Сагата продължава
Сагата продължава
такааа, смених и дюзата, която очевидно даваше ядове с чисто нова - Бош. Нещата се подобриха значително, но все-пак.....тихите обороти са малко ниски /около 500/. Продължава да прекъсва понякога, но обикновенно с форсиране се оправя /преди въобще не се оправяше/. При включване на климатика тихите обороти стават и доста нестабилни.
Решх, че може да има натрупана грешка от старата дюза и откачих акумулатора - никкъф ефект.
Дали неможе наистина да има грешки, които, обаче, немогат да бъдат изчистени със спиране на тока??
Решх, че може да има натрупана грешка от старата дюза и откачих акумулатора - никкъф ефект.
Дали неможе наистина да има грешки, които, обаче, немогат да бъдат изчистени със спиране на тока??
Re: Сагата продължава
За колко време откачи акумулатора - трябва да е за повечко.the_rider написа:такааа, смених и дюзата, която очевидно даваше ядове с чисто нова - Бош. Нещата се подобриха значително, но все-пак.....тихите обороти са малко ниски /около 500/. Продължава да прекъсва понякога, но обикновенно с форсиране се оправя /преди въобще не се оправяше/. При включване на климатика тихите обороти стават и доста нестабилни.
Решх, че може да има натрупана грешка от старата дюза и откачих акумулатора - никкъф ефект.
Дали неможе наистина да има грешки, които, обаче, немогат да бъдат изчистени със спиране на тока??
Иначе от климатика поне 2 жици отиват в ЕКУ-то и му казват да коригира оборотите. Може да погледнеш дали няма нещо прекъснато или прегоряло.
За оборотите имаш едно винтче до дросела. Дигни ги малко.



Re: Сагата продължава
Еми поне 5-6 минути седя откачен. Той коригира, ама са нестабилни. Дори имам чувството, че от време на време климатика изключва сам за малко, а не е климатроник, би трябвало да бачка нонстоп. Каточели сега прекъсването се появява или на празен ход или когато съм на висока предавка и не ускорявам - сиреч при малък дебит на дюзите - от там си мисля дали нямам позапушена някоя дюза /дори се съмнявам в точно определена/. Сложил съм добавка за прочистване на дюзите, дано да даде някакъв ефект...bad_dog написа:За колко време откачи акумулатора - трябва да е за повечко.the_rider написа:такааа, смених и дюзата, която очевидно даваше ядове с чисто нова - Бош. Нещата се подобриха значително, но все-пак.....тихите обороти са малко ниски /около 500/. Продължава да прекъсва понякога, но обикновенно с форсиране се оправя /преди въобще не се оправяше/. При включване на климатика тихите обороти стават и доста нестабилни.
Решх, че може да има натрупана грешка от старата дюза и откачих акумулатора - никкъф ефект.
Дали неможе наистина да има грешки, които, обаче, немогат да бъдат изчистени със спиране на тока??
Иначе от климатика поне 2 жици отиват в ЕКУ-то и му казват да коригира оборотите. Може да погледнеш дали няма нещо прекъснато или прегоряло.
За оборотите имаш едно винтче до дросела. Дигни ги малко.
![]()
![]()
Чувал съм за някакво ултразвуково почистване - някакви мнения за една такава процедура??
Re: Сагата продължава
Значи - остави го около час. Обикновено казват "да идеш да пиеш една/две бири - задължително студени"'. Климатиците би трябвало да изключват, защото иначе биха се обледили, ама не ги разбирам много много.the_rider написа: Еми поне 5-6 минути седя откачен. Той коригира, ама са нестабилни. Дори имам чувството, че от време на време климатика изключва сам за малко, а не е климатроник, би трябвало да бачка нонстоп. Каточели сега прекъсването се появява или на празен ход или когато съм на висока предавка и не ускорявам - сиреч при малък дебит на дюзите - от там си мисля дали нямам позапушена някоя дюза /дори се съмнявам в точно определена/. Сложил съм добавка за прочистване на дюзите, дано да даде някакъв ефект...
Чувал съм за някакво ултразвуково почистване - някакви мнения за една такава процедура??
Почистването с ултразвук не е лошо - като се има предвид с какви боклуци караме. Скоро смених горивния филтър на Мерцедеса и не е истина колко вода и боклук изтече.
Re: Сагата продължава
rider, pitai Heki, toi si beshe dal duzite na pochistvane s ultrazvuk i pr. napravi tazi procedura, i viz dali shte ima podobrenie. ako ne izchakai do avgost, kato si doida, i az shte ya pregledam, vse nyakude shte izlze problema.the_rider написа:Еми поне 5-6 минути седя откачен. Той коригира, ама са нестабилни. Дори имам чувството, че от време на време климатика изключва сам за малко, а не е климатроник, би трябвало да бачка нонстоп. Каточели сега прекъсването се появява или на празен ход или когато съм на висока предавка и не ускорявам - сиреч при малък дебит на дюзите - от там си мисля дали нямам позапушена някоя дюза /дори се съмнявам в точно определена/. Сложил съм добавка за прочистване на дюзите, дано да даде някакъв ефект...bad_dog написа:За колко време откачи акумулатора - трябва да е за повечко.the_rider написа:такааа, смених и дюзата, която очевидно даваше ядове с чисто нова - Бош. Нещата се подобриха значително, но все-пак.....тихите обороти са малко ниски /около 500/. Продължава да прекъсва понякога, но обикновенно с форсиране се оправя /преди въобще не се оправяше/. При включване на климатика тихите обороти стават и доста нестабилни.
Решх, че може да има натрупана грешка от старата дюза и откачих акумулатора - никкъф ефект.
Дали неможе наистина да има грешки, които, обаче, немогат да бъдат изчистени със спиране на тока??
Иначе от климатика поне 2 жици отиват в ЕКУ-то и му казват да коригира оборотите. Може да погледнеш дали няма нещо прекъснато или прегоряло.
За оборотите имаш едно винтче до дросела. Дигни ги малко.
![]()
![]()
Чувал съм за някакво ултразвуково почистване - някакви мнения за една такава процедура??

punky
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Дюзите ги почистиха в "Дунев" струва по 12 лева на парче. Разлика в капацитета от повече от 2-3% е недопустима, поне така ми казаха в сервиза, което значи, че ако имаш една нова дюза, която работи на 100% и 3 по-стари, които са примерно на 75%, нормално е нещата да не са наред все още! Посъветвай се с хората в "Дунев", 0886202121.
В същност когато ги свалях двете дюзи - на първии трети цил. изглеждаха значително по-зле от тези на 2 и 4-ти. Имаха нагар, макар и не много голям и в единия край керамиката им около дупчиците беше като надраскана. Каточели са "плювали" накриво. Едната - на 3-ти цил. я смених, щото имаше и отклонения в намотката. Остана тази на 1-ви цил. която не беше идеална но нямаше отклонения. Каточели проблема е от нея. Те в свалено състояние ли ги почистват или на колата?
Re: Сагата продължава
Мерси за предложението...дано да не се налага да чакам до Август за да намеря разрешение.punkara написа:rider, pitai Heki, toi si beshe dal duzite na pochistvane s ultrazvuk i pr. napravi tazi procedura, i viz dali shte ima podobrenie. ako ne izchakai do avgost, kato si doida, i az shte ya pregledam, vse nyakude shte izlze problema.the_rider написа:Еми поне 5-6 минути седя откачен. Той коригира, ама са нестабилни. Дори имам чувството, че от време на време климатика изключва сам за малко, а не е климатроник, би трябвало да бачка нонстоп. Каточели сега прекъсването се появява или на празен ход или когато съм на висока предавка и не ускорявам - сиреч при малък дебит на дюзите - от там си мисля дали нямам позапушена някоя дюза /дори се съмнявам в точно определена/. Сложил съм добавка за прочистване на дюзите, дано да даде някакъв ефект...bad_dog написа:
За колко време откачи акумулатора - трябва да е за повечко.
Иначе от климатика поне 2 жици отиват в ЕКУ-то и му казват да коригира оборотите. Може да погледнеш дали няма нещо прекъснато или прегоряло.
За оборотите имаш едно винтче до дросела. Дигни ги малко.
![]()
![]()
Чувал съм за някакво ултразвуково почистване - някакви мнения за една такава процедура??![]()
punky
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Дюзите трябва да са свалени, там веднага им пускат ток за да се убедят, че не са напълно блокирали и тогава ги приемат за ремонт. Пускат ги на въпросния ултразвук, като един цикъл на почистване бил около 16мин. Ако се наложи, го повтарят още няколко пъти (това не се отразява на цената) до влизане на дюзата в норма и изравняване на "КПД"-то на всички дюзи с разлика не по-голяма от 2-3%.Те в свалено състояние ли ги почистват или на колата?
Няколко пъти...Xeku написа:Дюзите трябва да са свалени, там веднага им пускат ток за да се убедят, че не са напълно блокирали и тогава ги приемат за ремонт. Пускат ги на въпросния ултразвук, като един цикъл на почистване бил около 16мин. Ако се наложи, го повтарят още няколко пъти (това не се отразява на цената) до влизане на дюзата в норма и изравняване на "КПД"-то на всички дюзи с разлика не по-голяма от 2-3%.Те в свалено състояние ли ги почистват или на колата?



Такива уредчета за ултразвуково почистване бяха пуснали тук в Чибо за по 20 евро


Тия в Чибо са за бижутерия и малко не стават за инжектори (поразпитах) :-)El Camino написа:Няколко пъти...Xeku написа:Дюзите трябва да са свалени, там веднага им пускат ток за да се убедят, че не са напълно блокирали и тогава ги приемат за ремонт. Пускат ги на въпросния ултразвук, като един цикъл на почистване бил около 16мин. Ако се наложи, го повтарят още няколко пъти (това не се отразява на цената) до влизане на дюзата в норма и изравняване на "КПД"-то на всички дюзи с разлика не по-голяма от 2-3%.Те в свалено състояние ли ги почистват или на колата?![]()
![]()
![]()
Такива уредчета за ултразвуково почистване бяха пуснали тук в Чибо за по 20 евро![]()
Имаше ги и в Конрад магазините в София.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта