Diver, незнам откъде ги вадиш тия 2 литра, ако се разгледаш в сайта ти за 1,8 разликата е 0,5 л, а за дизела дето пита човека даже не дават разлика в разхода. Като гледам и тия 90 коня дизел едва ли ще се надбягва с нея. Няма свисъл да те убеждавам, някой ден сам ще дойдеш на мойто.diver написа:http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/10919.html
2 секунди и 2 литра....супер е автоматика! на 150000км ще ми дойде къде 3 тона бензин или 6000лв. Дали ще ми стигнат да си сменя съединителя на ръгалката?
Тойота Корола 1.4D 90 hPs - механична или автоматик?
Мнение от gogo » 26 Апр 2008 11:50
gogo
Мнение от rookie » 26 Апр 2008 11:58
Май се получи добра дискусия

Найстина и мен доста ме учуди, 4е няма разлика в разхода м/у МТ и ММТ за двигател 1.4 D4D; това изглежда важи както за старата Корола ('турската') - 4.8 средно(комбинирано), така и за последната Корола ('японската') - 4.3;
Всъщност минало е доста време откакто се е появила автоматичната скоростна кутия. Чувал съм, че в на4алото автоматиците са били доста "капризни". Но с времето и развитието на технологиите нещата щем нещем се променят.
То май ве4е минаха пове4е от 2 години откакто първите типтроници се появиха на пазара(т.е. време достатъчно да бъде изпитана технологията и да покаже евентуалните си дефекти). Може би ще важи поговорката: Не питай старило, а питай - патило.
За разлика дори от немските автомобилостроители(които от време на време направо си експериментират с електрониката), бай Японец - поне засега не си е позволявал изцепки, в това което прави.
Та в тоя ред на мисли, щом е решил да направи така скоростната кутия и да я продава по-скъпо - може би има защо.

От друга стратна маслото на скоростната кутия при автоматите не е никак евтино. И това никак не е за пренебреване!
Но като цяло моята идея за темата беше преположението, 4е тази разлика от 1-1.2 сек може да бъде стопена, ако се преминава(когато това се налага) към ръчен режим на управление при ММТ-то.
Поздрави,
Поредният Тойота фен!
rookie
diver
gogo
Мнение от jingo » 26 Апр 2008 18:20

2.Ако искаш удобство с компромис м/у ускорение и разход зимаш автоматична или ММТ трансмисия,значи и повече финикийски знаци ,ако си фен на преместванито на лоста за превключване на скоростите и искаш винаги да можеш да shift down ...а и финикийците не са в повече,то си зимаш ръчна и толкоз
3.Спорът кой е по... даже с един и същ мотор с разл трансмисия не стои въобще,забравяте и за ЗАДкормилното устройсво,което понякога е по важно от самия начин на превключване.....


jingo
Мнение от diver » 26 Апр 2008 19:58
хахаха да. АВТОМАТИК НИКОГА ВЕЧЕ! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifgogo написа:Сега остава да покараш и малко автоматdiver написа:А да си се замислил, че има вероятност да съм минал през твойто?! ДИЗЕЛ НИКОГА ВЕЧЕ!!!gogo написа: някой ден сам ще дойдеш на мойто.и нещата ще си дойдат на мястото

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Ael
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 28 Апр 2008 03:13


А че истинския автомат си е мноогоооо хубав, просто няма за какво да се спори. Дивер, специално за Тойота Ланд Круйзер, ръчката е по-мудна от автомата и скороста която постига автоматика, е почти непосилен за ръчката ... Странно ми се видя, но карах ръчка преди да вземем автомата за баща ми и останах странно изненадан. На Камрито Солара автомата е толкова чист, лек и мек, че просто няма какво да те подразни в него biggrin.gif Но ММТ скоростната кутия няма нищо общо.... При нея пак го има ръчкането ако искаш, но нито върви като ръчка, нито го има кефа някак си! Или ръчка, която е прекрасна за Королата, или за по-голям клас истинския автомат

Me4oKyX
Мнение от diver » 28 Апр 2008 10:18
Брях, уби ме с тва. Сега кат почна да ме човърка едно любопитство. Крузер съм карал само ръчка и си беше муден. Допусках че автомата ще е още по...Някой от София с автоматик бързо да си признае и да даде едно тестче.Me4oKyX написа:А...Дивер, специално за Тойота Ланд Круйзер, ръчката е по-мудна от автомата и скороста която постига автоматика, е почти непосилен за ръчката ... :

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от stefanb » 28 Апр 2008 16:14
Та значи карам и на жена ми яриса и служебния бенц, ц220цди с автомат 722.6, 5-степенен, типтроник, до 2000 гоп слагат на Ес класата, после го свалят на Е и Ц... В книжката пише че е заредена фор лайф с масло и няма пръчка, ама руснаците се кикотят на тия дивотии на Ханс и аз не знам защо съм склонен да им вярвам... Та ще си сменя маслото като стане на 90.000, само дето става бая сложно, трябва да го наливаш докато работи, че да може и в редуктора да се смени, абе да потечее направо червено, каквото е новото. Та оригиналното в магазина е 24 лв литъра, трябват около 8 литра...
Яриса е ръчка и е много боен, общо взето за София е един път за центъра. А и е 2001, от японските - на 72.000 и нямам забележки, не е влизал още за нещо при кожодерите...
Впечатления:
Разхода на Бенца и на Яриса е еднакъв градско - около 8.5 само дето едното е бензин а другото дизел, при това капризен, че не всяка нафта папа, запушва дюзи от какво да е и мнооого боли, една дюза е 1000 леа...
Динамика - ами не съм състезател и не настъпвам по светофари, но като се случи, виждам, че лекото забавяне (ако не тръгна с кикдаун, естествено) на автомата се компенсира после от факта, че смяната на скоростите е плавна и няма съединител, отнемане на газта и превключване. За светофари, наклони, а да не говорим дълъг път е , за мен предимство, просто наистина е тролей, газ-спирачка. Типтроника почти не ползвам, освен зимата по наклон да съм сигурен, че няма да й хрумне да качи предавката, тогава я ограничавам с него. Виж на дълбок сняг с коловози - няма Бенц, няма Вектра, задно с автомат само ако си със шипове те оправя, иначе е страшно дърво, няма полусъединител при боксуване, зимната програма върпи работа но донякъде, просто за мен ако ще газиш софийските малки улички след изненадата на общината, или с предно, ако ще таврия да е, или с 4х4, другото е мъка. А не да кажеш че съм левак, карам от 20 години какво ли не, просто два тонакола със задно на 20 см коловози като им застане напряко си е чиста физика ще излезе ли и как, не умение...
За поддръжката - ако е поддържана кутията от предишния собственик или съответно ако ти си я поддържаш, би следвало да няма грижи, макар всички да сме наясно с правилото - колкото по-стара колата, толкова по-здраво направена... Новите са ширпотреба, еднодневки, това е факт.
Та така.
Във слеки случай, като правило който е седнал на атомат трудно се връща на ръчката, просто е по-удобно. Е, няма я емоцията, или не такава каквато е с ръчката.
Ето например с Бенца не мога да завъртя задницата както на баща ми с ладата едно време, дори да му изключа системите, пар като усети кво го правя се включват аварийно и компа се скъсва да писука, абе няма хъс... Кола за реститути... Е, има си и други модели - ЦЛК-то например си е резачка, и там да караш автомат според мен е грехота...
stefanb
Мнение от diver » 28 Апр 2008 17:31
Гледах/карах няколко ЦЛК всите компресор, ръгачки 192 коня и тва е спънато дърво от секъде. Умрелата ми калибра докат беше атмосверка 150 коня вървеше повече. Единствения кеф е задното и комфорта, ма при тоз тролей и тва се губи....За разлика в разхода, изобщо не ми се говори. За сървис в милата ни татковина също. За социалната придобивка - Виктор станал мутра и кара ЦЛК също....Е за кво да си взема мерцедес, кат мога да карам тойота?! Върви повече, харчи по-малко. Сървиса на тойота е по-евтин от на мерцедес. Еднакво здрави са....Та не знам с какво сравняваш ЦЛК, не че тойотата върви повече, ма ЦЛК-то е далеч от резачка...stefanb написа:.. Е, има си и други модели - ЦЛК-то например си е резачка, и там да караш автомат според мен е грехота...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 28 Апр 2008 17:40
Хаха,не си първият ,който казва,че Мерцедес върви като тролей.....diver написа:
Гледах/карах няколко ЦЛК всите компресор, ръгачки 192 коня и тва е спънато дърво от секъде. Единствения кеф е задното и комфорта, ма при тоз тролей и тва се губи.

Ааа,еднакво здрави никак не са,не прави такива комплименти на Мерцедес!diver написа: Е за кво да си взема мерцедес, кат мога да карам тойота?! Върви повече, харчи по-малко. Сървиса на тойота е по-евтин от на мерцедес. Еднакво здрави са.....
LEXUS
jim_beam
Мнение от stefanb » 28 Апр 2008 23:48
Две думи няма, комфорта и ергономията нямат аналог. Електрониката също, но е нож с две остриета. Возията е стабилна, мека, но и окачването е слабо. Иначе мотора е железен, ама като ти прави мизерии електрониката, какво от това... Имаше опция фирмата да купи Версо от магазина или тази цетка на 37.000 км, е избраха Бенца, че бил по-представителен. Сега ги представлява в Балкан Стар... Е, цените не са нещо по-различно от Тойотските, поне каквото съм сменял, дори биялетките му бяха по-евтини, филтрите също...
Но японското е номер 1, е, ако има още японско де, че като гледам кое английско, кое торско, кое унгарско... Това е проблема ..
stefanb
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта