Toyota CH-R+
- Filbor
- Мнения: 1174
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 16 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
Toyota CH-R+
От този месец в Нидерландия:
- Прикачени файлове
-
- Toyota CH-R+.png (241.45 KiB) Преглеждано 278 пъти
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- Monster
- Мнения: 431
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 171 пъти
- Получена благодарност: 126 пъти
Toyota CH-R+
Този модел има сериозен шанс да стане заместник на Зоето в моето семейство (разбирайте новата кола за жена ми след някоя друга година
). Особено ако AWD версията я пуснат с възможност за 22 kW AC бордово зарядно (бях чел, че щяло да има, но за момента в ev database виждам описано само 11 kW AC). Субективното ми мнение е, че е красива кола, параметрите са приемливи, а непрактично малкия скосен багажник в случая не би бил важен, като за "дамския" автомобил в семейството. Да видим - мечтите са безплатни, докато не тръгне човек да ги реализира... 
-
centil
- Мнения: 1049
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 47 пъти
Toyota CH-R+
Само Toyota CH-R+ Executive AWD версията се предлага в Холандия с 22 kW AC бордово зарядно.
Toyota CH-R+ Dynamic Limited Edition 57,7kWh и CH-R+ First Edition 77kWh са с 11 kW.
И трите варианта са с 150 kW DC.
Повече инфо на стр.37 от https://datablob.toyota.nl/data/brochur ... ochure.pdf
Toyota CH-R+ Dynamic Limited Edition 57,7kWh и CH-R+ First Edition 77kWh са с 11 kW.
И трите варианта са с 150 kW DC.
Повече инфо на стр.37 от https://datablob.toyota.nl/data/brochur ... ochure.pdf
Преди светът се управляваше от умните. И това беше много жестоко. Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко..
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
- BOz
- Мнения: 4650
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 241 пъти
Toyota CH-R+
Би ли споделил защо ти е 22 киловатовото зареждане?Monster написа: ↑13 Ное 2025 15:06 Този модел има сериозен шанс да стане заместник на Зоето в моето семейство (разбирайте новата кола за жена ми след някоя друга година). Особено ако AWD версията я пуснат с възможност за 22 kW AC бордово зарядно (бях чел, че щяло да има, но за момента в ev database виждам описано само 11 kW AC). Субективното ми мнение е, че е красива кола, параметрите са приемливи, а непрактично малкия скосен багажник в случая не би бил важен, като за "дамския" автомобил в семейството. Да видим - мечтите са безплатни, докато не тръгне човек да ги реализира...
![]()
Ако живееш в по-голя град, сигурен съм, че на 2-5 километра от вас има ДЦ станция, ако ти трябва спешно зареждане. И ще е по-спешно от 22 АЦ.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- biro
- Мнения: 2875
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 129 пъти
Toyota CH-R+
Добро е 22kW AC даже задължителна екстра. Ходил съм на хотели с 11kW зарядно голема мъка е. В събота сутрин ми се отвори едно пътуване до Варна, колата ми беше на 44%. Включих я и докато закусих, пих кафе и си измих зъбите дръпна 36.5kWh за 1ч и 42мин.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- Monster
- Мнения: 431
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 171 пъти
- Получена благодарност: 126 пъти
Toyota CH-R+
AC станциите са по-евтини и все още се намират дори безплатни такива. Зоето го зареждам за около час и половина на такава станция, а и дори да нямам времето за пълното зареждане, обикновено 10-15 минути са ми достатъчни, за да си дръпна достатъчно километри пробег и да си продължа по задачите. Сравнявайки го с бавното (7 kw) зареждане на Равката и като добавим и факта, че Равката има по-висок разход на ток, напрактика с Равката ми се налага да "кисна" на зарядната 4 пъти повече време, за да си дозаредя еквивалентен пробег на ток и да си "продължа по задачите". Там поне винаги я има опцията да си карам на бензин, но като цяло го избягвам - трябва наистина да е нещо много спешно, за да ползвам тази "екстра".
Иначе DC станциите са си важни ако не си с плъгин хибрид и ти трябва наистина бързо и спешно зареждане. Затова е и хубаво тази услуга да си държи цената, за да се ползва само от хората, на които наистина им трябва, а не от някой, който не бърза и може да си позволи и по-бавно зареждане.
Иначе DC станциите са си важни ако не си с плъгин хибрид и ти трябва наистина бързо и спешно зареждане. Затова е и хубаво тази услуга да си държи цената, за да се ползва само от хората, на които наистина им трябва, а не от някой, който не бърза и може да си позволи и по-бавно зареждане.
- BOz
- Мнения: 4650
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 241 пъти
Toyota CH-R+
Добре. Но пак не сподели защо е важно 22 киловатовото зареждане? На 11 киловата пак в рамките на нощната тарифа ще може да я заредиш в 90% от случаите на до 100% заряд. Ако случайно ти трябва да пътуваш непредвидимо, все тая дали ще я пуснеш за 45 минути на 11 или на 22 киловата зареждане. Разликата ще ти е има-няма 30-40 километра пробег. А ако е толкова спешно и ти трябва непредвидено придвижване, отиваш на 2-3-5 километра от вас и същия пробег от 22 киловата за 45 минути ще го "събереш" за има-няма 10 минути, вместо да висиш, чакайки-бързайки на 22 киловатово зареждане. Което тотално изключва "бързам" в уравнението. Защото ако бързаш, то 22 киловата не е "решението".Monster написа: ↑14 Ное 2025 09:17 AC станциите са по-евтини и все още се намират дори безплатни такива. Зоето го зареждам за около час и половина на такава станция, а и дори да нямам времето за пълното зареждане, обикновено 10-15 минути са ми достатъчни, за да си дръпна достатъчно километри пробег и да си продължа по задачите. Сравнявайки го с бавното (7 kw) зареждане на Равката и като добавим и факта, че Равката има по-висок разход на ток, напрактика с Равката ми се налага да "кисна" на зарядната 4 пъти повече време, за да си дозаредя еквивалентен пробег на ток и да си "продължа по задачите". Там поне винаги я има опцията да си карам на бензин, но като цяло го избягвам - трябва наистина да е нещо много спешно, за да ползвам тази "екстра".
Иначе DC станциите са си важни ако не си с плъгин хибрид и ти трябва наистина бързо и спешно зареждане. Затова е и хубаво тази услуга да си държи цената, за да се ползва само от хората, на които наистина им трябва, а не от някой, който не бърза и може да си позволи и по-бавно зареждане.
И викаш ако беше на 11 киловата проблем? И точно този случай се "лекува" с едно ДЦ зареждане за под 10 минути, за да изравни пробега.
Или викаш си бързал супер много, не може да заредиш някъде за 10 минути, ако толкова не ти стига пробега, ама си могъл да "закусваш" 2 часа.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- biro
- Мнения: 2875
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 129 пъти
Toyota CH-R+
Не съм бързал, просто при събуждане сутринта разбрах, че имам да пътувам. А и за какво ми е DC да си хабя батерията и да плащам двойно или тройно?
На хотела с 11kW в 5 часа сутринта съм ставал да освободя зарядната, а ако беше 22kW за 3 часа щах да съм фулл, тоест преди да съм заспал.
Често оценявам притежанието на 22kW. Използвам колата да си върша работа с нея не за закачалка на това
Гледай кво сатва:
На хотела с 11kW в 5 часа сутринта съм ставал да освободя зарядната, а ако беше 22kW за 3 часа щах да съм фулл, тоест преди да съм заспал.
Често оценявам притежанието на 22kW. Използвам колата да си върша работа с нея не за закачалка на това

Гледай кво сатва:
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- Monster
- Мнения: 431
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 171 пъти
- Получена благодарност: 126 пъти
Toyota CH-R+
За нощно зареждане и 7 kw ми е достатъчно като скорост. Може би е много частен случай моя, но ако трябва да обобщя накратко - 22 kw зарядно ми трябва за бързо и евтино/безплатно дневно "дозареждане" в градски условия. За дълги извън градски пътувания 22 kw е ясно, че е бавна скорост, макар че ако се съчетае с обяд на локация с по-евтина зарядна станция и 22 kw биха могли да се окажат достатъчна скорост за "бързо дозареждане", така че да си стигнеш до крайната дестинация. А 11 kw какво да го коментираме - 50% по-бързо от 7 kw, но двойно по-бавно от 22 kw. Става, но определено ще предпочета кола с 22 kw AC, когато тръгна да избирам.
- BOz
- Мнения: 4650
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 241 пъти
Toyota CH-R+
Викаш всеки ден се събуждаш и научаваш, че ще пътуваш неочаквано?
Или, че ако заредиш 1, 2, 50 пъти непредвидено на ДЦ ще си скапеш батерията? Или ще платиш 3 лв. повече и това ще те бутне в двойно по-скъпото придвижване?
Иначе за оправдания става.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- biro
- Мнения: 2875
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 129 пъти
Toyota CH-R+
Често ми се случва. В случая 36kWh х 0.29лв = 10.44. На финес 36 х 0.69 = 24.84 Разлика 14.40лв. Загубено вереме на АС 0 минути щото си върша нещо друго, което трябва да бъде свършено. На DC при 130kW мощност - 17 минути излишно висене. И не се занимавам с мисъл къде ще има свободно DC (със сигурност нямам такова в гаража).
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- BOz
- Мнения: 4650
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 241 пъти
Toyota CH-R+
И сметките не ти излизат, защото ще си заредил половината количество енергия на 11 кВт и останалото на ДЦ.
И времето не ти излиза, защото ще е на половината.
И като за финал, за да ти излизат измислените сметки, няма АЦ зареждане на 29 стотинки по принцип. В случая, ако има такова, е мееега частен случай.
При мен пък мога да ти кажа и да ти дам пример, заредих на 3 кВт АЦ на 0 ст. И да ти го давам ли като пример колко е готино и по-евтино от ДЦ-то?
Може ли статистика от това ти картане, за да видя начален и краен заряд на пристигане, както и изминалите километри? Просто искам от 1-во лице да направя сметките, защото твоите очевидно са с по 50% грешни.
И времето не ти излиза, защото ще е на половината.
И като за финал, за да ти излизат измислените сметки, няма АЦ зареждане на 29 стотинки по принцип. В случая, ако има такова, е мееега частен случай.
При мен пък мога да ти кажа и да ти дам пример, заредих на 3 кВт АЦ на 0 ст. И да ти го давам ли като пример колко е готино и по-евтино от ДЦ-то?
Може ли статистика от това ти картане, за да видя начален и краен заряд на пристигане, както и изминалите километри? Просто искам от 1-во лице да направя сметките, защото твоите очевидно са с по 50% грешни.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- biro
- Мнения: 2875
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 129 пъти
Toyota CH-R+
Има 29ст в гаража ми на дневната тарифа. На 22kW
На нощна е 0.176лв ама в случая нямах представа, че ще пътувам и не я включих предната вечер.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта