Авенсис '07 на 9К км = 1,5 литра масло

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 30 Мар 2008 20:18

Бхаха, мойта харчеше 1Qt на 1000 мили. Като сложих по-гъсто масло и харчи вече 1Qt, на 2000 мили. Ти за какво си тръгнал да се притесняваш...
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

stefanb
Мнения: 39
Регистриран на: 20 Мар 2008 10:30
Местоположение: Sofia

Мнение от stefanb » 30 Мар 2008 23:33

Споделям напълно мнението за обръщащата се зависимост вече във всички (или почти всички) производители между възраст на автомобила и трошливост, а именно - ако преди бяхме свикнали колите да са без проблеми поне през първите поне 5 години на живота си а при японците и много повече, сега обратно, колкото по-скоро след 2000 год е произведена, толкова повече проблеми и бъгове и еднодневки като агрегати. Отделно че се изхитрят вече производителите чрез електрониката в колите да въвеждат "разпознаването" и "обучението" на сменения агрегат, така и да си го купиш сам и да си го мнтираш, докато дилъра или техника не "пипне" със специализирания софтуер, компютъра не го разпознава и не тръгва...
Карам от 89, имал съм и съм карал като служебна какво ли не... Легендарна за мен е здравината на Мазда 323Ф (с прибиращите се фарове), железен автомобил, който за 140.000 км (купих го на 11.000), през които я имах не си поиска НИЩО друго освен накладки, масло, спир. дискове и ангренажен ремък с ролка. Една крушка не изгоря, това във времето на Янчулевите дупки (е. Бойковите нямат настигане, но пак дупки си бяха), от 1995 до 2002 я карах. Имах една Карина Е служебна, също разкошна кола, здрава и удобна, бензин.
После имах и Пежо и Опел Астра Г, през 2002 взехме един Ярис за жена ми, от последните японски, сега е на 71.000, е, не е като Маздата, по-нисък клас е, но пак е добра, едва сега се обадиха биалетки. Бензин е. Служебната е Мерцедес ц220цди 203-ка - няма да ви казвам колко е далеч от легендарните със здраината си 201-ци и 124-ки, такива има по на 800.000 км а това е на 52.000 и всеки месец му се прави нещо, бъкано е с електроника и все нещо се чупи или дава бъгове.... Да не говорим какви цифри са частите...
Та, еднодневки се правят вечем като изключим най- високия клас коли и маже би Волво и Субару, за други не се сещам просто да съм чул, че няма проблеми, за нови коли говоря....

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 30 Мар 2008 23:41

Kiki написа:Сега вече твърдо и категорично мога да Ви кажа: Харченето на масло при дизеловите двигатели а и при бензиновите зависи колко юркаш! Моят Авенсис 2.0 Д4Д-2004г.в момента на 135000км.харчеше от смяна до смяна-15000км - 1.5л. масло.Последнете 12000км.си наложих да не вдигам повече от 2500об.,освен в извънредни ситуации.Ефектът е поразителен! Маслото до този момент е намаляло с около 1мм. ТОВА Е ,колеги Извода е ясен!
Не е така, когато колата е читава неможе да харчи повече от 0.5 литра на 10 000км. Сменил съм много марки и модели и постояно сменям и смея да кажа, че много "юркам" не съм имал дизелов автомобил който да харчи под 9л/100км градско, но ликога не съм наливал повече от 0.5л масло.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 31 Мар 2008 00:58

Nedkow,не е така.Повечето коли харчат масло,когато са читави,особено бързооборотните!БМВ-тата също харчат масло.Просто при високи обороти е нормално малко масло да се изгори.Не харчи никакво масло например локомотивен двигател като Мерцедес 200D от 1977-ма или от 94-та и т.н..,но той няма как да го изхарчи това масло като не вдига повече от 3000 об./мин..,тракторите също не харчат масло. :whistle: Сега за дизеловите авенсиси не знам по колко масло харчат,но по 1.5 литра или 2 литра на смяна е нищо,това,което ми казаха в СФА за нашето Пежо 2.0HDI е ,че и турбината гълта малко масло в гранични режими и е нормално.Така че КИКИ е абсолютно прав-ако колата се кара по-бързо и в обороти с чести резки ускорявания,може да глътне масло,зависи от самата конструкция на двигателя и това не може да се характеризира като проблем,а като конструктивна обусловеност.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 31 Мар 2008 01:13

Avensis-a mi 1.6 99-ta (4AFE motor mai beshe) vaobshte ne harcheshe malko. V nachaloto (purvite 3g) go karah s castrol 0W40. Gram maslko ne e izgoril za 270kkm.... e moje bi zashoto nikoga ne sam i pipal shtekata z aproverka na masloto. prosto na 10k km v serviza i tolkova

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 31 Мар 2008 01:15

e 2.2 disela mi harcheshe... ama to zashtoto niakoi e reshil da mu sloji lampichka s leika za dolivane na masko:)

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 31 Мар 2008 23:53

LEXUS написа:Nedkow,не е така.Повечето коли харчат масло,когато са читави,особено бързооборотните!БМВ-тата също харчат масло.Просто при високи обороти е нормално малко масло да се изгори.Не харчи никакво масло например локомотивен двигател като Мерцедес 200D от 1977-ма или от 94-та и т.н..,но той няма как да го изхарчи това масло като не вдига повече от 3000 об./мин..,тракторите също не харчат масло. :whistle: Сега за дизеловите авенсиси не знам по колко масло харчат,но по 1.5 литра или 2 литра на смяна е нищо,това,което ми казаха в СФА за нашето Пежо 2.0HDI е ,че и турбината гълта малко масло в гранични режими и е нормално.Така че КИКИ е абсолютно прав-ако колата се кара по-бързо и в обороти с чести резки ускорявания,може да глътне масло,зависи от самата конструкция на двигателя и това не може да се характеризира като проблем,а като конструктивна обусловеност.
А моето 407SW 2.0HDI вече на 120 000км. защо не харчи масло след като не се движи с под 3500 об/мин и ми харчи 11л/100 нафта градско???

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 01 Апр 2008 18:05

Nedkow написа:
LEXUS написа:.
А моето 407SW 2.0HDI вече на 120 000км. защо не харчи масло след като не се движи с под 3500 об/мин и ми харчи 11л/100 нафта градско???
Надявам се,че не искаш да кажеш,че този дъргел-Пежо 407 е по-хубав от Авенсиса!

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 01 Апр 2008 18:37

Nedkow написа: А моето 407SW 2.0HDI вече на 120 000км. защо не харчи масло след като не се движи с под 3500 об/мин и ми харчи 11л/100 нафта градско???

Погледни му щеката laugh.gif
Не съм хардлайнер - ама след такива фрази ще се почнат простотии. И без това някои колеги не признават други марки, съвсем ненужно е.

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 01 Апр 2008 20:55

jamie написа:
Nedkow написа:

laugh.gif
ще се почнат простотии.
Надявам се,не искаше да кажеш това.

shtryklio
Мнения: 29
Регистриран на: 01 Апр 2008 22:48
Местоположение: Варна

Мнение от shtryklio » 01 Апр 2008 22:59

Собственик съм на yaris D4-D(1,4 дизел). Честичко го карам по магистралата с около 3000 оборота. Имам проблем с горенето на масло.
Последния път карах на магистралата с около 2500 оборота на отиване и връщане и маслото не беше мръднало (поне нямаше видима разлика), ;)
Като цяло според мене излезе "мъжка" машинка бръмбъра ;)

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Апр 2008 23:41

Nedkow написа: А моето 407SW 2.0HDI вече на 120 000км. защо не харчи масло след като не се движи с под 3500 об/мин и ми харчи 11л/100 нафта градско???
И с колко се движи, като на 4000об./мин спира да върви???А точно между 3500 и 4000 най-малко върви.На градско ли го караш предимно или извънградско?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Апр 2008 23:45

Kiki написа:
Nedkow написа:
LEXUS написа:.
А моето 407SW 2.0HDI вече на 120 000км. защо не харчи масло след като не се движи с под 3500 об/мин и ми харчи 11л/100 нафта градско???
Надявам се,че не искаш да кажеш,че този дъргел-Пежо 407 е по-хубав от Авенсиса!
По-хубав е,та,в сервиза знаеш ли как му се радват! biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 01 Апр 2008 23:46

Nedkow написа:
LEXUS написа:Nedkow,не е така.Повечето коли харчат масло,когато са читави,особено бързооборотните!БМВ-тата също харчат масло.Просто при високи обороти е нормално малко масло да се изгори.Не харчи никакво масло например локомотивен двигател като Мерцедес 200D от 1977-ма или от 94-та и т.н..,но той няма как да го изхарчи това масло като не вдига повече от 3000 об./мин..,тракторите също не харчат масло. :whistle: Сега за дизеловите авенсиси не знам по колко масло харчат,но по 1.5 литра или 2 литра на смяна е нищо,това,което ми казаха в СФА за нашето Пежо 2.0HDI е ,че и турбината гълта малко масло в гранични режими и е нормално.Така че КИКИ е абсолютно прав-ако колата се кара по-бързо и в обороти с чести резки ускорявания,може да глътне масло,зависи от самата конструкция на двигателя и това не може да се характеризира като проблем,а като конструктивна обусловеност.
Не е по добро, но се изнедвам, че аз нямам такъв проблем, а колегата го има и затова предполагам, че има някаква повреда.
А моето 407SW 2.0HDI вече на 120 000км. защо не харчи масло след като не се движи с под 3500 об/мин и ми харчи 11л/100 нафта градско???

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 01 Апр 2008 23:49

LEXUS написа:
Nedkow написа: А моето 407SW 2.0HDI вече на 120 000км. защо не харчи масло след като не се движи с под 3500 об/мин и ми харчи 11л/100 нафта градско???
И с колко се движи, като на 4000об./мин спира да върви???А точно между 3500 и 4000 най-малко върви.На градско ли го караш предимно или извънградско?
Това казвам и аз все го мъча, а то спира laugh.gif харчи нафта ама не и масло.
А между другото вече сменях турбо sad.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], nigio и 6 госта