Електрически коли, но Не от TOYOTA
-
- Мнения: 1036
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 42 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Пример с GTI и подгрев на седалки деактивиран след 3 месеца ползване на нов автомобил. Показват как става плащането и активирането на "екстрата" за 9,90€/месец:
За неразбиращите немски - пуснете субтитрите с автоматичен превод на желан език, става и на български.
За неразбиращите немски - пуснете субтитрите с автоматичен превод на желан език, става и на български.
Преди светът се управляваше от умните. И това беше много жестоко. Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко..
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
- BOz
- Мнения: 4557
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 211 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
От тази седмица и аз да се похваля с:

Което води и до една тъжна новина - ще замени Приуса, с който ще трябва да се разделям. Но всяко нещо с времето си.
Което води и до една тъжна новина - ще замени Приуса, с който ще трябва да се разделям. Но всяко нещо с времето си.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- biro
- Мнения: 2805
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 123 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Браво честито. Супер е.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 28 Авг 2016 09:39
- Местоположение: България
- Автомобил: Авенсис Т25
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 6248
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 353 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Честито... Да, познат има някаква 'яка' електричка на Хюндай вече година и е доволен... 
Ама и аз не се ориентирам в техните модели - всичките ми изглеждат еднакви

Ама и аз не се ориентирам в техните модели - всичките ми изглеждат еднакви

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- max-2
- Мнения: 2094
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Честито! Тази кона с по-мощната батерия върви като луда.
Carina E 4AFE LB 1992
- Filbor
- Мнения: 1146
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 16 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Браво и Честито!
BOz,
Сега в подписа си трябва да добавиш още един ред:
"Разход на електричка --> ..."
BOz,
Сега в подписа си трябва да добавиш още един ред:
"Разход на електричка --> ..."

- Прикачени файлове
-
- BOz подпис.JPG (7.5 KiB) Преглеждано 781 пъти
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- BOz
- Мнения: 4557
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 211 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Мани, това ми е леко болна тема. Защото не знам как да я измервам в точност. То знам, ама не ми се дават пари за допълнителна инфраструктура. И ще трябва да разчитам на по-глобално измерване чрез електромера и като излезе фактурата да смятам колко километра съм минал. Ама ми е тъпо, защото съм свикнал до този момент да смятам разхода до стотна, а сега на цял километър, та с възможност за по-голяма грешка. Засега само от апп-а на колата и там ми дава 10.3 кВтч/100 за 60 км. градско.
Иначе благодаря за пожеланията.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Filbor
- Мнения: 1146
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 16 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
BOz, преди време проявяваше апетит към Плъгин хибриди. Дори искаше на Monster равката - като му изтече лизинга да ти я продаде. Какво те накара да се насочиш към чиста електричка?
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- ufer
- Мнения: 2820
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Честито BOz, много безаварийни. Иначе докато токът е на приемлива цена, можеш и да не засичаш, но поскъпне ли значително, тогава ще се броят пилците...



- Monster
- Мнения: 417
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 122 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Честито и от мен! И аз се изненадах, че един от отявлените агитатори за плъг-ин хибридите, в крайна сметка се е сдобил с електричка и ще замени хибрида си с нея.
Ще очакваме да споделяш опит, особено ако мислиш да я ползваш и за по-дълги пътувания. Като втора кола предполагам е взета с идеята основно за градско и не твърде дълги извънградски пътувания или мислиш да си я ползвате за всичко? Не че Коната не е способна да си стига и до морето - с едно спиране за зареждане и кратка почивка. 


- BOz
- Мнения: 4557
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 211 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Ами явно още не я продава, а на мен ми омръзна да чакам.

Ще се ползва за всичко до толкова, до колкото няма багаж. Ама обикновено ако излизаме извън града, жената пълни багажника на макс, което би изключило използването й. Ама ако не е нещо за почивка, което да изключва мъкнене на половината къща, "извънградската" кола ще стои вече повече в гаража.
Та вчера 2 пъти си платих билет за рейс и трамвай = 3.60 лв. И веднага смятам, че с тези пари за ток щях да стигна до Пловдив.

Иначе електричарката я взех, защото няма плъгин хибриди на пазара, които да си заслужават (за мен), спрямо цената им. Повчето, които имат голям пробег са доста скъпи. А така или иначе ако ще е плъгин ще се кара в 90% от времето ѝ само на ток. И ето решението - кола на ток, подкрепена от друга кола с неограничени километри и голям багажник за големите и натоварени пътувания. РАВ4 плъгин е на границата на пробега, при който искам веднъж в седмицата да я зареждам, а не на 1-2-3 дни. И разни такива неща са основната причина за чистата електричарка.
п.п. Ей в тази тема:
viewtopic.php?t=40457
Ако колегата не я беше взел преди мен, щях да имам сега плъгин Приус. Ама се замотах и взе, че той я е купил. И защото ментално реших, че има опция да сменя колата и ето, след търсене на "правилния" автомобил, пуснах тези мои коментари.

Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- BOz
- Мнения: 4557
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 211 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Просто информативно, разходих се тази вечер, реших да видя като я карам икономично, както карах Приуса за нисък разход, успях да направя разход от 8.2 кВтч/100 км. Значи имам за цел да вляза в 7-те, някой ден. 

Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 04 Мар 2014 06:41
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Auris Touring Sports Hy
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
BOz Честит нов автомобил! Да се ползва със здраве и мноооого безаварийни километри.
Не се съмнявам, че ще стигнеш 7кВтч и с удоволствие ще следя обратната връзка, която ще оставиш за автомобила.
Не се съмнявам, че ще стигнеш 7кВтч и с удоволствие ще следя обратната връзка, която ще оставиш за автомобила.
Toyota Yaris 1.3 VVTi 2003
Toyota Auris Touring sports 1.8 Hybrid 2016
Toyota Auris Touring sports 1.8 Hybrid 2016
- BOz
- Мнения: 4557
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 211 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Засега има една хубава екстра, която ми допада, а тя е да изменя динамично силата на регенерацията, когато отпуснеш предала на газта. С перата има опция ръчно да й кажеш колко силно да регенерира на 4 стъпки и допълнително - "автоматично".
Когото я сложиш на автоматично ако няма кола отпред е почти на неутрална. Не е напълно на неутрална (което бих искал), ама е да кажем на 30-на процента от хибрида. Ако доближиш кола отпред, спрямо разликата в скоростта, започва прогресивно да увеличава регенерацията.
Иначе дъждовете тези дни ми дадоха възможност за една хубава снимка.

Когото я сложиш на автоматично ако няма кола отпред е почти на неутрална. Не е напълно на неутрална (което бих искал), ама е да кажем на 30-на процента от хибрида. Ако доближиш кола отпред, спрямо разликата в скоростта, започва прогресивно да увеличава регенерацията.
Иначе дъждовете тези дни ми дадоха възможност за една хубава снимка.

Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта