Мисля, че има твърде много грешки - в цялата реплика.


Може би ще бъдат интересни такива теми.
Мнение от Hursa » 17 Сеп 2024 12:51
Мисля, че има твърде много грешки - в цялата реплика.
Hursa
Мнение от LEXUS » 19 Сеп 2024 23:19
Според това , което съм чел по въпроса с катализаторите, катализаторът работи най-ефективно в зоната на стехиометричната смес, затова се измерва Ламбда показателят с уреда ,който е някаква математическа зависимост и показва дали двигателят работи в ефективния за катализатора диапазон 0,97- 1,03
LEXUS
Мнение от Верен » 10 Май 2025 19:52
Верен
WoLF
Мнение от mapamop » 10 Май 2025 22:24
mapamop
Мнение от Верен » 12 Май 2025 11:33
Верен
Мнение от mapamop » 12 Май 2025 12:37
Мисля че не точно ламбда стойността или CO съдържанието. Някаква математика е или на горивния компютър или на самия софтуер. Стойността се различава доста драстично на момени, когато не са "инициализирани мониторите" на ламбда сондите. При изправни сонди им трябват около 100 км пробег с поне 60 км/ч по километраж за да се маркират като "инициализирани" в Техстрийм. Сондите си губят статуса/инициализацията след сваляне на клемата на акумулатора или изтриване на всички грешки през Техстрийм.
mapamop
Мнение от Верен » 12 Май 2025 15:31
Верен
Мнение от mapamop » 12 Май 2025 16:12
mapamop
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта