Честно казано мислите не мога да ти ги проследя.
Затова питам пак, какво ми пречи докато си карам колата? Ама не с разпокъсани мисли изляти в огромни писания, а накратко. Ще се блъскам, ще презавивам, ще се обърна по таван... Ей такива неща.
Задно задвижване при 4х4 хибридни модели на TOYOTA
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Задно задвижване при 4х4 хибридни модели на TOYOTA
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Задно задвижване при 4х4 хибридни модели на TOYOTA
Да, ама това мнооого се различава от предложеното от теб 'изчакване на превъртане на гуми, и включване след малко'

А за Джипа - самото предложение да има междуосов диференциал и мост, изключван от муфа показва поредното непознаване на материята


Раздатката (trasfer case) на Джипа е доста интересна и проста - MP3023 - муфата си е електрически управляем фрикционен пакет (моторче директно напряга пакета до каквото си положение му каже електрониката), като изхода на пакета през верига се предава на предния мост... Ако обаче превключиш на бавни, самото превключване прескача фрикционният пакет (там фрикционите вече не играят изобщо), и двата изходящи вала са свързани директно (през веригата разбира се

Диференциала се управляваше подобно на раздатката - моторче, което напряга фрикционният пакет в диференциала, като без проблем можеше да се блокира и на 100% (усилието на пакета надвишава възможният въртящ момент дори при бавни предавки).....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Задно задвижване при 4х4 хибридни модели на TOYOTA
Различава се, силно се различава - означава, че при потегляне без превъртане - няма никакво участие моста, който се включва. Няма малко, няма 10% предаване на въртящ момент, няма 50% (каквито ги пишехте), дори при напълно задействана муфа - предава кръгла нула, докато не превъртят колелата на основния водещ мост.slowtraveler написа: ↑28 Апр 2025 17:49 Да, ама това мнооого се различава от предложеното от теб 'изчакване на превъртане на гуми, и включване след малко
По добре вие да се замислите за познанията си. Междуосевия диференциал се блокира, трябва да е с пълен блокаж (а не лцд) и така през муфа (с две положение - напълно освободена и "заключена") се изключва предната ос. Написал съм го. Бях писал и за две трансмисии с такива възможности при джип чероки. От вас - не виждам нищо показано (сега поне сте дали раздаткатаslowtraveler написа: ↑28 Апр 2025 17:49 А за Джипа - самото предложение да има междуосов диференциал и мост, изключван от муфа показва поредното непознаване на материята Добре би било да се замислите как би работил междуосовия диференциал ако единият му изходящ вал е 'изключен посредством муфа'

► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Задно задвижване при 4х4 хибридни модели на TOYOTA
И какво излиза - някой нещо написал в интернет, и изведнъж става аксиома?
Мнооого са силни тези доводи с цитати от интернет, в които видимо са написани глупости (нямам предвид, че спирането на AWD и 4х2 са еднакви)...
Точно затова и прекъсвам диалога - не виждам никакъв смисъл да се опитва да се обясни на човек, който явно никога не е шофирал продължително 4х4 за ЯВНИТЕ предимства на това задвижване по пътя и извън него...
Мнооого са силни тези доводи с цитати от интернет, в които видимо са написани глупости (нямам предвид, че спирането на AWD и 4х2 са еднакви)...
Точно затова и прекъсвам диалога - не виждам никакъв смисъл да се опитва да се обясни на човек, който явно никога не е шофирал продължително 4х4 за ЯВНИТЕ предимства на това задвижване по пътя и извън него...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Задно задвижване при 4х4 хибридни модели на TOYOTA
Е отдавна трябваше да го прекъснете. Липсват ви доводи.
Нали написахте "явните предимства" - бързо се изчерпаха. Има си предимствата - но са малко при меките условия у нас и когато става дума за шосеен автомобил, със сравнително умерени възможности. А за недостатъците - освен с голословно отричане, не можете да ги оборите.

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Задно задвижване при 4х4 хибридни модели на TOYOTA


Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост