008 11:45
Petar
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 02 Юни 2008 15:55
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от gogo » 02 Юни 2008 18:48
Напълно съм съгласен с мнението. Мойта е на 96000 в момента, ремонта е правен на 60000 след блокиране на двигателя от предишния собственик. Нямам никакви проблеми засега(вече повече от 36000). Не харчи масло въобще. Ауспуха е напълно чист, не може да се изцапа салфтка след градско каране предимно. Ремонта не е старшен след като е направен добре.slowtraveler написа:Впечатленията на около 90х.км (около 50х.км след ремонта) са отлични.
Не пипа маслото между смяна (на всеки 15х.км препоръчаното от производителя и налято в сервиза на Тойота).
Практически не съм усетил смъкване на нивото - едва ли е повече от около 2мм на 15х.км, което според мен е много добре.
Колата не я жаля - през няколко дена има единични включвания на ограничителя biggrin.gif biggrin.gif
Според мен колата е добре, ако не доливаш между смяна на масло (т.е. 1л/10000х.км въпреки, че е в нормите, според мен вече е показател за наближаващ проблем).
П.С. при мен разхода беше около 1+л/1х.км
gogo
Мнение от Kadravia » 09 Фев 2009 21:25
В Service manual който получих с колата ПИШЕ:
Ако гори до 1 литър масло на 1000 км. се счита за нормално!
Препоръчително е да се проверява на щеката при всяко зареждане с бензин.
Маслото се сменя на 20 000 МИЛИ!
Колата ми е на 144 000 мили.
Който невярва мога да му снимам страницата.
Kadravia
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта