Покупка на 4runner
Покупка на 4runner
Здравейте
Попаднах на модел 1990 2,5 ТДИ с климатик, 90 к.с.
Бихте ли ми дали малко повече информация за модела, разход, намиране на части и тяхната цена, силни и слаби черти.
Обявената цена е 8300 лева.
Предварително благодаря.
Попаднах на модел 1990 2,5 ТДИ с климатик, 90 к.с.
Бихте ли ми дали малко повече информация за модела, разход, намиране на части и тяхната цена, силни и слаби черти.
Обявената цена е 8300 лева.
Предварително благодаря.
.
Виж тук:http://forum.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=71
Има всичко което те интересува за Тойота
Има всичко което те интересува за Тойота
Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...
Дали 90 та година са слагали електронни неща? Тъй като вече имах /имам/ кола след 97 с електроника с много проблеми точно по електрониката, затова реших да взема нещо от преди тези технологии.
Ето цялата информация за колата:
Дата на производство - август 1990 г.
Тип двигател - Дизелов
Мощност (к.с.) - 90 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Дълга база
Цвят - Тъмно сив
Особености:
4x4
Ел. Огледала
Ел. Стъкла
Климатик
Лети джанти
Металик
Нов внос
Серво управление
Стерео уредба
Центр. заключване
Шибедах
Допълнителна информация:
Климатик, Ел. шибедах, нов внос, всичко платено
Ето цялата информация за колата:
Дата на производство - август 1990 г.
Тип двигател - Дизелов
Мощност (к.с.) - 90 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Дълга база
Цвят - Тъмно сив
Особености:
4x4
Ел. Огледала
Ел. Стъкла
Климатик
Лети джанти
Металик
Нов внос
Серво управление
Стерео уредба
Центр. заключване
Шибедах
Допълнителна информация:
Климатик, Ел. шибедах, нов внос, всичко платено
Малко е слабичък този двигател. За цена около 10000 лева е възможно да се намери 3.0 литров дизелов 4Рънър около 94-96 година със 125 коня, който вече е съвсем друго нещо. Екстрите са стандартни за тези модели. Няма Рънър без тях. Срещат се доста 3.0 литрови бензинови модели със 150 коня, но те са 6-цилиндрови и горят доста.
4Рънъра е истинска високо проходима машина с бързи и бавни 4х4, рама, блокаж на диференциала и стига почти навсякъде. Има и положение за лебедка към двигателя, ако се монтира такава. До 30 см сняг изобщо не е препятствие за него. Нормално колата е със задно предаване. Всичко останало се включва допълнително с друг лост до скоростния.
Частите се поръчват и се чака от седмица до месец, но за сметка на това са оригинални японски. Няма производство на части в Турция, Гърция и т.н. Цените на частите не са по-скъпи от тези на другите коли Тойота.
4Рънъра е истинска високо проходима машина с бързи и бавни 4х4, рама, блокаж на диференциала и стига почти навсякъде. Има и положение за лебедка към двигателя, ако се монтира такава. До 30 см сняг изобщо не е препятствие за него. Нормално колата е със задно предаване. Всичко останало се включва допълнително с друг лост до скоростния.
Частите се поръчват и се чака от седмица до месец, но за сметка на това са оригинални японски. Няма производство на части в Турция, Гърция и т.н. Цените на частите не са по-скъпи от тези на другите коли Тойота.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Къде ги има тез 2-ра генерация със блокаж на задния диференциал ,че не съм засичал подобниВладиЧ написа:Малко е слабичък този двигател. За цена около 10000 лева е възможно да се намери 3.0 литров дизелов 4Рънър около 94-96 година със 125 коня, който вече е съвсем друго нещо. Екстрите са стандартни за тези модели. Няма Рънър без тях. Срещат се доста 3.0 литрови бензинови модели със 150 коня, но те са 6-цилиндрови и горят доста.
4Рънъра е истинска високо проходима машина с бързи и бавни 4х4, рама, блокаж на диференциала и стига почти навсякъде. Има и положение за лебедка към двигателя, ако се монтира такава. До 30 см сняг изобщо не е препятствие за него. Нормално колата е със задно предаване. Всичко останало се включва допълнително с друг лост до скоростния.
Частите се поръчват и се чака от седмица до месец, но за сметка на това са оригинални японски. Няма производство на части в Турция, Гърция и т.н. Цените на частите не са по-скъпи от тези на другите коли Тойота.


Къде съм писал, че е втора генерация, и че се блокира точно задният диференциал?!?!
Аз карам вече близо четири години точно такъв 3.0 литров турбодизелов Рънър. За това време му навъртях около 100 000 км, може би половината от тях по черно и поради тази причина се опитах да споделя впечатления от колата.
Че има блокажи в това съм абсолютно сигурен, защото ги използвам, когато ми се налага на по-тежки терени, където нормалното 4х4 не може да се справи. Къде точно и какво се блокира и разблокира, съжалявам, но не мога да Ви дам технически подробности...
Колата е направена и то добре. Аз само я използвам. Ако нещо по-сериозно се повреди я карам обикновено в сервиза на Тойота. Избягвам сам да разглобявам и сглобявам двигателя, или основни възли и механизми, и да се правя на майстор монтьор в гаража си, и за това не съм се интересувал толкова от техническите подробности.
Аз карам вече близо четири години точно такъв 3.0 литров турбодизелов Рънър. За това време му навъртях около 100 000 км, може би половината от тях по черно и поради тази причина се опитах да споделя впечатления от колата.
Че има блокажи в това съм абсолютно сигурен, защото ги използвам, когато ми се налага на по-тежки терени, където нормалното 4х4 не може да се справи. Къде точно и какво се блокира и разблокира, съжалявам, но не мога да Ви дам технически подробности...
Колата е направена и то добре. Аз само я използвам. Ако нещо по-сериозно се повреди я карам обикновено в сервиза на Тойота. Избягвам сам да разглобявам и сглобявам двигателя, или основни възли и механизми, и да се правя на майстор монтьор в гаража си, и за това не съм се интересувал толкова от техническите подробности.
.
Най-вероятно има блокаж на междуосевия диф./ако има такъв/,и въртящия момент се подава 50/50 към преден и заден мост,т.е. и двата се въртят с еднакви обороти.За повече инфо ви препоръчах правилния сайт,ама никои не чете.
Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...
Има такъв междинен диференциал, или раздатъчна кутия. Схемата от долу е доста сложна, но явно ефективна. На 4х4 колата може да върви и с 100 км/час, но ако включиш блокажите повече от 30-40 км/час не можеш да вдигнеш. То тогава не ти и трябва повече де. Оборотите се повишават рязко, а колата върви бавно, но с много по-голяма мощност.
Не се отваря нещо този сайт дето си го дал.
Не се отваря нещо този сайт дето си го дал.
Направих някои проучвания за силовите схеми на Рънъра и ето какво установих.
Моделите до 99 год са Парт-таим, или нормално включено задно предаване, което отзад е с цял мост пружини и амортисьори, а 4х4 се включва допълнително с лост. Бързи, или (нормални) 4х4 могат да се включат в движение ( хъбовете на предните колела са автоматични) и при този режим колата може да се движи и със 100 км/час. Отпред има преден диференциал, а зад него раздатъчна кутия. Окачването е на А-рамена с пружини и амортисьори. Колата има и бавни 4х4. Тези скорости не могат да се включват в движение. Когато се включат, автоматично с тях се задейства и блокажа на предният диф. По този начин се измъква колата от тежки ситуации, но не може да се кара с км така с блокажа, защото машината е трудно маневрена. Лендкрузера от тези години е със същата схема, но блокажа на предният му диф се включва допълнително с копче така че може да се кара по-дълго на бавни 4х4.
След 99 год вече силовата схема на Рънъра е Фул-тайм, или перманентно включен 4х4, има бавни 4х4 с блокаж на предният диф и възможности за блокажи на задният диф.
Моделите до 99 год са Парт-таим, или нормално включено задно предаване, което отзад е с цял мост пружини и амортисьори, а 4х4 се включва допълнително с лост. Бързи, или (нормални) 4х4 могат да се включат в движение ( хъбовете на предните колела са автоматични) и при този режим колата може да се движи и със 100 км/час. Отпред има преден диференциал, а зад него раздатъчна кутия. Окачването е на А-рамена с пружини и амортисьори. Колата има и бавни 4х4. Тези скорости не могат да се включват в движение. Когато се включат, автоматично с тях се задейства и блокажа на предният диф. По този начин се измъква колата от тежки ситуации, но не може да се кара с км така с блокажа, защото машината е трудно маневрена. Лендкрузера от тези години е със същата схема, но блокажа на предният му диф се включва допълнително с копче така че може да се кара по-дълго на бавни 4х4.
След 99 год вече силовата схема на Рънъра е Фул-тайм, или перманентно включен 4х4, има бавни 4х4 с блокаж на предният диф и възможности за блокажи на задният диф.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта