Държи високи обороти-1200, след почистване на дросела

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 05 Фев 2008 10:20

На всички дросели има опорен винт който се наглася и се маже с боя за да не се пипа.На повечето има отвори които са точно до ръбчето на клапата при затворено положение.Ако се развие опорния винт и се дозатвори клапата исключваш някои вакуми или ги променяш , ако се отвори повече намаляваш силата на засмукване.
Със спрея се почиства по добре саради налягането на струята с парцал чистиш само докадето стигнеш само за външен вид
Авенсис 3S-FE

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 05 Фев 2008 20:51

Благодаря за съветите! Още не съм правил нищо, с изключение на това, че ресетнах компютъра-почти няма промяна-сега са 1100. на винта има боя, изглежда не е пипан, затова ще проверя маркучите първо, особено този на снимката. С почистване не мисля, че ще се оправи, защото ако беше запушен някой отвор щяха да паднат оборотите, а те се вдигнаха, но все пак профилактично ще го направя :thumbsup: Този спрей за карбуратори да не е много агресивен, да разяде нещо в системата за празен ход?(аз затова толкова внимавах-мокрих само парцала и то така, че да не улива) Защото ако се пръска ще е яко във всички дупки.
Може би е добре да се пръска докато двигателя работи, но как ще се отрази на ламбда сондата?
Заради тези съмнения оставям повторното почистване като последен вариант.
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 07 Фев 2008 00:39

max-2 написа: Иначе според мен тези коли не трябва да се пипат за щяло и нещяло и (или) от сульо и пульо (в случая аз).
Абсолютно си прав и аз съм на същото мнение.Колкото повече се човърка една кола от този и онзи,става по-нестабилна в работата си. :thumbsup:
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 13 Фев 2008 13:47

Колеги, благодаря на всички за отзивите. Колата си я оправих, дърпала е въздух от гумичката на щуцера за вентилация на картера. На първа страница има снимка. Сега търся такава гумичка, защото съм и навил малко тефлон и се сцепи като я вадих(засега държи).
Пак искам да Ви помоля-не ровете хаотично по колите, (добре, че не разбъзиках дросела). Това е засега, успех на всички! :thumbsup:
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 13 Фев 2008 13:57

max-2 написа:Колеги, благодаря на всички за отзивите. Колата си я оправих, дърпала е въздух от гумичката на щуцера за вентилация на картера. На първа страница има снимка. Сега търся такава гумичка, защото съм и навил малко тефлон и се сцепи като я вадих(засега държи).
Пак искам да Ви помоля-не ровете хаотично по колите, (добре, че не разбъзиках дросела). Това е засега, успех на всички! :thumbsup:
е вентилацита на картера--след дросела ли ти влиза в колектора??

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 13 Фев 2008 15:29

Blagodaria, 4e si napisal kak se e re6il problema.
Авенсис 3S-FE

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 13 Фев 2008 16:31

ceko26 написа:Blagodaria, 4e si napisal kak se e re6il problema.
аз все още не вярвам че картера се вентилира след дросела...

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 13 Фев 2008 17:32

rudolf написа:
ceko26 написа:Blagodaria, 4e si napisal kak se e re6il problema.
аз все още не вярвам че картера се вентилира след дросела...
Да, след дросела е и са два маркуча-единия дебел с клапан да пуска от мотора към колектора, а другия по-тънък, който май има клапан в колектора, защото колектора не смуче от него. Може би тънкия взима от колектора, за да не работи двг-то във вакуум или щуцера на тънкия е запушен?
Carina E 4AFE LB 1992

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 18 Фев 2008 08:42

Вентилацията на картера влиза и преди дросела и след него през клапан.
Авенсис 3S-FE

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта