CELICA T20
CELICA T20
Kolegi nqkoi moje li da mi kaje dali moga da sloja turbina na Toyotkata mi:Celica 1.8 16V 118 k.c. 94 god.(T 20) i kade
1989 Toyota Corola
1994 Toyota Celica
1994 Toyota Celica
- kolio_spawn
- Мнения: 64
- Регистриран на: 28 Фев 2008 22:51
недеи,ще си навлечеш само неприятности.Трябва да смениш буталата и половината работи по двигателя.Това по груби изчисления ще ти струва 2 хилки.Ако искаш колата да ти върви повече,можеш да направиш малки други промени,като спортни филтри,синтетично масло и един ЧИП за 700 кинта ;) говора много примерно,защото несам много запознат с цените,но това за буталата съм съгурен
Колата си е 6 ии ако питаш мен не я разваляи

Today,Tomorrow,TOYOTA
- kolio_spawn
- Мнения: 64
- Регистриран на: 28 Фев 2008 22:51
haide za gospodata koito mnogo razbirat ili pone taka mislqt da potursqt malko digital tuning ili prosto da poglednat na tozi link
http://digitaltuning.bg/products.php razgledaite fail4eto i tam si pi6e kolko to4no vdiga vartq6tiq moment i konskite sili.Mn malko sa kolite na koito nemoje da se sloji 4ip

http://digitaltuning.bg/products.php razgledaite fail4eto i tam si pi6e kolko to4no vdiga vartq6tiq moment i konskite sili.Mn malko sa kolite na koito nemoje da se sloji 4ip

Today,Tomorrow,TOYOTA
Еми айде като разбираш толкова да извадим твоето ЕКУ. Ако има ЕПРОМ АЗ лично ще ти купя един чип за 700лв. Ако няма обаче ще го разбия с големия чук. Навит ли си? След като си толкова ЗНАЕЩ би трябвало да си съгласен да изкараш едни лесни пари?
Аман от интернет разбирачи, които раздават "съвети" с лека ръка.
Аман от интернет разбирачи, които раздават "съвети" с лека ръка.
Това дето го пише в digital tunning са пълни глупости. Т20 серията на celica не носи на никакви промени в ECU-то. Това важи с пълна сила за ST202# - SS-II и SS-III, съответно с BLMVF(129 kw) и BLMZF (147kw vvt-i BEAMS engine). Незначителни покачваня на мощността се постигат със система за студен въздух, цялостна подмяна на инжекционната система (Stand Alone Fuel Managment System), нова изпускателна система (за предпочитане такава на HKS или TRD), нова ъпгрейдвана система на запалването и т.н., в резултат на което ще постигнете покачване на мощността от 15 до 25 к.с. макс. в зависимост от състоянието на двигателят. Абсолютно глупаво е да се мисли, че напомпани ФАБРИЧНИ двигатели от трето поколение 3S-GE на Toyota с цилиндрова глава на YAMAHA и 4.3 инчово throtle body, могат да бъдат просто ей така донапомпвани с поялник и малко подмяна на EEEE-PROM. През 2003г. TRD успяха да изсмучат 233 к.с. от атмосферен 3S-GE двигател. 33 к.с. покачване на мощността без турбо пълнене на двулитров агрегат е геройство дори и за официалният тунинг на Toyota. Който си мисли, че тунинговането на Т20 серията на Toyota е лесно може лесно да се убеди, че греши след подобаващи тестове на dyno стенд. Правилната насока при Т20 е в улекотяването на купето, поставяне на LSD, ново запалване, а при моделите с Super Strut Suspension подмяна на двигателя с 3S-GTE от 6th-gen GT-Four. Срещу скромната сума от 2000-3000 евро можете да закупите сносен агрегат и всичко неопходимо по swap-а от множество авто-морги из западна Европа.
http://celicatech.com/forums/showthread.php?t=6278
Boosted. Tuned. Ready.
http://celicatech.com/forums/showthread.php?t=6278
Boosted. Tuned. Ready.
Добре де, не може ли аз да ти продам едно ЕПРОМче и после да изпием заедно парите, ами направо тръгваш с чука?!bad_dog написа:Еми айде като разбираш толкова да извадим твоето ЕКУ. Ако има ЕПРОМ АЗ лично ще ти купя един чип за 700лв. Ако няма обаче ще го разбия с големия чук. Навит ли си? След като си толкова ЗНАЕЩ би трябвало да си съгласен да изкараш едни лесни пари?
Аман от интернет разбирачи, които раздават "съвети" с лека ръка.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Колега, за 700 кинта ще сложа пиджбек или стендалоун система, ще си ремапвам секи ден(докат не предобря сместа и не пробия некое бутало), но резултата ще е 10-15 коня има нема....Изобщо коне на атмосверка се правят с комбинация валове, дюзи, помпа, бутала електроника и резултата редко минава 50-60 кончета.....най-тънкана с повечко кончета иде с турбо или компресор, но чесно казано, на човек дет чете диджиталтунинг.бг и вярва, без през живота си да е чипосал и велосипед, нямам никакво желание да обяснявам каквот и да е....kolio_spawn написа:недеи,ще си навлечеш само неприятности.Трябва да смениш буталата и половината работи по двигателя.Това по груби изчисления ще ти струва 2 хилки.Ако искаш колата да ти върви повече,можеш да направиш малки други промени,като спортни филтри,синтетично масло и един ЧИП за 700 кинта ;) говора много примерно,защото несам много запознат с цените,но това за буталата съм съгуренКолата си е 6 ии ако питаш мен не я разваляи

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Всъщност дори и кривите за чипосване Тойота (и не само) ЕКУ-та си имат "майстора":
http://membres.lycos.fr/mr2/techtom.htm
Но пък на съответната цена:
http://www.neetronics.com/neet/index.ph ... ceaf543dfc
http://membres.lycos.fr/mr2/techtom.htm
Но пък на съответната цена:
http://www.neetronics.com/neet/index.ph ... ceaf543dfc
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта