обороти, първичен, вторичен вал, липса на синхронизатори...такива ми ти неща....Krisi-Pisi написа:А ддвойното амбриране с каква цел се прави, че ми е интересно:)
проблем със скоростите
Има двойно амбриране и двойно амбриране с междинна газ.
Първото се прави от 2-ра към 3-та примерно (към по-голяма предавка).
Второто - 3-та към 2-ра (към по-малка предавка).
Целта е да се изравнят оборотите на мотора и скоростната кутия - да не се налага синхронизаторите в нея да работят (те синхронизират - изравняват скоростта).
Ако искаш повечко подробности как се прави - ще напиша. В съвременните коли може и без такова.
Първото се прави от 2-ра към 3-та примерно (към по-голяма предавка).
Второто - 3-та към 2-ра (към по-малка предавка).
Целта е да се изравнят оборотите на мотора и скоростната кутия - да не се налага синхронизаторите в нея да работят (те синхронизират - изравняват скоростта).
Ако искаш повечко подробности как се прави - ще напиша. В съвременните коли може и без такова.
Много изчерпателноjamie написа:Има двойно амбриране и двойно амбриране с междинна газ.
Първото се прави от 2-ра към 3-та примерно (към по-голяма предавка).
Второто - 3-та към 2-ра (към по-малка предавка).
Целта е да се изравнят оборотите на мотора и скоростната кутия - да не се налага синхронизаторите в нея да работят (те синхронизират - изравняват скоростта).
Ако искаш повечко подробности как се прави - ще напиша. В съвременните коли може и без такова.

даже без съединител....Nedkow написа:Старите автомобили са нямали синхронизатори в скоростната кутия и винаги се е превключвало така. Въпреки, че когато задобрееш може да усещаш оборотите и да превключваш директно попитая някой който кара ГАЗ 53 и ще ти го демонстрира biggrin.gif

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Особено като ми беше изтекла течността в задвижването на съединителя - на път... питай ме как се взема кръговото на 4-ти км в София без да спирамdiver написа:даже без съединител....Nedkow написа:Старите автомобили са нямали синхронизатори в скоростната кутия и винаги се е превключвало така. Въпреки, че когато задобрееш може да усещаш оборотите и да превключваш директно попитая някой който кара ГАЗ 53 и ще ти го демонстрира biggrin.gif

Така даже е и по-бързо biggrin.gifdiver написа:даже без съединител....Nedkow написа:Старите автомобили са нямали синхронизатори в скоростната кутия и винаги се е превключвало така. Въпреки, че когато задобрееш може да усещаш оборотите и да превключваш директно попитая някой който кара ГАЗ 53 и ще ти го демонстрира biggrin.gif
Ами всички са ти дали отговор за синхронизатора. ...Обаче аз имах абс същия проблем .. Ако съединителя ти е маслен (с горна и долна помпа) и не мислиш че е от феродото, лагера или притискателния диск, проври дали помпите ти не са износени става рядко но е възможно (при мен се получи и трябваше да вкл от първа на задна при изгасен двигател колата увличаше на първа и не вкл втора без да хърка). Не намерих такава помпа и сложих от друг модел Celica ... по-късно в един магазин ми казаха че доставяли и гумички за подмяна 

Nihon No Kuruma
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 10 госта