Сагата продължава
Сагата продължава
Мнение от the_rider » 30 Юни 2005 10:14
Решх, че може да има натрупана грешка от старата дюза и откачих акумулатора - никкъф ефект.
Дали неможе наистина да има грешки, които, обаче, немогат да бъдат изчистени със спиране на тока??
the_rider
Re: Сагата продължава
Мнение от b_d » 30 Юни 2005 10:41
За колко време откачи акумулатора - трябва да е за повечко.the_rider написа:такааа, смених и дюзата, която очевидно даваше ядове с чисто нова - Бош. Нещата се подобриха значително, но все-пак.....тихите обороти са малко ниски /около 500/. Продължава да прекъсва понякога, но обикновенно с форсиране се оправя /преди въобще не се оправяше/. При включване на климатика тихите обороти стават и доста нестабилни.
Решх, че може да има натрупана грешка от старата дюза и откачих акумулатора - никкъф ефект.
Дали неможе наистина да има грешки, които, обаче, немогат да бъдат изчистени със спиране на тока??
Иначе от климатика поне 2 жици отиват в ЕКУ-то и му казват да коригира оборотите. Може да погледнеш дали няма нещо прекъснато или прегоряло.
За оборотите имаш едно винтче до дросела. Дигни ги малко.



b_d
Re: Сагата продължава
Мнение от the_rider » 30 Юни 2005 14:03
Еми поне 5-6 минути седя откачен. Той коригира, ама са нестабилни. Дори имам чувството, че от време на време климатика изключва сам за малко, а не е климатроник, би трябвало да бачка нонстоп. Каточели сега прекъсването се появява или на празен ход или когато съм на висока предавка и не ускорявам - сиреч при малък дебит на дюзите - от там си мисля дали нямам позапушена някоя дюза /дори се съмнявам в точно определена/. Сложил съм добавка за прочистване на дюзите, дано да даде някакъв ефект...bad_dog написа:За колко време откачи акумулатора - трябва да е за повечко.the_rider написа:такааа, смених и дюзата, която очевидно даваше ядове с чисто нова - Бош. Нещата се подобриха значително, но все-пак.....тихите обороти са малко ниски /около 500/. Продължава да прекъсва понякога, но обикновенно с форсиране се оправя /преди въобще не се оправяше/. При включване на климатика тихите обороти стават и доста нестабилни.
Решх, че може да има натрупана грешка от старата дюза и откачих акумулатора - никкъф ефект.
Дали неможе наистина да има грешки, които, обаче, немогат да бъдат изчистени със спиране на тока??
Иначе от климатика поне 2 жици отиват в ЕКУ-то и му казват да коригира оборотите. Може да погледнеш дали няма нещо прекъснато или прегоряло.
За оборотите имаш едно винтче до дросела. Дигни ги малко.
![]()
![]()
Чувал съм за някакво ултразвуково почистване - някакви мнения за една такава процедура??
the_rider
Re: Сагата продължава
Мнение от b_d » 30 Юни 2005 14:42
Значи - остави го около час. Обикновено казват "да идеш да пиеш една/две бири - задължително студени"'. Климатиците би трябвало да изключват, защото иначе биха се обледили, ама не ги разбирам много много.the_rider написа: Еми поне 5-6 минути седя откачен. Той коригира, ама са нестабилни. Дори имам чувството, че от време на време климатика изключва сам за малко, а не е климатроник, би трябвало да бачка нонстоп. Каточели сега прекъсването се появява или на празен ход или когато съм на висока предавка и не ускорявам - сиреч при малък дебит на дюзите - от там си мисля дали нямам позапушена някоя дюза /дори се съмнявам в точно определена/. Сложил съм добавка за прочистване на дюзите, дано да даде някакъв ефект...
Чувал съм за някакво ултразвуково почистване - някакви мнения за една такава процедура??
Почистването с ултразвук не е лошо - като се има предвид с какви боклуци караме. Скоро смених горивния филтър на Мерцедеса и не е истина колко вода и боклук изтече.
b_d
Re: Сагата продължава
Мнение от punkara » 01 Юли 2005 10:26
rider, pitai Heki, toi si beshe dal duzite na pochistvane s ultrazvuk i pr. napravi tazi procedura, i viz dali shte ima podobrenie. ako ne izchakai do avgost, kato si doida, i az shte ya pregledam, vse nyakude shte izlze problema.the_rider написа:Еми поне 5-6 минути седя откачен. Той коригира, ама са нестабилни. Дори имам чувството, че от време на време климатика изключва сам за малко, а не е климатроник, би трябвало да бачка нонстоп. Каточели сега прекъсването се появява или на празен ход или когато съм на висока предавка и не ускорявам - сиреч при малък дебит на дюзите - от там си мисля дали нямам позапушена някоя дюза /дори се съмнявам в точно определена/. Сложил съм добавка за прочистване на дюзите, дано да даде някакъв ефект...bad_dog написа:За колко време откачи акумулатора - трябва да е за повечко.the_rider написа:такааа, смених и дюзата, която очевидно даваше ядове с чисто нова - Бош. Нещата се подобриха значително, но все-пак.....тихите обороти са малко ниски /около 500/. Продължава да прекъсва понякога, но обикновенно с форсиране се оправя /преди въобще не се оправяше/. При включване на климатика тихите обороти стават и доста нестабилни.
Решх, че може да има натрупана грешка от старата дюза и откачих акумулатора - никкъф ефект.
Дали неможе наистина да има грешки, които, обаче, немогат да бъдат изчистени със спиране на тока??
Иначе от климатика поне 2 жици отиват в ЕКУ-то и му казват да коригира оборотите. Може да погледнеш дали няма нещо прекъснато или прегоряло.
За оборотите имаш едно винтче до дросела. Дигни ги малко.
![]()
![]()
Чувал съм за някакво ултразвуково почистване - някакви мнения за една такава процедура??

punky
punkara
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Xeku » 01 Юли 2005 11:23
Xeku
Мнение от the_rider » 01 Юли 2005 14:20
the_rider
Re: Сагата продължава
Мнение от the_rider » 01 Юли 2005 14:30
Мерси за предложението...дано да не се налага да чакам до Август за да намеря разрешение.punkara написа:rider, pitai Heki, toi si beshe dal duzite na pochistvane s ultrazvuk i pr. napravi tazi procedura, i viz dali shte ima podobrenie. ako ne izchakai do avgost, kato si doida, i az shte ya pregledam, vse nyakude shte izlze problema.the_rider написа:Еми поне 5-6 минути седя откачен. Той коригира, ама са нестабилни. Дори имам чувството, че от време на време климатика изключва сам за малко, а не е климатроник, би трябвало да бачка нонстоп. Каточели сега прекъсването се появява или на празен ход или когато съм на висока предавка и не ускорявам - сиреч при малък дебит на дюзите - от там си мисля дали нямам позапушена някоя дюза /дори се съмнявам в точно определена/. Сложил съм добавка за прочистване на дюзите, дано да даде някакъв ефект...bad_dog написа:
За колко време откачи акумулатора - трябва да е за повечко.
Иначе от климатика поне 2 жици отиват в ЕКУ-то и му казват да коригира оборотите. Може да погледнеш дали няма нещо прекъснато или прегоряло.
За оборотите имаш едно винтче до дросела. Дигни ги малко.
![]()
![]()
Чувал съм за някакво ултразвуково почистване - някакви мнения за една такава процедура??![]()
punky
the_rider
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Xeku » 01 Юли 2005 15:53
Дюзите трябва да са свалени, там веднага им пускат ток за да се убедят, че не са напълно блокирали и тогава ги приемат за ремонт. Пускат ги на въпросния ултразвук, като един цикъл на почистване бил около 16мин. Ако се наложи, го повтарят още няколко пъти (това не се отразява на цената) до влизане на дюзата в норма и изравняване на "КПД"-то на всички дюзи с разлика не по-голяма от 2-3%.Те в свалено състояние ли ги почистват или на колата?
Xeku
Мнение от El Camino » 01 Юли 2005 15:57
Няколко пъти...Xeku написа:Дюзите трябва да са свалени, там веднага им пускат ток за да се убедят, че не са напълно блокирали и тогава ги приемат за ремонт. Пускат ги на въпросния ултразвук, като един цикъл на почистване бил около 16мин. Ако се наложи, го повтарят още няколко пъти (това не се отразява на цената) до влизане на дюзата в норма и изравняване на "КПД"-то на всички дюзи с разлика не по-голяма от 2-3%.Те в свалено състояние ли ги почистват или на колата?



Такива уредчета за ултразвуково почистване бяха пуснали тук в Чибо за по 20 евро


El Camino
Мнение от jamie » 01 Юли 2005 16:00
Тия в Чибо са за бижутерия и малко не стават за инжектори (поразпитах) :-)El Camino написа:Няколко пъти...Xeku написа:Дюзите трябва да са свалени, там веднага им пускат ток за да се убедят, че не са напълно блокирали и тогава ги приемат за ремонт. Пускат ги на въпросния ултразвук, като един цикъл на почистване бил около 16мин. Ако се наложи, го повтарят още няколко пъти (това не се отразява на цената) до влизане на дюзата в норма и изравняване на "КПД"-то на всички дюзи с разлика не по-голяма от 2-3%.Те в свалено състояние ли ги почистват или на колата?![]()
![]()
![]()
Такива уредчета за ултразвуково почистване бяха пуснали тук в Чибо за по 20 евро![]()
Имаше ги и в Конрад магазините в София.
jamie
El Camino
b_d
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта