смяна колектори, проблем с обороти
смяна колектори, проблем с обороти
Мнение от drago_1 » 16 Мар 2008 16:54
Здравейте, колеги вчера ми пристигнаха всмукателните колектори от Канада и се заех със смяната им. Понеже на моята королка бяха пластмасови и се разтракаха. Та проблема ми е следния смених колекторите заедно с дроселовата клапа и стъпковото моторче и сега имам известни проблеми със оборотите. Когато я запала студена имам много ниски обороти 600-700 но щом се изфорсира се качват на 1400 и си остават там. Дайте съвет какво да правя?
drago_1
Мнение от newmiro » 18 Мар 2008 10:17
az imah syshtiq problem i si smenih kolektorite ot toyota za 800lv. tvoite kolko struvaha i kakvi si si vzel? originalni li sa? plastmasovi li sa? znam che vytre imat klapancheta nqkakvi. moite sled smqnata vsichko beshe ok. da ne sa razlichni?
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

newmiro
Мнение от drago_1 » 18 Мар 2008 13:35
Взех си алуминиеви от Канада, мексиканско производство за 1.6 VVT-i
канадската Е11 като пари ми стъпи около 150лв със дросел, стъпково моторче комплект.
Сега се пооправи предолагам че е било на сухо стъпковото моторче и сега от бензина ще се оправи сега като я запаля държи ниски обороти после като се изфорсира се оправя, ще я покарам още малко и ще видим
канадската Е11 като пари ми стъпи около 150лв със дросел, стъпково моторче комплект.
Сега се пооправи предолагам че е било на сухо стъпковото моторче и сега от бензина ще се оправи сега като я запаля държи ниски обороти после като се изфорсира се оправя, ще я покарам още малко и ще видим
drago_1
Мнение от newmiro » 18 Мар 2008 19:50
drago_1 написа:като пари ми стъпи около 150лв със дросел, стъпково моторче комплект.






stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

newmiro
Мнение от kristian » 18 Мар 2008 20:43
Аз не съм купувал никога такъв чаркалак.Ама 150 лв с клапана на празния ход и дросела........drago_1 написа:....... около 150лв със дросел, стъпково моторче комплект.
....... на сухо стъпковото моторче и сега от бензина ще се оправи ......



kristian
Мнение от drago_1 » 19 Мар 2008 08:39
kristian написа:Аз не съм купувал никога такъв чаркалак.Ама 150 лв с клапана на празния ход и дросела........drago_1 написа:....... около 150лв със дросел, стъпково моторче комплект.
....... на сухо стъпковото моторче и сега от бензина ще се оправи .......А иначе бензина няма никакъв контакт с така нареченото"стъпково моторче",така че едва ли е било " на сухо" или "на мокро".Всъщнос има някакъв шанс да не минава охладителната течност като хората там и заради това да прави шашкании.
![]()
олега ти си прав както винаги не съм се изказал правилно, именно охладителна течност трябва да минава от там, вчера си направих една разходка до Пловдив, да я покарам малко и вече нямам проблем явно е било клеясало нешто, като я запаля студена си държи 1200-1300об
щом загрее си ги сваля на 600-700об и съм доволен.
а относно цената да такава е аз дълго време търсих колектори извън България понеже тук са точно 805лв в ТМ-Ауто (без монтаж) и намерих познат в Канада понеже там королите са с алуминиеви колектори ток ми намери колекторите от горяла корола с незасегнат двигател била е на 24000км и е свалил всичко комплект, исках да си сложа моята дроселова клапа, но дупките не паснаха за 2мм. Интересното е че на Турската сглобка дросела е немски, а на канадската е мексикански
Снимката която прилагам е на новите колектори, не на моята кола!
- Прикачени файлове
-
- 2000CorollaEngine.jpg (22.08 KiB) Преглеждано 1775 пъти
drago_1
Мнение от newmiro » 19 Мар 2008 16:54
яко, ама тжоята корола е по-еазлична от моята. моята е до 2002г.
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

newmiro
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта