joney написа:Освен, че има значение къде се извършва монтажа има значение и пазара за който се произвежда съответното возило. Също като при праха за пране. Ариел, който се продава в Германия и да речем Австрия (от там имам наблюдения), няма нищо общо с Ариел'а продаван в България. Ще кажете - за автомобила, това е невъзможно. Да, да ама не. Двигателя и шасито са същите, но консумативите - накладки, съединители, разни гумени уплътнения и пр. са от по-евтините, считай по-калпавите, за страните от третия свят към които се числи и БГ. Така, че в съответния завод се знае, коя партида с какво е накичена, и съответно, за къде може да се експедира. Колкото и да Ви звучи невероятно, навремето за да пробие на германския пазар с Рено 19, рената сглобявани за Германия са били под специално наблюдение и колкото да си ги плюем франзузите, са успели с 19 да изпреварят Голф на немския пазар (като се има предвид германците какви нацоиналисти са). Във никакъв случай независимо за каква марка става въпрос два автомобила единия продаван да речем в Германия, а другия у нас не са с еднакво качество. Доста хора са се убедили в това. Вече има фирми, които предлагат покупка на нов автомобил от Зап.Европа - излиза малко по скъпо, но за евтиното.....
Да не говорим за гаранцията. Та това е положението Минке, както каза на времето кмета Софиянски.

Значи, прочетох ти мнението,но за нищо не си прав според мен,освен може би за праха,но не съм убеден и там,Ариел пере много здраво и чета отзад,че го произвеждат в Румъния,ако не се лъжа. Единствено ако някой го пакетира тук и само опаковките слага на Ариел.biggrin.gif Хенкел няма да си позволи такива простотии да предлага различни прахове за разл.пазари.Това по мое мнение.Отделно,че тези заводи не захранват само България и Румъния,а захранват и останалата част от Европа.
По основния въпрос,трябва да си абсолютен лаик,ако мислиш ,че на 1 поточна линия ще правят коли с различни части.Предполагам не знаеш,но част от Аурис-ите и всички Корола Версо идват от завода в Турция и както идват за България,така и за цяла Западна Европа всички Корола Версо са от Турция,така че твоята хипотеза е напълно необоснована.Тойотите в Германия са абсолютно едно и също качество с тези в България!Идват от едни и същи заводи. Рено не го замесвай,защото там ситуацията няма нищо общо нито с контрола на качеството в заводите на Тойота,нито стратегията им е същата.Рено не са изпреварвали Голф на германския пазар нито по здравина,нито по продажби laugh.gif ,но действително имат просташка стратегия,свързана с продажбите ,но турските Рена май не се трошат повече от френските,не помня какви бяха отзивите,но не са добри,но то и от френските рена не са добри отзивите.Рено е друга история,да, за Рено може така да се говори,че имат турски,Пежо имат ирански ,които са предназначени действително за 3-тия свят.При Тойота няма такъв филм,Тойотите ,които излизат от турския завод отиват както за България,така и за Германия и Австрия,в това трябва да си сигурен.Ярис идва само от Франция и т.н..За разлика в качеството на Тойоти ,сглобени в Турция от тези, сглобени в Англия или Франция, няма данни.Или ако има разлики ,те са козметични.Заводът в Турция е най-модерният на Тойота в Европа.А турците са страхотни работници,не ги свързвайте с евтини памучни блузки,а имайте в предвид,че автомобилната индустрия на Турция е по-голяма от чешката например.