Авенсис '07 на 9К км = 1,5 литра масло
Мнение от hyankov » 30 Мар 2008 20:18
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
hyankov
Мнение от stefanb » 30 Мар 2008 23:33
Карам от 89, имал съм и съм карал като служебна какво ли не... Легендарна за мен е здравината на Мазда 323Ф (с прибиращите се фарове), железен автомобил, който за 140.000 км (купих го на 11.000), през които я имах не си поиска НИЩО друго освен накладки, масло, спир. дискове и ангренажен ремък с ролка. Една крушка не изгоря, това във времето на Янчулевите дупки (е. Бойковите нямат настигане, но пак дупки си бяха), от 1995 до 2002 я карах. Имах една Карина Е служебна, също разкошна кола, здрава и удобна, бензин.
После имах и Пежо и Опел Астра Г, през 2002 взехме един Ярис за жена ми, от последните японски, сега е на 71.000, е, не е като Маздата, по-нисък клас е, но пак е добра, едва сега се обадиха биалетки. Бензин е. Служебната е Мерцедес ц220цди 203-ка - няма да ви казвам колко е далеч от легендарните със здраината си 201-ци и 124-ки, такива има по на 800.000 км а това е на 52.000 и всеки месец му се прави нещо, бъкано е с електроника и все нещо се чупи или дава бъгове.... Да не говорим какви цифри са частите...
Та, еднодневки се правят вечем като изключим най- високия клас коли и маже би Волво и Субару, за други не се сещам просто да съм чул, че няма проблеми, за нови коли говоря....
stefanb
- Nedkow
- Мнения: 1773
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Nedkow » 30 Мар 2008 23:41
Не е така, когато колата е читава неможе да харчи повече от 0.5 литра на 10 000км. Сменил съм много марки и модели и постояно сменям и смея да кажа, че много "юркам" не съм имал дизелов автомобил който да харчи под 9л/100км градско, но ликога не съм наливал повече от 0.5л масло.Kiki написа:Сега вече твърдо и категорично мога да Ви кажа: Харченето на масло при дизеловите двигатели а и при бензиновите зависи колко юркаш! Моят Авенсис 2.0 Д4Д-2004г.в момента на 135000км.харчеше от смяна до смяна-15000км - 1.5л. масло.Последнете 12000км.си наложих да не вдигам повече от 2500об.,освен в извънредни ситуации.Ефектът е поразителен! Маслото до този момент е намаляло с около 1мм. ТОВА Е ,колеги Извода е ясен!
Nedkow
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 31 Мар 2008 00:58

LEXUS
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от Vesko » 31 Мар 2008 01:13
Vesko
Vesko
- Nedkow
- Мнения: 1773
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Nedkow » 31 Мар 2008 23:53
А моето 407SW 2.0HDI вече на 120 000км. защо не харчи масло след като не се движи с под 3500 об/мин и ми харчи 11л/100 нафта градско???LEXUS написа:Nedkow,не е така.Повечето коли харчат масло,когато са читави,особено бързооборотните!БМВ-тата също харчат масло.Просто при високи обороти е нормално малко масло да се изгори.Не харчи никакво масло например локомотивен двигател като Мерцедес 200D от 1977-ма или от 94-та и т.н..,но той няма как да го изхарчи това масло като не вдига повече от 3000 об./мин..,тракторите също не харчат масло.Сега за дизеловите авенсиси не знам по колко масло харчат,но по 1.5 литра или 2 литра на смяна е нищо,това,което ми казаха в СФА за нашето Пежо 2.0HDI е ,че и турбината гълта малко масло в гранични режими и е нормално.Така че КИКИ е абсолютно прав-ако колата се кара по-бързо и в обороти с чести резки ускорявания,може да глътне масло,зависи от самата конструкция на двигателя и това не може да се характеризира като проблем,а като конструктивна обусловеност.
Nedkow
Kiki
Мнение от jamie » 01 Апр 2008 18:37
Nedkow написа: А моето 407SW 2.0HDI вече на 120 000км. защо не харчи масло след като не се движи с под 3500 об/мин и ми харчи 11л/100 нафта градско???
Погледни му щеката laugh.gif
Не съм хардлайнер - ама след такива фрази ще се почнат простотии. И без това някои колеги не признават други марки, съвсем ненужно е.
jamie
Kiki
Мнение от shtryklio » 01 Апр 2008 22:59
Последния път карах на магистралата с около 2500 оборота на отиване и връщане и маслото не беше мръднало (поне нямаше видима разлика), ;)
Като цяло според мене излезе "мъжка" машинка бръмбъра ;)
shtryklio
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 01 Апр 2008 23:41
И с колко се движи, като на 4000об./мин спира да върви???А точно между 3500 и 4000 най-малко върви.На градско ли го караш предимно или извънградско?Nedkow написа: А моето 407SW 2.0HDI вече на 120 000км. защо не харчи масло след като не се движи с под 3500 об/мин и ми харчи 11л/100 нафта градско???
LEXUS
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 01 Апр 2008 23:45
По-хубав е,та,в сервиза знаеш ли как му се радват! biggrin.gifKiki написа:Надявам се,че не искаш да кажеш,че този дъргел-Пежо 407 е по-хубав от Авенсиса!Nedkow написа:А моето 407SW 2.0HDI вече на 120 000км. защо не харчи масло след като не се движи с под 3500 об/мин и ми харчи 11л/100 нафта градско???LEXUS написа:.
LEXUS
- Nedkow
- Мнения: 1773
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Nedkow » 01 Апр 2008 23:46
Nedkow написа:Не е по добро, но се изнедвам, че аз нямам такъв проблем, а колегата го има и затова предполагам, че има някаква повреда.LEXUS написа:Nedkow,не е така.Повечето коли харчат масло,когато са читави,особено бързооборотните!БМВ-тата също харчат масло.Просто при високи обороти е нормално малко масло да се изгори.Не харчи никакво масло например локомотивен двигател като Мерцедес 200D от 1977-ма или от 94-та и т.н..,но той няма как да го изхарчи това масло като не вдига повече от 3000 об./мин..,тракторите също не харчат масло.Сега за дизеловите авенсиси не знам по колко масло харчат,но по 1.5 литра или 2 литра на смяна е нищо,това,което ми казаха в СФА за нашето Пежо 2.0HDI е ,че и турбината гълта малко масло в гранични режими и е нормално.Така че КИКИ е абсолютно прав-ако колата се кара по-бързо и в обороти с чести резки ускорявания,може да глътне масло,зависи от самата конструкция на двигателя и това не може да се характеризира като проблем,а като конструктивна обусловеност.
А моето 407SW 2.0HDI вече на 120 000км. защо не харчи масло след като не се движи с под 3500 об/мин и ми харчи 11л/100 нафта градско???
Nedkow
- Nedkow
- Мнения: 1773
- Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Nedkow » 01 Апр 2008 23:49
Това казвам и аз все го мъча, а то спира laugh.gif харчи нафта ама не и масло.LEXUS написа:И с колко се движи, като на 4000об./мин спира да върви???А точно между 3500 и 4000 най-малко върви.На градско ли го караш предимно или извънградско?Nedkow написа: А моето 407SW 2.0HDI вече на 120 000км. защо не харчи масло след като не се движи с под 3500 об/мин и ми харчи 11л/100 нафта градско???
А между другото вече сменях турбо

Nedkow
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта