за ръчната спирачка
Мнение от DANIEL » 24 Мар 2008 16:26
и най вече не обичам да паля на скорост с натиснат съединител
или да рачкам скоростите като не е запалена
за тва преди да я изгаса исключвам от скорост и дърпам ръчната
през зимата нещата стоят по друг начин заради въпросното замръзване



DANIEL
Мнение от hyankov » 24 Мар 2008 17:11
Интересно. Мойта пък не дава да я запаля, ако не е натиснат съединителя, дори на свободна да е.DANIEL написа:и най вече не обичам да паля на скорост с натиснат съединител
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
hyankov
Мнение от DANIEL » 24 Мар 2008 18:28
тва си е направено за презапасяване срещу неприятни инцидентиhyankov написа:Интересно. Мойта пък не дава да я запаля, ако не е натиснат съединителя, дори на свободна да е.DANIEL написа:и най вече не обичам да паля на скорост с натиснат съединител
ама при керамичните съединители, какъвто е и моя,
държенето на натиснат съединител при запален мотор на скорост,
не е желателно, както и използването на "полусъединител"
ама тва е друга тема



DANIEL
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
Мнение от ugabuga » 24 Мар 2008 19:10
hyankov написа:Интересно. Мойта пък не дава да я запаля, ако не е натиснат съединителя, дори на свободна да е.DANIEL написа:и най вече не обичам да паля на скорост с натиснат съединител
ugabuga
desSs
- slowtraveler
- Мнения: 6195
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
Мнение от slowtraveler » 24 Мар 2008 19:22
Баща ми скъса колянов вал от замръзване на задни барабанни спирачки. Пробвал да я отлепи с рязко тръгване и се чуло 'тряс' (задно предаване)....
Върна се на собствен ход от около 5км със счупен колянов вал на мястото на биелен лагер на 4 цилиндър....
Звука на двигателя беше като на 'гайкомелачка'

А освен това съм карал кола на приятел, който обича да дърпа ръчна спирачка.
Колата явно някъде е стояла повече на ръчна и беше изкривил барабани - при спиране се усещаше биене и неравномерно (на тласъци) спиране...
Ръчната я ползвам само при необходимост, и то с натягане само колкото е необходимо (въпреки, че на Тойотата ръчната е барабанна, докато крачната сработва друг механизъм на дискова спирачка)...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от diver » 24 Мар 2008 19:25
хехехе, че незнам да има автоматик дет да не е така biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifdesSs написа:аз пък мога да запаля едиствено на неутрална, с натисната спирачка

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от Ael » 24 Мар 2008 19:26
Моя Аурис също не пали без съединител а е ръчка...ugabuga написа:zashtoto v amerika imame "clutch switch" koito e pod pedala i ako ne e natisnat ne mojesh da zapalish. V Evropa chuvam che ne bilo taka
hyankov написа:Интересно. Мойта пък не дава да я запаля, ако не е натиснат съединителя, дори на свободна да е.DANIEL написа:и най вече не обичам да паля на скорост с натиснат съединител
Ael
Мнение от ALTEZZA » 24 Мар 2008 19:27
btw, ot niakolko choveka veche cheta tuk che im se e sluchvalo da im zamraznat spirachkite, obache na niakoi ot tiah da im se e sluchvalo na Toyota?
ALTEZZA
Мнение от diver » 24 Мар 2008 19:27
повечето азиатки са така...имал съм и няколко корейки и те кат колите ;)Ael написа:Моя Аурис също не пали без съединител а е ръчка...ugabuga написа:zashtoto v amerika imame "clutch switch" koito e pod pedala i ako ne e natisnat ne mojesh da zapalish. V Evropa chuvam che ne bilo taka
hyankov написа:
Интересно. Мойта пък не дава да я запаля, ако не е натиснат съединителя, дори на свободна да е.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Ael
max-2
Мнение от ALTEZZA » 24 Мар 2008 19:32
ALTEZZA
Мнение от desSs » 24 Мар 2008 19:35
можеdiver написа:хехехе, че незнам да има автоматик дет да не е така biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifdesSs написа:аз пък мога да запаля едиствено на неутрална, с натисната спирачка


казваш кое е правилното, а не го правиш?ALTEZZA написа:pravilnoto e da se ostavi na skorost(1-va ili zadna) i na rachna spirachka............ az lichno vinagi ia ostaviam na neotralna i darpam rachnata...

desSs
Мнение от newmiro » 24 Мар 2008 21:30
на японската сила спирачките не замръзват, на нея и не требе размразяване:РРALTEZZA написа:ot niakolko choveka veche cheta tuk che im se e sluchvalo da im zamraznat spirachkite, obache na niakoi ot tiah da im se e sluchvalo na Toyota?
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

newmiro
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 3 госта