Ама ако си търсиш оправдание за 22 кВт, винаги можеш да намериш.
Toyota CH-R+
- BOz
- Мнения: 4654
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 241 пъти
Toyota CH-R+
Ако колата ти може да измине 280 км с един заряд, може да не зареждаш в Македония. А ако решиш да заредиш и на 11 кВт ще може да допълниш, ей така, за да има.
Ама ако си търсиш оправдание за 22 кВт, винаги можеш да намериш.
Ама ако си търсиш оправдание за 22 кВт, винаги можеш да намериш.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
mirott
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 33 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Toyota CH-R+
А той така се оплете, че камара глупости изписа и сам не се разбра
- mapamop
- Мнения: 5587
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 178 пъти
- Получена благодарност: 694 пъти
Toyota CH-R+
А аз все още зареждам около 500 км пробег за под 10 минути, и не се замислям често къде да спра за зареждане.
Което май си остава единствения препъникамък за винтовертите в моите очи. Не знам дали технологията ще успее да напредне със зареждането толкова. Със пробега се развива.
Може и Тойота да са прави че заега хибрида е варианта, въпреки че не е чак толкова Еко.
Което май си остава единствения препъникамък за винтовертите в моите очи. Не знам дали технологията ще успее да напредне със зареждането толкова. Със пробега се развива.
Може и Тойота да са прави че заега хибрида е варианта, въпреки че не е чак толкова Еко.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост