Diver, незнам откъде ги вадиш тия 2 литра, ако се разгледаш в сайта ти за 1,8 разликата е 0,5 л, а за дизела дето пита човека даже не дават разлика в разхода. Като гледам и тия 90 коня дизел едва ли ще се надбягва с нея. Няма свисъл да те убеждавам, някой ден сам ще дойдеш на мойто.diver написа:http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/10919.html
2 секунди и 2 литра....супер е автоматика! на 150000км ще ми дойде къде 3 тона бензин или 6000лв. Дали ще ми стигнат да си сменя съединителя на ръгалката?
Тойота Корола 1.4D 90 hPs - механична или автоматик?
TOYOTA AVENSIS 1.8 VVTI AUTOMATIC' 2001
Здравейте отново!
Май се получи добра дискусия
Благодаря на всички за мненията им. Да ви призная в някой моменти се смях от сърце biggrin.gif
Найстина и мен доста ме учуди, 4е няма разлика в разхода м/у МТ и ММТ за двигател 1.4 D4D; това изглежда важи както за старата Корола ('турската') - 4.8 средно(комбинирано), така и за последната Корола ('японската') - 4.3;
Всъщност минало е доста време откакто се е появила автоматичната скоростна кутия. Чувал съм, че в на4алото автоматиците са били доста "капризни". Но с времето и развитието на технологиите нещата щем нещем се променят.
То май ве4е минаха пове4е от 2 години откакто първите типтроници се появиха на пазара(т.е. време достатъчно да бъде изпитана технологията и да покаже евентуалните си дефекти). Може би ще важи поговорката: Не питай старило, а питай - патило.
За разлика дори от немските автомобилостроители(които от време на време направо си експериментират с електрониката), бай Японец - поне засега не си е позволявал изцепки, в това което прави.
Та в тоя ред на мисли, щом е решил да направи така скоростната кутия и да я продава по-скъпо - може би има защо.
От друга стратна маслото на скоростната кутия при автоматите не е никак евтино. И това никак не е за пренебреване!
Но като цяло моята идея за темата беше преположението, 4е тази разлика от 1-1.2 сек може да бъде стопена, ако се преминава(когато това се налага) към ръчен режим на управление при ММТ-то.
Поздрави,
Поредният Тойота фен!
Май се получи добра дискусия

Найстина и мен доста ме учуди, 4е няма разлика в разхода м/у МТ и ММТ за двигател 1.4 D4D; това изглежда важи както за старата Корола ('турската') - 4.8 средно(комбинирано), така и за последната Корола ('японската') - 4.3;
Всъщност минало е доста време откакто се е появила автоматичната скоростна кутия. Чувал съм, че в на4алото автоматиците са били доста "капризни". Но с времето и развитието на технологиите нещата щем нещем се променят.
То май ве4е минаха пове4е от 2 години откакто първите типтроници се появиха на пазара(т.е. време достатъчно да бъде изпитана технологията и да покаже евентуалните си дефекти). Може би ще важи поговорката: Не питай старило, а питай - патило.
За разлика дори от немските автомобилостроители(които от време на време направо си експериментират с електрониката), бай Японец - поне засега не си е позволявал изцепки, в това което прави.
Та в тоя ред на мисли, щом е решил да направи така скоростната кутия и да я продава по-скъпо - може би има защо.

От друга стратна маслото на скоростната кутия при автоматите не е никак евтино. И това никак не е за пренебреване!
Но като цяло моята идея за темата беше преположението, 4е тази разлика от 1-1.2 сек може да бъде стопена, ако се преминава(когато това се налага) към ръчен режим на управление при ММТ-то.
Поздрави,
Поредният Тойота фен!
Много Ви се кефя понякога
Човека питаше друго,ама айде ся ! 1.Автоматичната трансмисия изначално е направена от гледна точка на удобството,особенно при градско каране и при дълъг преход,не случейно с добавка на круиз контрол,т.н . авто пилот
2.Ако искаш удобство с компромис м/у ускорение и разход зимаш автоматична или ММТ трансмисия,значи и повече финикийски знаци ,ако си фен на преместванито на лоста за превключване на скоростите и искаш винаги да можеш да shift down ...а и финикийците не са в повече,то си зимаш ръчна и толкоз
3.Спорът кой е по... даже с един и същ мотор с разл трансмисия не стои въобще,забравяте и за ЗАДкормилното устройсво,което понякога е по важно от самия начин на превключване.....


2.Ако искаш удобство с компромис м/у ускорение и разход зимаш автоматична или ММТ трансмисия,значи и повече финикийски знаци ,ако си фен на преместванито на лоста за превключване на скоростите и искаш винаги да можеш да shift down ...а и финикийците не са в повече,то си зимаш ръчна и толкоз
3.Спорът кой е по... даже с един и същ мотор с разл трансмисия не стои въобще,забравяте и за ЗАДкормилното устройсво,което понякога е по важно от самия начин на превключване.....


хахаха да. АВТОМАТИК НИКОГА ВЕЧЕ! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifgogo написа:Сега остава да покараш и малко автоматdiver написа:А да си се замислил, че има вероятност да съм минал през твойто?! ДИЗЕЛ НИКОГА ВЕЧЕ!!!gogo написа: някой ден сам ще дойдеш на мойто.и нещата ще си дойдат на мястото

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Ае колеги, говорите си малко само да кажете нещо в този случай.... Чистия автоматик на Тойота с 5 скорости е толкова перфектен, че маслото МОЖЕ да се смени на 100 000км, но не е задължително! Толкова меко превключва, толкова прилично се набира, изчислен и направен до абсолютно съвършенство!!! А да не споменавам, че цялата кутия може да се купи от САЩ за огромната сума от 600$
НО, ММТ няма нищо общо с истинския автомат! Първо, че още има дефекти тази кутия, второ, че на мен лично ми е шантава доста.... Колега, секундите в ускорението няма да ги стопиш, а 1.4 с 90к.с. приятели си върви доооста прилично - който не вярва да заповяда ще го повозя biggrin.gif Аз лично, точно за 1.4 дизел не виждам смисъл от тази ММТ кутия, тъй като Королката и Ауриса се карат толкова леко и меко с ръчката, че просто съединителя е почти колкото да го има... лек, мек и нежен
А че истинския автомат си е мноогоооо хубав, просто няма за какво да се спори. Дивер, специално за Тойота Ланд Круйзер, ръчката е по-мудна от автомата и скороста която постига автоматика, е почти непосилен за ръчката ... Странно ми се видя, но карах ръчка преди да вземем автомата за баща ми и останах странно изненадан. На Камрито Солара автомата е толкова чист, лек и мек, че просто няма какво да те подразни в него biggrin.gif Но ММТ скоростната кутия няма нищо общо.... При нея пак го има ръчкането ако искаш, но нито върви като ръчка, нито го има кефа някак си! Или ръчка, която е прекрасна за Королата, или за по-голям клас истинския автомат


А че истинския автомат си е мноогоооо хубав, просто няма за какво да се спори. Дивер, специално за Тойота Ланд Круйзер, ръчката е по-мудна от автомата и скороста която постига автоматика, е почти непосилен за ръчката ... Странно ми се видя, но карах ръчка преди да вземем автомата за баща ми и останах странно изненадан. На Камрито Солара автомата е толкова чист, лек и мек, че просто няма какво да те подразни в него biggrin.gif Но ММТ скоростната кутия няма нищо общо.... При нея пак го има ръчкането ако искаш, но нито върви като ръчка, нито го има кефа някак си! Или ръчка, която е прекрасна за Королата, или за по-голям клас истинския автомат

Брях, уби ме с тва. Сега кат почна да ме човърка едно любопитство. Крузер съм карал само ръчка и си беше муден. Допусках че автомата ще е още по...Някой от София с автоматик бързо да си признае и да даде едно тестче.Me4oKyX написа:А...Дивер, специално за Тойота Ланд Круйзер, ръчката е по-мудна от автомата и скороста която постига автоматика, е почти непосилен за ръчката ... :

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Четох четох и ме изкушихте и аз да се включа...
Та значи карам и на жена ми яриса и служебния бенц, ц220цди с автомат 722.6, 5-степенен, типтроник, до 2000 гоп слагат на Ес класата, после го свалят на Е и Ц... В книжката пише че е заредена фор лайф с масло и няма пръчка, ама руснаците се кикотят на тия дивотии на Ханс и аз не знам защо съм склонен да им вярвам... Та ще си сменя маслото като стане на 90.000, само дето става бая сложно, трябва да го наливаш докато работи, че да може и в редуктора да се смени, абе да потечее направо червено, каквото е новото. Та оригиналното в магазина е 24 лв литъра, трябват около 8 литра...
Яриса е ръчка и е много боен, общо взето за София е един път за центъра. А и е 2001, от японските - на 72.000 и нямам забележки, не е влизал още за нещо при кожодерите...
Впечатления:
Разхода на Бенца и на Яриса е еднакъв градско - около 8.5 само дето едното е бензин а другото дизел, при това капризен, че не всяка нафта папа, запушва дюзи от какво да е и мнооого боли, една дюза е 1000 леа...
Динамика - ами не съм състезател и не настъпвам по светофари, но като се случи, виждам, че лекото забавяне (ако не тръгна с кикдаун, естествено) на автомата се компенсира после от факта, че смяната на скоростите е плавна и няма съединител, отнемане на газта и превключване. За светофари, наклони, а да не говорим дълъг път е , за мен предимство, просто наистина е тролей, газ-спирачка. Типтроника почти не ползвам, освен зимата по наклон да съм сигурен, че няма да й хрумне да качи предавката, тогава я ограничавам с него. Виж на дълбок сняг с коловози - няма Бенц, няма Вектра, задно с автомат само ако си със шипове те оправя, иначе е страшно дърво, няма полусъединител при боксуване, зимната програма върпи работа но донякъде, просто за мен ако ще газиш софийските малки улички след изненадата на общината, или с предно, ако ще таврия да е, или с 4х4, другото е мъка. А не да кажеш че съм левак, карам от 20 години какво ли не, просто два тонакола със задно на 20 см коловози като им застане напряко си е чиста физика ще излезе ли и как, не умение...
За поддръжката - ако е поддържана кутията от предишния собственик или съответно ако ти си я поддържаш, би следвало да няма грижи, макар всички да сме наясно с правилото - колкото по-стара колата, толкова по-здраво направена... Новите са ширпотреба, еднодневки, това е факт.
Та така.
Във слеки случай, като правило който е седнал на атомат трудно се връща на ръчката, просто е по-удобно. Е, няма я емоцията, или не такава каквато е с ръчката.
Ето например с Бенца не мога да завъртя задницата както на баща ми с ладата едно време, дори да му изключа системите, пар като усети кво го правя се включват аварийно и компа се скъсва да писука, абе няма хъс... Кола за реститути... Е, има си и други модели - ЦЛК-то например си е резачка, и там да караш автомат според мен е грехота...
Та значи карам и на жена ми яриса и служебния бенц, ц220цди с автомат 722.6, 5-степенен, типтроник, до 2000 гоп слагат на Ес класата, после го свалят на Е и Ц... В книжката пише че е заредена фор лайф с масло и няма пръчка, ама руснаците се кикотят на тия дивотии на Ханс и аз не знам защо съм склонен да им вярвам... Та ще си сменя маслото като стане на 90.000, само дето става бая сложно, трябва да го наливаш докато работи, че да може и в редуктора да се смени, абе да потечее направо червено, каквото е новото. Та оригиналното в магазина е 24 лв литъра, трябват около 8 литра...
Яриса е ръчка и е много боен, общо взето за София е един път за центъра. А и е 2001, от японските - на 72.000 и нямам забележки, не е влизал още за нещо при кожодерите...
Впечатления:
Разхода на Бенца и на Яриса е еднакъв градско - около 8.5 само дето едното е бензин а другото дизел, при това капризен, че не всяка нафта папа, запушва дюзи от какво да е и мнооого боли, една дюза е 1000 леа...
Динамика - ами не съм състезател и не настъпвам по светофари, но като се случи, виждам, че лекото забавяне (ако не тръгна с кикдаун, естествено) на автомата се компенсира после от факта, че смяната на скоростите е плавна и няма съединител, отнемане на газта и превключване. За светофари, наклони, а да не говорим дълъг път е , за мен предимство, просто наистина е тролей, газ-спирачка. Типтроника почти не ползвам, освен зимата по наклон да съм сигурен, че няма да й хрумне да качи предавката, тогава я ограничавам с него. Виж на дълбок сняг с коловози - няма Бенц, няма Вектра, задно с автомат само ако си със шипове те оправя, иначе е страшно дърво, няма полусъединител при боксуване, зимната програма върпи работа но донякъде, просто за мен ако ще газиш софийските малки улички след изненадата на общината, или с предно, ако ще таврия да е, или с 4х4, другото е мъка. А не да кажеш че съм левак, карам от 20 години какво ли не, просто два тонакола със задно на 20 см коловози като им застане напряко си е чиста физика ще излезе ли и как, не умение...
За поддръжката - ако е поддържана кутията от предишния собственик или съответно ако ти си я поддържаш, би следвало да няма грижи, макар всички да сме наясно с правилото - колкото по-стара колата, толкова по-здраво направена... Новите са ширпотреба, еднодневки, това е факт.
Та така.
Във слеки случай, като правило който е седнал на атомат трудно се връща на ръчката, просто е по-удобно. Е, няма я емоцията, или не такава каквато е с ръчката.
Ето например с Бенца не мога да завъртя задницата както на баща ми с ладата едно време, дори да му изключа системите, пар като усети кво го правя се включват аварийно и компа се скъсва да писука, абе няма хъс... Кола за реститути... Е, има си и други модели - ЦЛК-то например си е резачка, и там да караш автомат според мен е грехота...
Гледах/карах няколко ЦЛК всите компресор, ръгачки 192 коня и тва е спънато дърво от секъде. Умрелата ми калибра докат беше атмосверка 150 коня вървеше повече. Единствения кеф е задното и комфорта, ма при тоз тролей и тва се губи....За разлика в разхода, изобщо не ми се говори. За сървис в милата ни татковина също. За социалната придобивка - Виктор станал мутра и кара ЦЛК също....Е за кво да си взема мерцедес, кат мога да карам тойота?! Върви повече, харчи по-малко. Сървиса на тойота е по-евтин от на мерцедес. Еднакво здрави са....Та не знам с какво сравняваш ЦЛК, не че тойотата върви повече, ма ЦЛК-то е далеч от резачка...stefanb написа:.. Е, има си и други модели - ЦЛК-то например си е резачка, и там да караш автомат според мен е грехота...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Хаха,не си първият ,който казва,че Мерцедес върви като тролей.....diver написа:
Гледах/карах няколко ЦЛК всите компресор, ръгачки 192 коня и тва е спънато дърво от секъде. Единствения кеф е задното и комфорта, ма при тоз тролей и тва се губи.

Ааа,еднакво здрави никак не са,не прави такива комплименти на Мерцедес!diver написа: Е за кво да си взема мерцедес, кат мога да карам тойота?! Върви повече, харчи по-малко. Сървиса на тойота е по-евтин от на мерцедес. Еднакво здрави са.....
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Чакайте сега, тук темата е автомат-ръчка сравнение, предимства/недостатъци. Няма да мерим марките, нали... Аз спменавам Бенца, просто защото това ми е опита с автомат, виж всички останали коли които съм имал са били с ръчни скорости - Трабант (антикола) Фолксваген Джета (супер каруца), Галант (самолет, но му беше взета душата), 323Ф (само суперлативи, карах я от 12.000 до 150000 км 6 години без да сменя НИЩО освен консумативи и наклдки/дискове, ангренаж с ролка и акумулатор и още се търкаля из софия, сигурно е вече на 300.о00), Пежо 205 (френски кенеф, пациент си на сервиза, ако месц нещо не се счупи, може и чистачка да е, почваш да си мислиш, че сънуваш) , Астра Г (добра, здрава кола, най-евтината поддръжка в София има 5 "оторизирани" дилъра и само собственика печели от това), но беше товарна кобила - 1.6 8 клапана мотор, с много голям въртящ момент, мотора ЗетХ на Комбото и нямаше ряз, и Тойотата Ярис на жена ми, сега. Цетката е служебна но се движа постоянно с нея, та тя е първата кола, на която се качвам автомат.
Две думи няма, комфорта и ергономията нямат аналог. Електрониката също, но е нож с две остриета. Возията е стабилна, мека, но и окачването е слабо. Иначе мотора е железен, ама като ти прави мизерии електрониката, какво от това... Имаше опция фирмата да купи Версо от магазина или тази цетка на 37.000 км, е избраха Бенца, че бил по-представителен. Сега ги представлява в Балкан Стар... Е, цените не са нещо по-различно от Тойотските, поне каквото съм сменял, дори биялетките му бяха по-евтини, филтрите също...
Но японското е номер 1, е, ако има още японско де, че като гледам кое английско, кое торско, кое унгарско... Това е проблема ..
Две думи няма, комфорта и ергономията нямат аналог. Електрониката също, но е нож с две остриета. Возията е стабилна, мека, но и окачването е слабо. Иначе мотора е железен, ама като ти прави мизерии електрониката, какво от това... Имаше опция фирмата да купи Версо от магазина или тази цетка на 37.000 км, е избраха Бенца, че бил по-представителен. Сега ги представлява в Балкан Стар... Е, цените не са нещо по-различно от Тойотските, поне каквото съм сменял, дори биялетките му бяха по-евтини, филтрите също...
Но японското е номер 1, е, ако има още японско де, че като гледам кое английско, кое торско, кое унгарско... Това е проблема ..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: WoLF и 7 госта