Колеги спешно съвет за Авенсис 1.6 98г. 110PS

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 07 Яну 2008 21:39

diver написа:карай си омегата по-добра е....къде ще се сравнява с авенсиса...
Колега .................... ммммммммммммм незнам какво да ти кажа в случая!Имам две Карини, смятам че избора съм го направил вече.
Ккато и да е няма значение лека и безавариина 2008 wink.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 08 Яну 2008 04:05

Нов ,кви ги говориш бе човек,ти си като някоя навита детска играчка,която знае само опел е най-здравта германска кола,опел е най-здравта германска кола,опел е ЖЕЛЕЗНА кола,не знаех,че след ръждата остава желязо.И гледай статистиката,която ти дава човека,защото това е статистика ,правена сред хиляди коли от всеки модел ,а не от единия ти кадет или омега,разбра ли.Дори твоите да са били здрави,другите не са,това го показва проверката над хиляди бройки коли от моделите,а не твоята "Статистика" от две коли.Човекът ти обяснява и ти дава факти от ТЮВ,германските годишни технически прегледи,ти пак за твойта статистика от 2 опела,това статистика ли е или личен опит? Ти нещо много бъркаш понятията.И действително опелите моторите са им вечно омаслени и кривят глави ,най-вече дизелите кадет.И не казвам ,че са трошки опелите,но не може да се сравняват с Тойота,може да ги сравняваш с Форд и Фолксваген,Ауди,но не с Тойота ,Мазда или Хонда.Омегите ,Калибрите са големи боклуци,също и Вектрата /не най-новата/,Кадета има здрава ходова част,но затова пък вози така сякаш са заварили купето за шасито и все едно няма никакви пружини или амортисори да омекотят ударите от пътната настилка и цялото табло тропа и трака.
В 100000км. тестове на Авто Билд на 1 място са Мазда 6 с нито една повреда или дефект и Тойота Приус с нито една повреда или дефект.
Айде първо чети и тогава говори ,ако обичаш.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 08 Яну 2008 08:40

LEXUS написа:Нов ,кви ги говориш бе човек,ти си като някоя навита детска играчка,която знае само опел е най-здравта германска кола,опел е най-здравта германска кола,опел е ЖЕЛЕЗНА кола,не знаех,че след ръждата остава желязо.И гледай статистиката,която ти дава човека,защото това е статистика ,правена сред хиляди коли от всеки модел ,а не от единия ти кадет или омега,разбра ли.Дори твоите да са били здрави,другите не са,това го показва проверката над хиляди бройки коли от моделите,а не твоята "Статистика" от две коли.Човекът ти обяснява и ти дава факти от ТЮВ,германските годишни технически прегледи,ти пак за твойта статистика от 2 опела,това статистика ли е или личен опит? Ти нещо много бъркаш понятията.И действително опелите моторите са им вечно омаслени и кривят глави ,най-вече дизелите кадет.И не казвам ,че са трошки опелите,но не може да се сравняват с Тойота,може да ги сравняваш с Форд и Фолксваген,Ауди,но не с Тойота ,Мазда или Хонда.Омегите ,Калибрите са големи боклуци,също и Вектрата /не най-новата/,Кадета има здрава ходова част,но затова пък вози така сякаш са заварили купето за шасито и все едно няма никакви пружини или амортисори да омекотят ударите от пътната настилка и цялото табло тропа и трака.
В 100000км. тестове на Авто Билд на 1 място са Мазда 6 с нито една повреда или дефект и Тойота Приус с нито една повреда или дефект.
Айде първо чети и тогава говори ,ако обичаш.
Безмислено е да обясняваш нещо на човек дет не прави разлика между капак и глава или между класация на списание, макар и аутобилд и ТУВ! Факт, че ТУВ не правят статистика на модели дет нямат продажба над 100000 броя, за да е вярна статистиката. Също статитиката се прави поне за 3 години. Та теста на аутобилд на една кола 100000км сравнено с данните от ТУВ е пълен ташак.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 08 Яну 2008 15:35

diver написа:
LEXUS написа:Нов ,кви ги говориш бе човек,ти си като някоя навита детска играчка,която знае само опел е най-здравта германска кола,опел е най-здравта германска кола,опел е ЖЕЛЕЗНА кола,не знаех,че след ръждата остава желязо.И гледай статистиката,която ти дава човека,защото това е статистика ,правена сред хиляди коли от всеки модел ,а не от единия ти кадет или омега,разбра ли.Дори твоите да са били здрави,другите не са,това го показва проверката над хиляди бройки коли от моделите,а не твоята "Статистика" от две коли.Човекът ти обяснява и ти дава факти от ТЮВ,германските годишни технически прегледи,ти пак за твойта статистика от 2 опела,това статистика ли е или личен опит? Ти нещо много бъркаш понятията.И действително опелите моторите са им вечно омаслени и кривят глави ,най-вече дизелите кадет.И не казвам ,че са трошки опелите,но не може да се сравняват с Тойота,може да ги сравняваш с Форд и Фолксваген,Ауди,но не с Тойота ,Мазда или Хонда.Омегите ,Калибрите са големи боклуци,също и Вектрата /не най-новата/,Кадета има здрава ходова част,но затова пък вози така сякаш са заварили купето за шасито и все едно няма никакви пружини или амортисори да омекотят ударите от пътната настилка и цялото табло тропа и трака.
В 100000км. тестове на Авто Билд на 1 място са Мазда 6 с нито една повреда или дефект и Тойота Приус с нито една повреда или дефект.
Айде първо чети и тогава говори ,ако обичаш.
Безмислено е да обясняваш нещо на човек дет не прави разлика между капак и глава или между класация на списание, макар и аутобилд и ТУВ! Факт, че ТУВ не правят статистика на модели дет нямат продажба над 100000 броя, за да е вярна статистиката. Също статитиката се прави поне за 3 години. Та теста на аутобилд на една кола 100000км сравнено с данните от ТУВ е пълен ташак.
Де де чета тия мнения вашите и не вервам на ушите си, първо за ръждата, аиде кажи ми дали Тойота или Хонда от тия години не гният?
Вярно е по-млако гният но гният, а това че кадет-а вози твърдо вярно е една Корола от съшите години по меко ли вози?А сивик или по точно Кончертото по меко ли возят?Вярно е пластмасите са на много виоско ниво и не дрънчат така както при Опел.А викатае Астра G не се е произвела в 100 хил . броя до момента на теста,а ? Е па може да де знам!И още "моята " статистика била с две коли явно пак не сме на ясно статистиката не е моя а на Ауто Билд а те работят заедно с тюв.
Ститистиката съдържа до момента около 30 автомобила който са моасово производство сега наясно ли сме??Опел били с омаслени мотори,а я ела да ти покажа моя дето го продадох да видиш има ли масло?Аааааааааааааааа ма не неможе да бъде , как така всички Опели са омаслени и са боклуци! Не съм фен на Опел не ги защитавам пак казвам фен съм на всичко що е японско но да се говори ей така малко е тъпо.Хахахахахаха а тва за Калибра пък най ме изкефи.Та така пичове пиите от мене по една ракия за здраве, и мислете каквото искате исках мнения за Авенсис но явно спора се измести в друга насока.Благодаря Ви все пак за мненията не бяха много ценни но пък разбрах нещо от света на Опел което не е малко :thumbsup:

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 08 Яну 2008 18:14

nov написа:Хахахахахаха а тва за Калибра пък най ме изкефи.
От всички глупости таз не я разбрах?! Какво те изкефи точно?! Инак колега, бележиш напредък. Вече правиш разлика между аутобилд и тюф. Похвално! За ръждата, не съм съвсем убеден дали опел са я изобретили комплект с вектрата или са я взаимствали от някой фиат.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 08 Яну 2008 19:31

diver написа:
nov написа:Хахахахахаха а тва за Калибра пък най ме изкефи.
От всички глупости таз не я разбрах?! Какво те изкефи точно?! Инак колега, бележиш напредък. Вече правиш разлика между аутобилд и тюф. Похвално! За ръждата, не съм съвсем убеден дали опел са я изобретили комплект с вектрата или са я взаимствали от някой фиат.
Виждам че заяждането ти е професия. Нали знаеш поговорката не спори с глупак защото ще те завлече на неговото ниво и ще те победи с опит :censored:

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 08 Яну 2008 21:56

nov написа: Де де чета тия мнения вашите и не вервам на ушите си, първо за ръждата, аиде кажи ми дали Тойота или Хонда от тия години не гният?
Вярно е по-млако гният но гният, а това че кадет-а вози твърдо вярно е една Корола от съшите години по меко ли вози?А сивик или по точно Кончертото по меко ли возят?Вярно е пластмасите са на много виоско ниво и не дрънчат така както при Опел.А викатае Астра G не се е произвела в 100 хил . броя до момента на теста,а ? Е па може да де знам!И още "моята " статистика била с две коли явно пак не сме на ясно статистиката не е моя а на Ауто Билд а те работят заедно с тюв.
Ститистиката съдържа до момента около 30 автомобила който са моасово производство сега наясно ли сме??Опел били с омаслени мотори,а я ела да ти покажа моя дето го продадох да видиш има ли масло?Аааааааааааааааа ма не неможе да бъде , как така всички Опели са омаслени и са боклуци! Не съм фен на Опел не ги защитавам пак казвам фен съм на всичко що е японско но да се говори ей така малко е тъпо.Хахахахахаха а тва за Калибра пък най ме изкефи.Та така пичове пиите от мене по една ракия за здраве, и мислете каквото искате исках мнения за Авенсис но явно спора се измести в друга насока.Благодаря Ви все пак за мненията не бяха много ценни но пък разбрах нещо от света на Опел което не е малко :thumbsup:
Абе нов,кажи ми като нищо не разбираш от коли и техните качества защо продължаваш да се навиваш и да ставаш некоординиран и лековат в очите на другите.Това не е като да дъвчеш дъвка.
Повтарям ти чети и тогава говори.Ти не правиш разлика межди ТЮВ и Авто-Билд и пак говориш.Авто билд използват данните на Тюв в своята класация за надеждност,ЧАСТ от тази класация са и 100000км. тестове ,които правят.И престани да повтаряш единичните си случаи с 2 опела,казах ти дори да са здрави,това не значи ,че останалите милиони опели са здрави.За да се разбере това се гледа статистиката на ТЮВ,където са проверени хиляди бройки,а не една или две.Айде престани да упорстваш като необразован комунист,то те всички комунисти са необразовани,но това е друг въпрос.
1.) За ръждата-Опел ръждясва уникално много.Много коли ръждясват тук-там,но при Опел не се търси ръжда,а се търси купе.
2.)Която и Корола да си избереш,освен спортните или тривратките G6,вози по-комфортно от Кадет.Кадет е с най-твърдата возия в класа си.Корола от тия години вози в пъти по-меко и комфортно от Кадет.Това го казвам със 100% .
3.) Опел са с омаслени мотори ,за ТВОЯ не знам,но единичен случай не значи състояние на модела като цяло.Пак ти казвам тези неща не се гледат от 2 коли и престани да повтаряш мойте 2 опела,твоите два опела аз не отричам ,че НЕ са омаслени,но те не потвърждават състоянието на дригите милиони Опели.
4.) Опел Астра G къде точно е казано,че не е произведена в 100000 броя? Какви ги говориш несвързани.Не го казвам да те обидя,но си говориш от ден до пладне работи,които нямат връзка с основния контекст.
5.)Твоята статистика не е никаква статистика ,ти обясних, защото е с 2 коли,това е твоят личен опит с 2 коли ,нищо повече и не може да бъде меродавно по принцип за Опел или за модела Кадет и т.н..,разбра ли ме?Стига си писал емоционални,а не смислени неща.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 08 Яну 2008 22:13

nov написа:
А викатае Астра G не се е произвела в 100 хил . броя до момента на теста,а ? Е па може да де знам!И още "моята " статистика била с две коли явно пак не сме на ясно статистиката не е моя а на Ауто Билд а те работят заедно с тюв.
Ститистиката съдържа до момента около 30 автомобила който са моасово производство сега наясно ли сме??
Не,никак не сме наясно,защото ти изобщо не си наясно какво говориш.Принципни човек първо мисли и тогава говори,ако не може да измисли нещо или да се сети нещо ,което е научил,първо сяда или прав прочита дадената информация,прецежда я през мисълта си,разбира я,анализира я,обосновава я и тогава сяда да пише по дадената тема.При теб явно този процес липсва.Ти си прочел нещо оттук-оттам,не си го премислил,нито обосновал,а си седнал да пишеш и да пълниш главите на хората с несвързани ,и по-важното неверни приказки.
Та така,сега аз ли да ти обяснявам що е ТЮВ,що е Авто-Билд/ти Авто-билд го знаеш предполагам и до там ти свършва информацията/,какво е Consumer reports и каква е тяхната връзка.Мога надълго и нашироко да ти обяснявам,но не искам да пиша кой знае колко.
Синтезирано,това,че Авто-билд работят с ТЮВ,не значи,че трябва да гледаш само 30-те коли на авто-билд или тяхната годишна статистика.Погледни и извора,а именно статистиката на ТЮВ,която колегата ти даде да видиш.И по-важното е ,че както в статистиката на ТЮВ,така и в ежегодната статистика на Авто-билд Опел се представят много зле.Единственото изключение е една Вектра,модел 2005 или 2004,която се представи сравнително добре в 100000км. тест според авто-билд,но според мен се представи зле,защото се наложи на 70000км. да й сменят щанга по окачването,което е недопустимо при техните хубави пътища,но тя е една кола,не хиляди,затова ако искаш да видиш как се представя моделът Вектра по принцип,погледни ТЮВ.Защото 1 кола в 100000км. може наистина да е здрава,но може да е въпрос на късмет и добро стечение на обстоятелствата само при тази бройка.Стига съм ти обяснявал,чети повече.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 09 Яну 2008 09:17

LEXUS написа:
nov написа:
А викатае Астра G не се е произвела в 100 хил . броя до момента на теста,а ? Е па може да де знам!И още "моята " статистика била с две коли явно пак не сме на ясно статистиката не е моя а на Ауто Билд а те работят заедно с тюв.
Ститистиката съдържа до момента около 30 автомобила който са моасово производство сега наясно ли сме??
Не,никак не сме наясно,защото ти изобщо не си наясно какво говориш.Принципни човек първо мисли и тогава говори,ако не може да измисли нещо или да се сети нещо ,което е научил,първо сяда или прав прочита дадената информация,прецежда я през мисълта си,разбира я,анализира я,обосновава я и тогава сяда да пише по дадената тема.При теб явно този процес липсва.Ти си прочел нещо оттук-оттам,не си го премислил,нито обосновал,а си седнал да пишеш и да пълниш главите на хората с несвързани ,и по-важното неверни приказки.
Та така,сега аз ли да ти обяснявам що е ТЮВ,що е Авто-Билд/ти Авто-билд го знаеш предполагам и до там ти свършва информацията/,какво е Consumer reports и каква е тяхната връзка.Мога надълго и нашироко да ти обяснявам,но не искам да пиша кой знае колко.
Синтезирано,това,че Авто-билд работят с ТЮВ,не значи,че трябва да гледаш само 30-те коли на авто-билд или тяхната годишна статистика.Погледни и извора,а именно статистиката на ТЮВ,която колегата ти даде да видиш.И по-важното е ,че както в статистиката на ТЮВ,така и в ежегодната статистика на Авто-билд Опел се представят много зле.Единственото изключение е една Вектра,модел 2005 или 2004,която се представи сравнително добре в 100000км. тест според авто-билд,но според мен се представи зле,защото се наложи на 70000км. да й сменят щанга по окачването,което е недопустимо при техните хубави пътища,но тя е една кола,не хиляди,затова ако искаш да видиш как се представя моделът Вектра по принцип,погледни ТЮВ.Защото 1 кола в 100000км. може наистина да е здрава,но може да е въпрос на късмет и добро стечение на обстоятелствата само при тази бройка.Стига съм ти обяснявал,чети повече.
Виждам че интригата за вас двамата е от съществено значение, това дали просмислям дадена информация как да бъде осмислена тя и по какъв начин мисля че не си ти човека който ше ми каже нито пък най малко как да стане това.Форума е добър но като има един двама философи като вас и го развалят!Не бих казал че вече качеството при опел е изключение, със същата тежест мога да кажа че ис Авенсиса ако си чел статията че това е чист късмет с онзи катализатор къде опуши всичко, и къде е този Авенсис спрямо Вектрата, но ето аз не казвам вижте го Авенсиса нали мой човек?!?!?А относно статистиките съм доста по запознат от тебе мисля има и не само Тюв има и ADAC, но както и да е на 2 пъти се опитвам да приключа спора като културен човек, но Вие явно нямате представа от такова животно и продължавата както викат по Шопско да се "напиняш като глиС на Буца". Пак казвам явно без резултат вече де но..... за мен Тойота е в пъти по-нагоре от Опел несъмнено, но спора тругна от колегата който каза, че едва ли не като нее сменил предния колега гарнитура и " това да не ти е Опел" тези изказвания са смешни защото на собствен гръб съм изпитал и Опел и Мицубиши и Нисан а в момента и Тойота!
Това няма значение ако няма фо да кажете по темата не пишете в нея!?!ОК? mad.gif

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 09 Яну 2008 10:06

Хъх? И за кво се карате, дали Опел е по-здрав от Тойота? wacko.gif Сериозно ли за това е спора? Във форум на Тойота? Хаха, не мога да повярвам че може да се сравнява някаква германска кола правена от претопени каски от WW2 с Тойота. laugh.gif Без да искам да те обидя, Нов.

diver (някои още те бъркат с driver), сериозно, как си сменил 30+ коли? Да не си car dealer?
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 09 Яну 2008 11:29

hyankov написа:Хъх? И за кво се карате, дали Опел е по-здрав от Тойота? wacko.gif Сериозно ли за това е спора? Във форум на Тойота? Хаха, не мога да повярвам че може да се сравнява някаква германска кола правена от претопени каски от WW2 с Тойота. laugh.gif Без да искам да те обидя, Нов.

diver (някои още те бъркат с driver), сериозно, как си сменил 30+ коли? Да не си car dealer?
Колега не се засягам , естествено че спора е безмислен но като има като тия двамата пичовци да ти спорят и да търсят скандали се разваля работата, не се засягам приключих с опел за сега.В момента карам Тойота, и ще карам Тойота за в близко бъдеще това е а за Опел бих се замислил за тази новата Астра седан мноо ме кефи :thumbsup:

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 09 Яну 2008 13:48

hyankov написа:...diver (някои още те бъркат с driver), сериозно, как си сменил 30+ коли? Да не си car dealer?
За съжаление Ц...как в офиса сменяте тонера, горе долу така са колите...консуматив...ово е стандарт както викат сърбите...ебеш и фърляш...Та не разбрах на колегата опелист кое му беше смешното(нещо май не се смее напоследък), ама откак НЕпотдържам опели се виждам и с кола и с пари....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 09 Яну 2008 21:56

nov написа:
LEXUS написа:
nov написа:
А викатае Астра G не се е произвела в 100 хил . броя до момента на теста,а ? Е па може да де знам!И още "моята " статистика била с две коли явно пак не сме на ясно статистиката не е моя а на Ауто Билд а те работят заедно с тюв.
Ститистиката съдържа до момента около 30 автомобила който са моасово производство сега наясно ли сме??
Не,никак не сме наясно,защото ти изобщо не си наясно какво говориш.Принципни човек първо мисли и тогава говори,ако не може да измисли нещо или да се сети нещо ,което е научил,първо сяда или прав прочита дадената информация,прецежда я през мисълта си,разбира я,анализира я,обосновава я и тогава сяда да пише по дадената тема.При теб явно този процес липсва.Ти си прочел нещо оттук-оттам,не си го премислил,нито обосновал,а си седнал да пишеш и да пълниш главите на хората с несвързани ,и по-важното неверни приказки.
Та така,сега аз ли да ти обяснявам що е ТЮВ,що е Авто-Билд/ти Авто-билд го знаеш предполагам и до там ти свършва информацията/,какво е Consumer reports и каква е тяхната връзка.Мога надълго и нашироко да ти обяснявам,но не искам да пиша кой знае колко.
Синтезирано,това,че Авто-билд работят с ТЮВ,не значи,че трябва да гледаш само 30-те коли на авто-билд или тяхната годишна статистика.Погледни и извора,а именно статистиката на ТЮВ,която колегата ти даде да видиш.И по-важното е ,че както в статистиката на ТЮВ,така и в ежегодната статистика на Авто-билд Опел се представят много зле.Единственото изключение е една Вектра,модел 2005 или 2004,която се представи сравнително добре в 100000км. тест според авто-билд,но според мен се представи зле,защото се наложи на 70000км. да й сменят щанга по окачването,което е недопустимо при техните хубави пътища,но тя е една кола,не хиляди,затова ако искаш да видиш как се представя моделът Вектра по принцип,погледни ТЮВ.Защото 1 кола в 100000км. може наистина да е здрава,но може да е въпрос на късмет и добро стечение на обстоятелствата само при тази бройка.Стига съм ти обяснявал,чети повече.
Виждам че интригата за вас двамата е от съществено значение, това дали просмислям дадена информация как да бъде осмислена тя и по какъв начин мисля че не си ти човека който ше ми каже нито пък най малко как да стане това.Форума е добър но като има един двама философи като вас и го развалят!Не бих казал че вече качеството при опел е изключение, със същата тежест мога да кажа че ис Авенсиса ако си чел статията че това е чист късмет с онзи катализатор къде опуши всичко, и къде е този Авенсис спрямо Вектрата, но ето аз не казвам вижте го Авенсиса нали мой човек?!?!?А относно статистиките съм доста по запознат от тебе мисля има и не само Тюв има и ADAC, но както и да е на 2 пъти се опитвам да приключа спора като културен човек, но Вие явно нямате представа от такова животно и продължавата както викат по Шопско да се "напиняш като глиС на Буца". Пак казвам явно без резултат вече де но..... за мен Тойота е в пъти по-нагоре от Опел несъмнено, но спора тругна от колегата който каза, че едва ли не като нее сменил предния колега гарнитура и " това да не ти е Опел" тези изказвания са смешни защото на собствен гръб съм изпитал и Опел и Мицубиши и Нисан а в момента и Тойота!
Това няма значение ако няма фо да кажете по темата не пишете в нея!?!ОК? mad.gif
Виж,нов,не се прави на много разбиращ какво ти казвам,защото пак нищо не си разбрал!Никъде на ТЕБ не казвам как да мислиш,не вади думите от контекста,т.е. пак виждам,че четеш и не разбираш,т.е. ти сам го доказа за пореден път.Никъде ,ама никъде не те уча как да мислиш,чети по-внимателно,ако обичаш,за да се погледне сериозно на мнението ти.Сега ти казвам за поредната глупост ,която пишеш--При Авенсис нямаше повреда,дефект или смяна на част,а прочистване на DPNR системата,т.е. там повреда или дефектна част няма,при Вектра,ще ме прощаваш,карана по германските аутобани й смениха щанга на 70000км.,ето това се казва трошлива кола. Видя ли, че пак не си прав?Какво ще викаш вижте го Авенсиса ,като той не се повреди...какво да казваш?Защо се пънеш да се доказваш,като ти липсват знания?Не те обиждам,констатирам.Явно във всичките си мнениия не правиш разлика между статистика и личен опит,между ТЮВ и Авто-Билд,гледал 30-те коли на авто-билд,а не гледаш стотиците хиляди на ТЮВ.Какво да ти обяснявам повече!Твоята история е чул,недочул,прочел,недопрочел,а се пениш.Кво се пениш ,като нямаш знания.То дори да се спори с теб не може,защото не казваш нищо вярно и точно.Аз ти говоря само с факти,ти с недоразбрани твои размисли.
От коиии статистики разбираш повече ,като си мислиш ,че имаш твоя статистика с 2 коли или като си мислиш,че АДАК е обективна статистика?Или като гледаш класацията на авто-билд от 30 коли???,а не тази на ТЮВ.Така,АДАК да ти казвам ли защо не дават обективна информация ВЕЧЕ? Преди се гледаха и Адак,вярно е ,но вече не,Авто-Билд също не ги включват в ежегодния преглед на качеството вече.Но си прочети сам защо и спри с неинформираните си изказвания,защотонаистина си досаден.И спри да се обиждаш,защото ако беше прочел преди да говориш,нямаше да има нужда да си въобразяваш,че те поучавам. dry.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
nov
Мнения: 1133
Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
Местоположение: Bulgaria
Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
Благодарил/а: 51 пъти
Получена  благодарност: 40 пъти

Мнение от nov » 09 Яну 2008 22:25

LEXUS написа:
nov написа:
LEXUS написа:Не,никак не сме наясно,защото ти изобщо не си наясно какво говориш.Принципни човек първо мисли и тогава говори,ако не може да измисли нещо или да се сети нещо ,което е научил,първо сяда или прав прочита дадената информация,прецежда я през мисълта си,разбира я,анализира я,обосновава я и тогава сяда да пише по дадената тема.При теб явно този процес липсва.Ти си прочел нещо оттук-оттам,не си го премислил,нито обосновал,а си седнал да пишеш и да пълниш главите на хората с несвързани ,и по-важното неверни приказки.
Та така,сега аз ли да ти обяснявам що е ТЮВ,що е Авто-Билд/ти Авто-билд го знаеш предполагам и до там ти свършва информацията/,какво е Consumer reports и каква е тяхната връзка.Мога надълго и нашироко да ти обяснявам,но не искам да пиша кой знае колко.
Синтезирано,това,че Авто-билд работят с ТЮВ,не значи,че трябва да гледаш само 30-те коли на авто-билд или тяхната годишна статистика.Погледни и извора,а именно статистиката на ТЮВ,която колегата ти даде да видиш.И по-важното е ,че както в статистиката на ТЮВ,така и в ежегодната статистика на Авто-билд Опел се представят много зле.Единственото изключение е една Вектра,модел 2005 или 2004,която се представи сравнително добре в 100000км. тест според авто-билд,но според мен се представи зле,защото се наложи на 70000км. да й сменят щанга по окачването,което е недопустимо при техните хубави пътища,но тя е една кола,не хиляди,затова ако искаш да видиш как се представя моделът Вектра по принцип,погледни ТЮВ.Защото 1 кола в 100000км. може наистина да е здрава,но може да е въпрос на късмет и добро стечение на обстоятелствата само при тази бройка.Стига съм ти обяснявал,чети повече.
Виждам че интригата за вас двамата е от съществено значение, това дали просмислям дадена информация как да бъде осмислена тя и по какъв начин мисля че не си ти човека който ше ми каже нито пък най малко как да стане това.Форума е добър но като има един двама философи като вас и го развалят!Не бих казал че вече качеството при опел е изключение, със същата тежест мога да кажа че ис Авенсиса ако си чел статията че това е чист късмет с онзи катализатор къде опуши всичко, и къде е този Авенсис спрямо Вектрата, но ето аз не казвам вижте го Авенсиса нали мой човек?!?!?А относно статистиките съм доста по запознат от тебе мисля има и не само Тюв има и ADAC, но както и да е на 2 пъти се опитвам да приключа спора като културен човек, но Вие явно нямате представа от такова животно и продължавата както викат по Шопско да се "напиняш като глиС на Буца". Пак казвам явно без резултат вече де но..... за мен Тойота е в пъти по-нагоре от Опел несъмнено, но спора тругна от колегата който каза, че едва ли не като нее сменил предния колега гарнитура и " това да не ти е Опел" тези изказвания са смешни защото на собствен гръб съм изпитал и Опел и Мицубиши и Нисан а в момента и Тойота!
Това няма значение ако няма фо да кажете по темата не пишете в нея!?!ОК? mad.gif
Виж,нов,не се прави на много разбиращ какво ти казвам,защото пак нищо не си разбрал!Никъде на ТЕБ не казвам как да мислиш,не вади думите от контекста,т.е. пак виждам,че четеш и не разбираш,т.е. ти сам го доказа за пореден път.Никъде ,ама никъде не те уча как да мислиш,чети по-внимателно,ако обичаш,за да се погледне сериозно на мнението ти.Сега ти казвам за поредната глупост ,която пишеш--При Авенсис нямаше повреда,дефект или смяна на част,а прочистване на DPNR системата,т.е. там повреда или дефектна част няма,при Вектра,ще ме прощаваш,карана по германските аутобани й смениха щанга на 70000км.,ето това се казва трошлива кола. Видя ли, че пак не си прав?Какво ще викаш вижте го Авенсиса ,като той не се повреди...какво да казваш?Защо се пънеш да се доказваш,като ти липсват знания?Не те обиждам,констатирам.Явно във всичките си мнениия не правиш разлика между статистика и личен опит,между ТЮВ и Авто-Билд,гледал 30-те коли на авто-билд,а не гледаш стотиците хиляди на ТЮВ.Какво да ти обяснявам повече!Твоята история е чул,недочул,прочел,недопрочел,а се пениш.Кво се пениш ,като нямаш знания.То дори да се спори с теб не може,защото не казваш нищо вярно и точно.Аз ти говоря само с факти,ти с недоразбрани твои размисли.
От коиии статистики разбираш повече ,като си мислиш ,че имаш твоя статистика с 2 коли или като си мислиш,че АДАК е обективна статистика?Или като гледаш класацията на авто-билд от 30 коли???,а не тази на ТЮВ.Така,АДАК да ти казвам ли защо не дават обективна информация ВЕЧЕ? Преди се гледаха и Адак,вярно е ,но вече не,Авто-Билд също не ги включват в ежегодния преглед на качеството вече.Но си прочети сам защо и спри с неинформираните си изказвания,защотонаистина си досаден.И спри да се обиждаш,защото ако беше прочел преди да говориш,нямаше да има нужда да си въобразяваш,че те поучавам. dry.gif
ОК. Мир да има.
Само ми кажи защо АДАК не дава обективна статистика, това не го казвам за да се заяждам - просто питам кое те кара да мислиш така?
Или аз пак Греша? wacko.gif .
Между другото днес бях на оглед на Авенсис 1.6 и номера на вина започваше с N, това нормално ли е?Доколкото знам това е Турция?!?!?!?!?Човека не ми позволи да запиша Вин-а незнам защо, но се отказах от този Авенсис с този ВИН, който започва с N.Някъде във форума четох че това е турция?

Аватар
dap
Мнения: 357
Регистриран на: 14 Дек 2006 09:55

Мнение от dap » 09 Яну 2008 22:31

м да така е ! ти каъв си търсиш Английски ли ? biggrin.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта