NISSAN QASHQAI 2.0 dci ILI RAV4 D4D
NISSAN QASHQAI 2.0 dci ILI RAV4 D4D
КОЛЕГИ КОЛЕБАЯ СЕ М/У QAHQAI 2.0 dci i RAV4 D4D говорим за дизел КАКВО ЩЕ МЕ ПОСАВЕТВАТЕ.
Нали не очакваш в клуба на Тойота някой да ти каже да си вземеш Нисан?!
Аз лично, преди да си взема Тойотата, карах Нисан, дизел. И мога да кажа, че ня съм имала никакви проблеми докато не стана на 15. После изведнъж всичко сдаде багажа.
Единственото което сега ме възпря да не взема пак Нисан е обединението на Рено, Нисан и Дачия.

Аз лично, преди да си взема Тойотата, карах Нисан, дизел. И мога да кажа, че ня съм имала никакви проблеми докато не стана на 15. После изведнъж всичко сдаде багажа.
Единственото което сега ме възпря да не взема пак Нисан е обединението на Рено, Нисан и Дачия.

-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
- Местоположение: Chicago, US of A
Егати аргумента...карах нещо 15 години безпроблемноо и то взе че умря...малко кат магарето на Настрадин Ходжа..тамън го научил да не яде и то взело, че гушнало букета.....Marina написа:Нали не очакваш в клуба на Тойота някой да ти каже да си вземеш Нисан?!
Аз лично, преди да си взема Тойотата, карах Нисан, дизел. И мога да кажа, че ня съм имала никакви проблеми докато не стана на 15. После изведнъж всичко сдаде багажа.
Единственото което сега ме възпря да не взема пак Нисан е обединението на Рено, Нисан и Дачия.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
- Местоположение: Chicago, US of A
Това е аргумента ми, не това, което ти си писал. Не съм я сменила, щото ме е оставила. Напротив, исках да кажа, че Нисаните са много добри коли, това от личен опит. Сега тепърва ще разбера дали и с Тойота е така. (макар да нямам съмнения за това)diver написа:Егати аргумента...карах нещо 15 години безпроблемноо и то взе че умря...малко кат магарето на Настрадин Ходжа..тамън го научил да не яде и то взело, че гушнало букета.....Marina написа:
Единственото което сега ме възпря да не взема пак Нисан е обединението на Рено, Нисан и Дачия.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
На мен Qashqai ми прилича на настъпена жаба и на някакъв китайски джип менте,но това си е мое становище,но и като погледна Folkswagen Tiguan/егати и просташкото име,нещо като кашкай
/ имитира Toyota Rav4 отвсякъде,а не новоизлюпения Нисан Кашкай.Рав4 е еталон в класа,но всеки да си прави избора.Отделно,че дизелите на Нисан са Рено и става голям миш-маш.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Нисана е по-малък с по-малък багажник и не особено добри ОФ-роуд възможности.
Новият Раф-4 си е "джип" отвсякъде.
В ауто билд 4х4 имаше сравнение между четири модела такива коли. Кашкай го бяха наредили пред РАВ 4, защото тойотата била по-скъпа и багажника и се отварял на страни, а не нагоре, но нещо не успяха да ме убедят с тези аргументи, че Кашкай е по-добър.
Цената зависи от екстрите, които наредиш, а това че багажника се отваря на страни, а не нагоре е предимство според мен, а не недостатък.
Новият Раф-4 си е "джип" отвсякъде.
В ауто билд 4х4 имаше сравнение между четири модела такива коли. Кашкай го бяха наредили пред РАВ 4, защото тойотата била по-скъпа и багажника и се отварял на страни, а не нагоре, но нещо не успяха да ме убедят с тези аргументи, че Кашкай е по-добър.

Цената зависи от екстрите, които наредиш, а това че багажника се отваря на страни, а не нагоре е предимство според мен, а не недостатък.
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
аз съм РАВ 4 . мен лично много ми допада като концепция.ВладиЧ написа:Нисана е по-малък с по-малък багажник и не особено добри ОФ-роуд възможности.
Новият Раф-4 си е "джип" отвсякъде.
В ауто билд 4х4 имаше сравнение между четири модела такива коли. Кашкай го бяха наредили пред РАВ 4, защото тойотата била по-скъпа и багажника и се отварял на страни, а не нагоре, но нещо не успяха да ме убедят с тези аргументи, че Кашкай е по-добър.![]()
Цената зависи от екстрите, които наредиш, а това че багажника се отваря на страни, а не нагоре е предимство според мен, а не недостатък.
за мен ТОЙОТА е еталон в автомобилостроенето.
иначе ysata отиди на ТЕСТ ДРАЙВ на двата автомобила и вземи правилното решение

Аз съм ходил (в Тойота). Казваш, че искаш да тестваш новия Рав4 и ако го има даваш лична карта и се качваш с някой от ТМ Ауто. Няма нито час, нито нищо.ysata написа:mitoko е прав трябва да отида на тест драиф и да пробвам и двата.само не знам как става как го организират сас записване ли как .някои ходил ли е?
Хубаво разгледай двете коли - простор, материи на табло и пр., дизайн, покарай ги и ела да споделиш мнението си с нас. После аз ще ти кажа моето за 2-те джипчета

- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Който сам си отговори на въпросите, ще се усети накъде е наклонена везната:
Колко бройки от двата модела има по нашите пътища?
Какво мотивира хората много повече да предпочитат единия модел пред другия?
Какво е обезценяването на двата модела за първите 4-5 години?
Какви са сервизните разходи за първите 4-5 години?
Кой от двата модела е по-ликвиден? (по-лесно и по-бързо се продава на нашия пазар)
Колко бройки от двата модела има по нашите пътища?
Какво мотивира хората много повече да предпочитат единия модел пред другия?
Какво е обезценяването на двата модела за първите 4-5 години?
Какви са сервизните разходи за първите 4-5 години?
Кой от двата модела е по-ликвиден? (по-лесно и по-бързо се продава на нашия пазар)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта