
Всичко започва с ставане в 3 часа, приготвяне и потегляне към 4 сутринта. Пистата е на около 110мили (180км).
По разписание трябва да се пристигне на пистата към 6.50.
Та пистата е Streets of Willow - обратно на часовниковата стрелка:

Колата е Acura Integra GSR (B18C1 - 170hp, около 1200кг):
Няма кой знае колко модификации:
1. DC Sports 4-1 изпускателни колектори
2. AEM V2 Cold Air Intake
3. 22мм задна стабилизираща щанга
4. Brembo спирачни дискове, керамични накладки HP Hawk, спирачната течност е Motul RBF 600F (или 660F).
Гумите са Falken Azenis RT615
Вече я беше карал веднъж и този път отиде с нагласата да усъвършенства траекторията и да тренира trail braking.
Като краен резултат успя да свали 2.5 секунди от предишното си време (1.39.ххх).
Не знам как, но завърши с най-добро време от Бялата група, в която както се вижда на следващите снимки имаше и Acura NSX.
Предполагам тази група е за начиначещи laugh.gif
За 150$ - 5 сесии по 25 мин. Има и други автомобили на трасето и не винаги можеш да гониш чисто каране.
Една от целите му също беше да определи оптималното налягане на гумите.
Трябваше да започне с 42psi (2.9bar) предни, 40psi (2.75bar) задни и след това да сваля:
40 (2.75bar)/38 (2.6bar); 38 (2.6bar);36 (2.48bar); 36(2.48bar);34 (2.34bar).
Първата сесия не е предвидил че налягането ще се повиши от температурата и предните са стигнали 46psi

По неговите думи чак го е хванало страх колко е нестабилна - накъде към 10тата минута на първата сесия хуква задницата.
По негови думи при 40/38 и 38/36 колата се е държала добре. Моето мнение е че трябва да пробва да свали на 36/34 и да види дали
стъпва на бордовете. Пистата е доста по-бърза от autocross, а аз на autocross карах с 40/38.
ZVERO Jr на 3 колела (22мм задна стабилизираща щанга, еднаква с такава за Type R - оригиналната е 19мм)
Acura NSX, за съжаление е изляза от пистата и е счупила нещо по окачването.

Целия албум:
http://picasaweb.google.com/lz2plm/Stre ... ow05102008
Видео от някои сесии (има доста шум от вятъра, но задължително се свалят прозорците и вътре в купето става доста ветровито):
5та сесия:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 6489009867
4та сесия:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2039939507
3та сесия:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7713352011
1ва сесия:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1883976731
Следващия път пак, с наученото от този track day - естествено ще се опитва да подобрява времената си.
Има още много какво да учи и дори и без промени по колата може да свали още времената си.
Варно че една седалка и колани биха му помогнали доста, за това да не се държи за скоростния лост или вратата в завоите - но той си знае

все пак събира ще пари за я някое S2000 или Subaru STI, че счупи ли се тази кола на пистата, майка му жална
