Rav 4 vvt-i
Rav 4 vvt-i
Здравейте ,
От 3 дни съм щастлив собственик на Rav 4 vvt-i 150 ps. 2000 г.
При проверката на двигателя ми споменаха че единствения проблем"предстоящ"е катализатора заради повишените емисий на co2..
Търся съвет за тъй наречените "имулатори"заместващи катализатора и подаващи към pc-то нужните данни.Има ли такива неща и къде да ги намеря ?Оригинален катализатор за съжаление струва над 1000 лв.
Някой има ли инфо за пропан бутан или метан за този тип двигател?
От 3 дни съм щастлив собственик на Rav 4 vvt-i 150 ps. 2000 г.
При проверката на двигателя ми споменаха че единствения проблем"предстоящ"е катализатора заради повишените емисий на co2..
Търся съвет за тъй наречените "имулатори"заместващи катализатора и подаващи към pc-то нужните данни.Има ли такива неща и къде да ги намеря ?Оригинален катализатор за съжаление струва над 1000 лв.
Някой има ли инфо за пропан бутан или метан за този тип двигател?
Последно промяна от angel_s на 04 Фев 2009 00:17, променено общо 2 пъти.
RAV 4 150 кс
Re: Rav 4 vvt-i 152 ps.
Първо честити.Карай си я без проблем.angel_s написа:Здравейте ,
От 3 дни съм щастлив собственик на Rav 4 vvt-i 152 ps. 2000 г.
При проверката на двигателя ми споменаха че единствения проблем"предстоящ"е катализатора заради повишените емисий на co2..
Търся съвет за тъй наречените "Емулатори"заместващи катализатора и подаващи към pc-то нужните данни.Има ли такива неща и къде да ги намеря ?Оригинален катализатор за съжаление струва над 1000 лв.
Някой има ли инфо за пропан бутан или метан за този тип двигател?
Второ увеличения СО2 не означава повреден катализатор.
Трето -и да е повреден,ако ще го махаш или изтърбушваш,ще ти трябват "измами" за ECU-то само ако си с 2 кислородни датчика(ламбда сонда).Скоро имаше тема фъф форума че с едни втулки се поизкарва малко втората сонда от тръбата и О.К.
И последно-забрави го тоз метан.Освен ако не си мазохист.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Този двигател не е ли VVTi Direct Injection? Ако се слага LPG трябва да е от типа Vogas SGI - при него двигателя работи на смес от бензин и газ с регулируемо съотношение 0-100%. Това е за да се охлаждат инжекторите и поддържа равномерна работа при променливото газоразпределение.
Оттук можеш да си 'дръпнеш' схемите на свързване и инсталационните ръководства:
http://eco-gas.com.au/VoltranInstallation.aspx
Оттук можеш да си 'дръпнеш' схемите на свързване и инсталационните ръководства:
http://eco-gas.com.au/VoltranInstallation.aspx
Проблема с катализатора е предстоящ смятам ,че превантивните мерки не са излишни .Ламбда сондите при този двигател са 4 на брой (2,0 vvt-i) 2 преди и 2 след катализатора.
Имам и още един въпрос ,който ме тормози. През цялото време ли е зацепен 4х4 ? При тръгване със сигурност е така защото и 4-те гуми копаят здраво .Никъде в нета не открих инфо за това.Това е 2-рагенерация РАВ и по скоро мисля ,че е през цялото време 4х4 ,а дали е така??
ps.Благодаря за пожеланията .Безаварийно на всички собственици и ползватели на TOYOTA.
Имам и още един въпрос ,който ме тормози. През цялото време ли е зацепен 4х4 ? При тръгване със сигурност е така защото и 4-те гуми копаят здраво .Никъде в нета не открих инфо за това.Това е 2-рагенерация РАВ и по скоро мисля ,че е през цялото време 4х4 ,а дали е така??
ps.Благодаря за пожеланията .Безаварийно на всички собственици и ползватели на TOYOTA.

RAV 4 150 кс
Това е факт , или поне това беше обяснението на човека който тестваше мотора в сервиза.Ако ти се вижда странно пиши защо?kristian написа:angel_s написа:.......... .Ламбда сондите при този двигател са 4 на брой (2,0 vvt-i) 2 преди и 2 след катализатора.
......................![]()
![]()

Сондите със сигурност са 4 бр.Та въпроса ми беше как да се лъже EKU-то?Предварително БЛАГОДАРЯ.
RAV 4 150 кс
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
E az da te uspokoq ve4e sam smenil dva tezi dva senzora sa 400 kinta moga da ti kaja koi da o4akvashangel_s написа:Това е факт , или поне това беше обяснението на човека който тестваше мотора в сервиза.Ако ти се вижда странно пиши защо?kristian написа:angel_s написа:.......... .Ламбда сондите при този двигател са 4 на брой (2,0 vvt-i) 2 преди и 2 след катализатора.
......................![]()
![]()
Сондите със сигурност са 4 бр.Та въпроса ми беше как да се лъже EKU-то?Предварително БЛАГОДАРЯ.

- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
angel_s написа: Това е факт , или поне това беше обяснението на човека който тестваше мотора в сервиза.Ако ти се вижда странно пиши защо?
Сондите със сигурност са 4 бр.Та въпроса ми беше как да се лъже EKU-то?Предварително БЛАГОДАРЯ.
Колега, случайно да ни се караш колата при Митьо Брадата преди 3-4 дни ?!? Щото той ме спря точно с такъв Рав да пита дали е нон стоп 4х4 biggrin.gif Ако е така, щом ти е казал, че са 4 сондите, надали е сбъркал


P.S. Я кажете как е термина за ламдба сонда на английски да се поровя малко дали няма да излезе нещо на по-сносна цена

Колега, случайно да ни се караш колата при Митьо Брадата преди 3-4 дни ?!? Щото той ме спря точно с такъв Рав да пита дали е нон стоп 4х4 biggrin.gif Ако е така, щом ти е казал, че са 4 сондите, надали е сбъркал
Правилния монтьор си намерил 
Да бях при "Брадата",но снего коментирахме задвижване ,окочване масла ,масла ск.кутия и т.н. "Митьо Брадата"наистина е мн.готин и ненадминат майстор , но с него не сме говорили за ламда сондите.
Благодаря на:
juri_galev
4x4 e postoqnno zacepeno 70:30 na prednite.
за инфото относно зацепването.


Да бях при "Брадата",но снего коментирахме задвижване ,окочване масла ,масла ск.кутия и т.н. "Митьо Брадата"наистина е мн.готин и ненадминат майстор , но с него не сме говорили за ламда сондите.
Благодаря на:
juri_galev
4x4 e postoqnno zacepeno 70:30 na prednite.
за инфото относно зацепването.
RAV 4 150 кс
ГОЛЯМА ГРЕШКА СИ НАПРАВИЛ
ИЗВИНЯВАЙ,АМА ЗАЩО НЕ ПОИСКА ОТ НЯКОЙ ПОЗНАТ С ТАКАВА КОЛА ДА ТИ ДАДЕ ДА ПОКАРАШ МАЛКО ПРЕДИ ДА СИ Я КУПУВАШ?ВЗЕХ СИ СЪЩАТА ПРЕДИ ГОДИНА,САМО ЧЕ ДИЗЕЛ.ЕДИНСТВЕННОТО ,ОТ КОЕТО СЪМ ДОВОЛЕН Е,ЧЕ НЯМА ПРОБЛЕМ С МОЩНОСТТА И УСКОРЕНИЕТО НА ПЪТЯ.НО ОТ ГЛЕДНА ТОЧКА НА КОМФОРТ И КАЧЕСТВО НА МАТЕРИАЛИТЕ И КУПЕТО,ОКАЧВАНЕТО И ПОДДРЪЖКАТА ОТ ПРЕДСТАВИТЕЛИТЕ СЪМ МНОГО РАЗОЧАРОВАН.СЪЖАЛЯВАМ,ЧЕ СИ КУПИХМЕ ТОЗИ МОДЕЛ АМА ЩЕ МИ Е ЗА УРОК.С ИЗВИНЕНИЕ КЪМ ФЕНОВЕТЕ НА ТОЙТА НО СПЕЦИАЛНО РАВ4 СА ТАКОВА ДЪРВО,ЧЕ НЯМА НАКЪДЕ ПОВЕЧЕ.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: ГОЛЯМА ГРЕШКА СИ НАПРАВИЛ
Да,бе,затова Рав 4 е най-продаван в класа си!Явно според теб само дървосекачи го купуват...GOGO22 написа:С ИЗВИНЕНИЕ КЪМ ФЕНОВЕТЕ НА ТОЙТА НО СПЕЦИАЛНО РАВ4 СА ТАКОВА ДЪРВО,ЧЕ НЯМА НАКЪДЕ ПОВЕЧЕ.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта