Stella_Cross написа: ↑31 Окт 2025 18:58
Как знаете че са ми направили допълнително проверка окачване, кормилна уредба, шарнири, охладителна система, ремъци и маркучи и прочие? Вие ли го правихте? Защото във фактурата не е описано! Или може би трябва да си прочета книжката?
 
Разбира се, че трябва да прочетете книжката - учудва ме, че не сте го направили, особено имайки предвид, че заглавието и е РЪКОВОДСТВО НА СОБСТВЕНИКА, а не Инструкция за съфорумници. Защото е най-малкото неуважително към колегите във форума да се налага да Ви разясняват неща, които Вие самата сте могла да научите от книжката ако бяхте положили минимален 'труд' да я прочетете...  Не съм чел книжката точно на този модел, но съм убеден, че към края е описано какво кога се проверява - така е било в книжките на всичките ми автомобили... 
В допълнение - навярно Вие бихте останали доста учудена, че във фактурата е описано точно това 

И точно това Ви подсказах в първото ми мнение по темата, но Вие явно не разбрахте какво съм написал...  
 
 
А за 'защитата на ТМ Ауто' - не... Въпросът не е в това кой е бил конкретният сервиз, а за това, че се опитвате да давате оценка на що годе професионалисти как трябвало да си вършат работата, при условие, че си нямате понятие от материята... Разбира се - не сте длъжна да имате понятие, но поне мен винаги ме е дразнило когато някой, който си няма и понятие от дадена професионална област (независимо - лекар, счетоводител, инженер, склададжия и т.н.) се опитва да прави оценка на цената на чуждият труд (че понякога и - 'ама защо не го направите иначе'  
 
 
И за разведряване на атмосферата :
 
П.С.
Относно времето за ремонт - имам добър приятел, който работи десетилетия в сервиз в Белгия с дилърски сертификат... С него сме коментирали точно времената - как за под час сменял съединител на една марка, за чиито смяна по разписание му трябвало над 3 часа (конкретен чисто нов модел).  Просто за конкретният модел намерил 'хватка', при която няма нужда да разкача толкова неща и получава достъп с много по-малко разглобяване и по-малко време... А разписанието е писано от счетоводители на база за колко време би го свършил 'начинаещо-среден специалист'..Клиентът си плаща по разписанието (за него разлика в цената няма), и е доволен, че е станало по-бързо (сервизна акция на цялата серия автомобили). Моят човек е доволен, защото получава пари според свършена работа (и за деня може да свърши повече работа)...