смяна колектори, проблем с обороти

drago_1
Мнения: 120
Регистриран на: 18 Юни 2007 23:23
Местоположение: София, Надежда

смяна колектори, проблем с обороти

Мнение от drago_1 » 16 Мар 2008 16:54

Здравейте, колеги вчера ми пристигнаха всмукателните колектори от Канада и се заех със смяната им. Понеже на моята королка бяха пластмасови и се разтракаха. Та проблема ми е следния смених колекторите заедно с дроселовата клапа и стъпковото моторче и сега имам известни проблеми със оборотите. Когато я запала студена имам много ниски обороти 600-700 но щом се изфорсира се качват на 1400 и си остават там. Дайте съвет какво да правя?

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 18 Мар 2008 10:17

az imah syshtiq problem i si smenih kolektorite ot toyota za 800lv. tvoite kolko struvaha i kakvi si si vzel? originalni li sa? plastmasovi li sa? znam che vytre imat klapancheta nqkakvi. moite sled smqnata vsichko beshe ok. da ne sa razlichni?
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

drago_1
Мнения: 120
Регистриран на: 18 Юни 2007 23:23
Местоположение: София, Надежда

Мнение от drago_1 » 18 Мар 2008 13:35

Взех си алуминиеви от Канада, мексиканско производство за 1.6 VVT-i
канадската Е11 като пари ми стъпи около 150лв със дросел, стъпково моторче комплект.

Сега се пооправи предолагам че е било на сухо стъпковото моторче и сега от бензина ще се оправи сега като я запаля държи ниски обороти после като се изфорсира се оправя, ще я покарам още малко и ще видим

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 18 Мар 2008 19:50

drago_1 написа:като пари ми стъпи около 150лв със дросел, стъпково моторче комплект.
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif wacko.gif мно малко е, човек. че и алуминиево ohmy.gif unsure.gif
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

Аватар
kristian
Мнения: 931
Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
Местоположение: Варна

Мнение от kristian » 18 Мар 2008 20:43

drago_1 написа:....... около 150лв със дросел, стъпково моторче комплект.

....... на сухо стъпковото моторче и сега от бензина ще се оправи ......
Аз не съм купувал никога такъв чаркалак.Ама 150 лв с клапана на празния ход и дросела........sad.gif .А иначе бензина няма никакъв контакт с така нареченото"стъпково моторче",така че едва ли е било " на сухо" или "на мокро".Всъщнос има някакъв шанс да не минава охладителната течност като хората там и заради това да прави шашкании.
mellow.gif sad.gif
http://www.vbox7.com/play:124bedab
TOYOTA PICNIC 3S-FE
"TOYOTA" 807

drago_1
Мнения: 120
Регистриран на: 18 Юни 2007 23:23
Местоположение: София, Надежда

Мнение от drago_1 » 19 Мар 2008 08:39

kristian написа:
drago_1 написа:....... около 150лв със дросел, стъпково моторче комплект.

....... на сухо стъпковото моторче и сега от бензина ще се оправи ......
Аз не съм купувал никога такъв чаркалак.Ама 150 лв с клапана на празния ход и дросела........sad.gif .А иначе бензина няма никакъв контакт с така нареченото"стъпково моторче",така че едва ли е било " на сухо" или "на мокро".Всъщнос има някакъв шанс да не минава охладителната течност като хората там и заради това да прави шашкании.
mellow.gif sad.gif






олега ти си прав както винаги не съм се изказал правилно, именно охладителна течност трябва да минава от там, вчера си направих една разходка до Пловдив, да я покарам малко и вече нямам проблем явно е било клеясало нешто, като я запаля студена си държи 1200-1300об
щом загрее си ги сваля на 600-700об и съм доволен.
а относно цената да такава е аз дълго време търсих колектори извън България понеже тук са точно 805лв в ТМ-Ауто (без монтаж) и намерих познат в Канада понеже там королите са с алуминиеви колектори ток ми намери колекторите от горяла корола с незасегнат двигател била е на 24000км и е свалил всичко комплект, исках да си сложа моята дроселова клапа, но дупките не паснаха за 2мм. Интересното е че на Турската сглобка дросела е немски, а на канадската е мексикански


Снимката която прилагам е на новите колектори, не на моята кола!
Прикачени файлове
2000CorollaEngine.jpg
2000CorollaEngine.jpg (22.08 KiB) Преглеждано 1761 пъти

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 19 Мар 2008 16:54

яко, ама тжоята корола е по-еазлична от моята. моята е до 2002г.
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

drago_1
Мнения: 120
Регистриран на: 18 Юни 2007 23:23
Местоположение: София, Надежда

Мнение от drago_1 » 19 Мар 2008 21:54

ами и коята е до 2002г е11 същия модел го има и в Канада и САЩ и изглежда доста по различно

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта