проблем със скоростите

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 10 Апр 2008 20:47

Krisi-Pisi написа:А ддвойното амбриране с каква цел се прави, че ми е интересно:)
обороти, първичен, вторичен вал, липса на синхронизатори...такива ми ти неща....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 10 Апр 2008 21:17

Има двойно амбриране и двойно амбриране с междинна газ.
Първото се прави от 2-ра към 3-та примерно (към по-голяма предавка).
Второто - 3-та към 2-ра (към по-малка предавка).

Целта е да се изравнят оборотите на мотора и скоростната кутия - да не се налага синхронизаторите в нея да работят (те синхронизират - изравняват скоростта).
Ако искаш повечко подробности как се прави - ще напиша. В съвременните коли може и без такова.

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 10 Апр 2008 23:27

jamie написа:Има двойно амбриране и двойно амбриране с междинна газ.
Първото се прави от 2-ра към 3-та примерно (към по-голяма предавка).
Второто - 3-та към 2-ра (към по-малка предавка).

Целта е да се изравнят оборотите на мотора и скоростната кутия - да не се налага синхронизаторите в нея да работят (те синхронизират - изравняват скоростта).
Ако искаш повечко подробности как се прави - ще напиша. В съвременните коли може и без такова.
Много изчерпателно :thumbsup:

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 10 Апр 2008 23:28

Старите автомобили са нямали синхронизатори в скоростната кутия и винаги се е превключвало така. Въпреки, че когато задобрееш може да усещаш оборотите и да превключваш директно попитая някой който кара ГАЗ 53 и ще ти го демонстрира biggrin.gif :thumbsup:

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 11 Апр 2008 08:55

Nedkow написа:Старите автомобили са нямали синхронизатори в скоростната кутия и винаги се е превключвало така. Въпреки, че когато задобрееш може да усещаш оборотите и да превключваш директно попитая някой който кара ГАЗ 53 и ще ти го демонстрира biggrin.gif :thumbsup:
даже без съединител....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 11 Апр 2008 11:41

diver написа:
Nedkow написа:Старите автомобили са нямали синхронизатори в скоростната кутия и винаги се е превключвало така. Въпреки, че когато задобрееш може да усещаш оборотите и да превключваш директно попитая някой който кара ГАЗ 53 и ще ти го демонстрира biggrin.gif :thumbsup:
даже без съединител....
Особено като ми беше изтекла течността в задвижването на съединителя - на път... питай ме как се взема кръговото на 4-ти км в София без да спирам wacko.gif

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 11 Апр 2008 11:45

Kak?
Авенсис 3S-FE

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 11 Апр 2008 18:50

jamie написа:Особено като ми беше изтекла течността в задвижването на съединителя
е за тва ГАЗ 53 бре, там наиш ли кога ще изтече?! ;)
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 11 Апр 2008 23:00

diver написа:
Nedkow написа:Старите автомобили са нямали синхронизатори в скоростната кутия и винаги се е превключвало така. Въпреки, че когато задобрееш може да усещаш оборотите и да превключваш директно попитая някой който кара ГАЗ 53 и ще ти го демонстрира biggrin.gif :thumbsup:
даже без съединител....
Така даже е и по-бързо biggrin.gif

Аватар
Wolfcho
Мнения: 363
Регистриран на: 06 Ное 2007 20:27
Местоположение: Varna&Sliven

Мнение от Wolfcho » 12 Апр 2008 22:16

Ами всички са ти дали отговор за синхронизатора. ...Обаче аз имах абс същия проблем .. Ако съединителя ти е маслен (с горна и долна помпа) и не мислиш че е от феродото, лагера или притискателния диск, проври дали помпите ти не са износени става рядко но е възможно (при мен се получи и трябваше да вкл от първа на задна при изгасен двигател колата увличаше на първа и не вкл втора без да хърка). Не намерих такава помпа и сложих от друг модел Celica ... по-късно в един магазин ми казаха че доставяли и гумички за подмяна dry.gif
Nihon No Kuruma

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта