Държи високи обороти-1200, след почистване на дросела
Мнение от ceko26 » 05 Фев 2008 10:20
На всички дросели има опорен винт който се наглася и се маже с боя за да не се пипа.На повечето има отвори които са точно до ръбчето на клапата при затворено положение.Ако се развие опорния винт и се дозатвори клапата исключваш някои вакуми или ги променяш , ако се отвори повече намаляваш силата на засмукване.
Със спрея се почиства по добре саради налягането на струята с парцал чистиш само докадето стигнеш само за външен вид
Със спрея се почиства по добре саради налягането на струята с парцал чистиш само докадето стигнеш само за външен вид
Авенсис 3S-FE
ceko26
- max-2
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Мнение от max-2 » 05 Фев 2008 20:51
Благодаря за съветите! Още не съм правил нищо, с изключение на това, че ресетнах компютъра-почти няма промяна-сега са 1100. на винта има боя, изглежда не е пипан, затова ще проверя маркучите първо, особено този на снимката. С почистване не мисля, че ще се оправи, защото ако беше запушен някой отвор щяха да паднат оборотите, а те се вдигнаха, но все пак профилактично ще го направя
Този спрей за карбуратори да не е много агресивен, да разяде нещо в системата за празен ход?(аз затова толкова внимавах-мокрих само парцала и то така, че да не улива) Защото ако се пръска ще е яко във всички дупки.
Може би е добре да се пръска докато двигателя работи, но как ще се отрази на ламбда сондата?
Заради тези съмнения оставям повторното почистване като последен вариант.

Може би е добре да се пръска докато двигателя работи, но как ще се отрази на ламбда сондата?
Заради тези съмнения оставям повторното почистване като последен вариант.
Carina E 4AFE LB 1992
max-2
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 07 Фев 2008 00:39
Абсолютно си прав и аз съм на същото мнение.Колкото повече се човърка една кола от този и онзи,става по-нестабилна в работата си.max-2 написа: Иначе според мен тези коли не трябва да се пипат за щяло и нещяло и (или) от сульо и пульо (в случая аз).

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
- max-2
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Мнение от max-2 » 13 Фев 2008 13:47
Колеги, благодаря на всички за отзивите. Колата си я оправих, дърпала е въздух от гумичката на щуцера за вентилация на картера. На първа страница има снимка. Сега търся такава гумичка, защото съм и навил малко тефлон и се сцепи като я вадих(засега държи).
Пак искам да Ви помоля-не ровете хаотично по колите, (добре, че не разбъзиках дросела). Това е засега, успех на всички!
Пак искам да Ви помоля-не ровете хаотично по колите, (добре, че не разбъзиках дросела). Това е засега, успех на всички!

Carina E 4AFE LB 1992
max-2
Мнение от rudolf » 13 Фев 2008 13:57
е вентилацита на картера--след дросела ли ти влиза в колектора??max-2 написа:Колеги, благодаря на всички за отзивите. Колата си я оправих, дърпала е въздух от гумичката на щуцера за вентилация на картера. На първа страница има снимка. Сега търся такава гумичка, защото съм и навил малко тефлон и се сцепи като я вадих(засега държи).
Пак искам да Ви помоля-не ровете хаотично по колите, (добре, че не разбъзиках дросела). Това е засега, успех на всички!
rudolf
ceko26
rudolf
- max-2
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Мнение от max-2 » 13 Фев 2008 17:32
Да, след дросела е и са два маркуча-единия дебел с клапан да пуска от мотора към колектора, а другия по-тънък, който май има клапан в колектора, защото колектора не смуче от него. Може би тънкия взима от колектора, за да не работи двг-то във вакуум или щуцера на тънкия е запушен?rudolf написа:аз все още не вярвам че картера се вентилира след дросела...ceko26 написа:Blagodaria, 4e si napisal kak se e re6il problema.
Carina E 4AFE LB 1992
max-2
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост