Електрически коли, но Не от TOYOTA
- max-2
- Мнения: 2180
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 52 пъти
- Получена благодарност: 137 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Това го показвт на дисплея хюндай електричките.
Carina E 4AFE LB 1992
- BOz
- Мнения: 4672
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 242 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
С показание от сензора за ток на батерията.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6747
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 411 пъти
- Получена благодарност: 440 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Не виждам нищо неестествено в такава консумация - вкъщи климатика на едната стая (12-ка) консумира между 400 и 600Вт когато се установи и в стаята е 'баня' (около 25С)...
Иначе при старт консумацията понякога се покачва до 800-900Вт, но е кратковременно ..
Иначе при старт консумацията понякога се покачва до 800-900Вт, но е кратковременно ..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- biro
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 130 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Верваш ли му?
Е та кво общо? Къщата ти нито е от ламарина нито колата е с вътрешен обем 60м3
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- zorbata
- Мнения: 586
- Регистриран на: 11 Юни 2024 19:15
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4 GR PHEV
- Благодарил/а: 74 пъти
- Получена благодарност: 126 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
И да не му вярва няма значение.
Намирате се на работа като си мерите какво ли не и не мисля, че тия 1-2 киловата ще са проблем за колегата.
caryЦар
- BOz
- Мнения: 4672
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 242 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Да. Достатъчно прост инструмент, който има и качествен контрол.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6747
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 411 пъти
- Получена благодарност: 440 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
То пък много трудно да се сетиш какво общо има...
Според публикации на производителите проектната максимална топлинна мощност на 'парното' на нормален автомобил е 3-5кВт (за по-големите - и до 8кВт), което е съпоставимо с нужната топлинна мощност за комфортно терморегулиране на голяма стая... Защото колата 'е от ламарина', има голям поток външен въздух, но в същият момент нужният за затопляне обем и детайли (мебели, оборудване), а и 'контактна със студа' площ е доста по-малък отколкото в бита...
Така достигаме до аналогични мощности за отопление на автомобил и на една стая вкъщи...
Надявам се колегите да споделят каква е максималната консумация на 'парното' при голям студ при самият старт на системата - очаквам отчетени стойности около 1-1.5кВт електрическа мощност на компресора на климатика (които отново са аналогични на тези на един домашен климатик)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- zorbata
- Мнения: 586
- Регистриран на: 11 Юни 2024 19:15
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4 GR PHEV
- Благодарил/а: 74 пъти
- Получена благодарност: 126 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Освен като технология май друго няма(май и агентите не са еднакви).
А да не говорим за фактора време.
caryЦар
- slowtraveler
- Мнения: 6747
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 411 пъти
- Получена благодарност: 440 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Не разбрах за фактора 'време' - ако имаш предвид, че при автомобила се изисква 'бързо затопляне' - да, така е, затова (и заради огромният капацитет входен въздух) системата е преоразмерена... И вместо да харчи например 50-100Вт (за аналогичен обем 'килерче'), нужната енергия е колкото за голяма стая...
Агентът също е детайл, малко променящ крайният резултат... КПД-то на термопомпите варира в известни граници и според агента, но при съвременните термопомпи не става въпрос за 'разлика в 'пъти', а в няколко процента.. А ние тук обсъждаме 'порядъка', а не дали е 499 или 501 Вата
Вериятно не съм изяснил ясно обосновката си - имаме термопомпи с практически еднаква технология и аналогични нужни мощности... Затова на база на личен опит с термопомпа с аналогична мощност и изисквания, споделих, че за мен порядъка е съвсем приемлив и не виждам нищо абсурдно в споделената информация...
И толкова

Агентът също е детайл, малко променящ крайният резултат... КПД-то на термопомпите варира в известни граници и според агента, но при съвременните термопомпи не става въпрос за 'разлика в 'пъти', а в няколко процента.. А ние тук обсъждаме 'порядъка', а не дали е 499 или 501 Вата
Вериятно не съм изяснил ясно обосновката си - имаме термопомпи с практически еднаква технология и аналогични нужни мощности... Затова на база на личен опит с термопомпа с аналогична мощност и изисквания, споделих, че за мен порядъка е съвсем приемлив и не виждам нищо абсурдно в споделената информация...
И толкова
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: zorbata и 1 гост