Yaris vs Polo vs C3

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 11 Мар 2008 10:29

joney написа:Двигателя и шасито са същите, но консумативите - накладки, съединители, разни гумени уплътнения и пр. са от по-евтините, считай по-калпавите, за страните от третия свят към които се числи и БГ.
Абе и те не са същите. Да си припомним прочутите проблеми със сегменти на ВВТи-моторите - благодарение на Колбеншмидт ако не греша.... mad.gif

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 11 Мар 2008 14:27

LEXUS написа:
didak написа: някой знае ли кои автомобили на българския пазар от средния /голфов/ клас са made in Japan?
Mazda 3,Subaru Impreza .Mitsubishi Lancer също мисля,че е Японски.
Специално за лансера колега не съм много съгласен, още повече, че дизела е 2.0 помпа дюза от VW, така че надали е много японски...... happy.gif А специално Митсубишитата много ми паднаха в очите като сложиха тоя куц двигател на Грандис първо и след това и на Лансера..... Ужас... Виж бензинките не знам как са, но дизел няма да взема от тях.... :thumbsup:

Аватар
didak
Мнения: 1230
Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от didak » 11 Мар 2008 15:03

Е, joney, реши ли какво ще вземеш и защо?
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009

joney
Мнения: 15
Регистриран на: 25 Фев 2008 17:54

Мнение от joney » 11 Мар 2008 15:50

Както се оказа - човек предполага ама жена му разполага. Споделила моята половинка с тоя-оня и хоп ново 20. Давай сега да се возим на Шкода Фабия Нова. Хич не ми е мерак, ама се е запънала, щото все хубави работи и разправяли и даже направи изявление, че ще си я купи сама(лизиг) от което много се зарадвах - да и бере гайлето сама и хич да не ме пише в тоя отбор. Нещо се стресна та да видим какво ще излезе.

Аватар
pepa_k
Мнения: 216
Регистриран на: 11 Дек 2007 12:10
Местоположение: Plovdiv

Мнение от pepa_k » 11 Мар 2008 16:02

joney написа:Както се оказа - човек предполага ама жена му разполага.
Де са тез човеци. biggrin.gif

Чак пък толкоз да не можеш да се намесиш. Ясно че и мнението на жените трябва да се зачита ама то пък твойто, убеди я бе човек. Ако мъжът ми ми се вързваше на всичко, кои знае до къде щяхме да сме я докарали laugh.gif laugh.gif То ние жените сме малко импулсивни и емоционални и е хубаво отвреме на време някой да ни вкарва в правия път :whistle:
Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT

joney
Мнения: 15
Регистриран на: 25 Фев 2008 17:54

Мнение от joney » 11 Мар 2008 16:16

Какво да се намесвам. Като толкова настоява - да се оправя. Да си я търкаля по града, пък като почне да си пълни резервоара сама и да и се разхлопат пластмасите и тенекииите, ще и стане ясно. А пък да си кажа - няма цял живот да караме една и съща кола. Като и е кеф - да си го направи. Както е казал народа - На човек главата му счупи, хатъра не му разваляй. А бе има още някаква надежда ама не ми се вярва да си промени мнението. wacko.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 11 Мар 2008 23:38

joney написа:Освен, че има значение къде се извършва монтажа има значение и пазара за който се произвежда съответното возило. Също като при праха за пране. Ариел, който се продава в Германия и да речем Австрия (от там имам наблюдения), няма нищо общо с Ариел'а продаван в България. Ще кажете - за автомобила, това е невъзможно. Да, да ама не. Двигателя и шасито са същите, но консумативите - накладки, съединители, разни гумени уплътнения и пр. са от по-евтините, считай по-калпавите, за страните от третия свят към които се числи и БГ. Така, че в съответния завод се знае, коя партида с какво е накичена, и съответно, за къде може да се експедира. Колкото и да Ви звучи невероятно, навремето за да пробие на германския пазар с Рено 19, рената сглобявани за Германия са били под специално наблюдение и колкото да си ги плюем франзузите, са успели с 19 да изпреварят Голф на немския пазар (като се има предвид германците какви нацоиналисти са). Във никакъв случай независимо за каква марка става въпрос два автомобила единия продаван да речем в Германия, а другия у нас не са с еднакво качество. Доста хора са се убедили в това. Вече има фирми, които предлагат покупка на нов автомобил от Зап.Европа - излиза малко по скъпо, но за евтиното.....
Да не говорим за гаранцията. Та това е положението Минке, както каза на времето кмета Софиянски. wacko.gif
Значи, прочетох ти мнението,но за нищо не си прав според мен,освен може би за праха,но не съм убеден и там,Ариел пере много здраво и чета отзад,че го произвеждат в Румъния,ако не се лъжа. Единствено ако някой го пакетира тук и само опаковките слага на Ариел.biggrin.gif Хенкел няма да си позволи такива простотии да предлага различни прахове за разл.пазари.Това по мое мнение.Отделно,че тези заводи не захранват само България и Румъния,а захранват и останалата част от Европа.

По основния въпрос,трябва да си абсолютен лаик,ако мислиш ,че на 1 поточна линия ще правят коли с различни части.Предполагам не знаеш,но част от Аурис-ите и всички Корола Версо идват от завода в Турция и както идват за България,така и за цяла Западна Европа всички Корола Версо са от Турция,така че твоята хипотеза е напълно необоснована.Тойотите в Германия са абсолютно едно и също качество с тези в България!Идват от едни и същи заводи. Рено не го замесвай,защото там ситуацията няма нищо общо нито с контрола на качеството в заводите на Тойота,нито стратегията им е същата.Рено не са изпреварвали Голф на германския пазар нито по здравина,нито по продажби laugh.gif ,но действително имат просташка стратегия,свързана с продажбите ,но турските Рена май не се трошат повече от френските,не помня какви бяха отзивите,но не са добри,но то и от френските рена не са добри отзивите.Рено е друга история,да, за Рено може така да се говори,че имат турски,Пежо имат ирански ,които са предназначени действително за 3-тия свят.При Тойота няма такъв филм,Тойотите ,които излизат от турския завод отиват както за България,така и за Германия и Австрия,в това трябва да си сигурен.Ярис идва само от Франция и т.н..За разлика в качеството на Тойоти ,сглобени в Турция от тези, сглобени в Англия или Франция, няма данни.Или ако има разлики ,те са козметични.Заводът в Турция е най-модерният на Тойота в Европа.А турците са страхотни работници,не ги свързвайте с евтини памучни блузки,а имайте в предвид,че автомобилната индустрия на Турция е по-голяма от чешката например.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 12 Мар 2008 00:10

LEXUS написа:..Заводът в Турция е най-модерният на Тойота в Европа...
Хубави думи нареждаш. Що не вземеш да си смениш подписа тогава на : TOYOTA/LEXUS--made in TURKEY

Аватар
didak
Мнения: 1230
Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от didak » 12 Мар 2008 08:16

човешкия фактор определено влияе на качеството в автомобилостроенето, колкото и нов и модерен да е завода. точно по тази причина първият изнесен завод на тойота в европа е в англия - според японците англичаните са най-близко като манталитет до тях, сравнени с останалите европейски нации. знаете, че заплащането в англия е високо и ако критерия е просто евтино производство, то надали щяха да изберат албиона. от тук нататък се налага използването на възли и детайли, различни от тези при производството в япония и като резултат - вероятно по-ниско качество. казвам вероятно, защото статистиката не отчита при повреда на автомобил от дадена марка къде е произведен той.
изглежда че идеален вариант няма и винаги човек трябва да си носи късмета, дори и при покупка на нов автомобил - във форума на мазда се вижда, че и на японската сглобка на мазда3 не и липсват "детски" болести.
а, за късмета - все ми се струва че нежния пол има това, което ние нямаме. когато купувах първата си кола /шкода/, жена ми не участва в избора и станах добър приятел с шкода "майсторите". сега, когато взех яриса, жена ми го избра само по снимка. съобразих се с нея най-вече, защото основно тя кара колата, и избора за сега е много сполучлив!
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 12 Мар 2008 10:21

didak написа:... точно по тази причина първият изнесен завод на тойота в европа е в англия - според японците англичаните са най-близко като манталитет до тях, сравнени с останалите европейски нации...
Това защото карат от същата страна на пътя ли? :whistle: tongue.gif

Аватар
Ael
Мнения: 772
Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

Мнение от Ael » 12 Мар 2008 10:41

Scott написа:
LEXUS написа:..Заводът в Турция е най-модерният на Тойота в Европа...
Хубави думи нареждаш. Що не вземеш да си смениш подписа тогава на : TOYOTA/LEXUS--made in TURKEY
Искаш да кажеш че ако направят завод за Лексус в Румъния след две години например и няма да си купиш такава кола щото ще е боклук ?

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 12 Мар 2008 11:01

Ael написа:
Scott написа:
LEXUS написа:..Заводът в Турция е най-модерният на Тойота в Европа...
Хубави думи нареждаш. Що не вземеш да си смениш подписа тогава на : TOYOTA/LEXUS--made in TURKEY
Искаш да кажеш че ако направят завод за Лексус в Румъния след две години например и няма да си купиш такава кола щото ще е боклук ?
Твърдо НЕ !
Освен ако е на 1/3 от цената на японската. Тогава ще се прежаля - и ще ги сменям гаранционни само.

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 12 Мар 2008 11:05

didak написа:човешкия фактор определено влияе на качеството в автомобилостроенето...
да влияе ама точно на какво на заварките, на стонаната, на стъклата, или пък на лагерите :whistle: мисля че във всеки високо автоматизиран завод с поточна линия не чов. фактор(днес е петък и за теа колите са по скапани от вчера biggrin.gif ) а мащаба на производството и др. глупости(конкретния пазар) имат значение дали ти е скапана пласмасата на таблото или имаш дефект на мотора и Дилъра те размотава dry.gif

относно Япоските сглобки - мнго ясно че ще са най-качествени защото японеца ги прави за японеца. :thumbsup: а там както знаем всички всички форми на соц., иконом., и свички други взаимоотношения са на съвсем друго ниво.... :whistle:

според мен завода в турция има качество което е сметнато като за ИЗНОС т.е. за Европа. това е накратко , тази тема е много ама много обширна . айде със здраве и поздрави на всички.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 12 Мар 2008 11:20

Ael написа:Искаш да кажеш че ако направят завод за Лексус в Румъния след две години например и няма да си купиш такава кола щото ще е боклук ?
Няма да си го купя, не поради причината че е 'боклук', а защото това което казваш няма да стане. Луксозните марки носят традиционни ценности. Ако Тойота направи завод в Румъния, този завод ще произвежда Тойоти или Дайхацу, но не и Лексъс. А ако пък наистина започнат да произвеждат автомобили с марка Лексъс, то те ще бъдат предназначени за страните от бившия Източен блок, на чийто пазар ще се конкурират с БМВ-та, правени в Русия и МБ, сглабян в Полша.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 12 Мар 2008 11:28

mitoko написа:...да влияе ама точно на какво на заварките, на стонаната, на стъклата, или пък на лагерите...
Влияе на критерия 'качествен контрол', който има субективно измерение.
И това е особено важно за масово производство тип 'Тойота'. Всеки автомобилен производител си има 'нещо', което го отличава от другите (това не са мои мисли, взаимствам ги от журналисти) - когато твоето нещо е 'надеждност и дълготрайност', не можеш да си позволяваш компромиси, както се случва напоследък.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Мирослав Петков и 4 госта