Мисля, че има твърде много грешки - в цялата реплика.


Може би ще бъдат интересни такива теми.
Мисля, че има твърде много грешки - в цялата реплика.
Според това , което съм чел по въпроса с катализаторите, катализаторът работи най-ефективно в зоната на стехиометричната смес, затова се измерва Ламбда показателят с уреда ,който е някаква математическа зависимост и показва дали двигателят работи в ефективния за катализатора диапазон 0,97- 1,03
Мисля че не точно ламбда стойността или CO съдържанието. Някаква математика е или на горивния компютър или на самия софтуер. Стойността се различава доста драстично на момени, когато не са "инициализирани мониторите" на ламбда сондите. При изправни сонди им трябват около 100 км пробег с поне 60 км/ч по километраж за да се маркират като "инициализирани" в Техстрийм. Сондите си губят статуса/инициализацията след сваляне на клемата на акумулатора или изтриване на всички грешки през Техстрийм.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост