Доставка на НОВИ автомобили 2025 - срокове и процедури
Доставка на НОВИ автомобили 2025 - срокове и процедури
Да - разбира се - то няма друг вариант - плащаш и тогава ти я докарват и се подписва ППП (ако имаш забележки ги включваш вътре), когато я получаваш.
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Доставка на НОВИ автомобили 2025 - срокове и процедури
Полезно инфо.Благодаря.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Доставка на НОВИ автомобили 2025 - срокове и процедури
Глупости. Зависи какво търсиш. Ако търсиш пъргава и повратлива кола, няма да заложиш на огромен седан, дето върви като кораб. Въпрос на приоритети.planetarydrive написа: ↑02 Мар 2025 08:28 Никога не може нисък клас, с многотия от екстри, да се доближи до следващи класове-никога.
Аз примерно харесвам компактни коли, защото са по-пъргави, по-директни на шосето, по-лесни и удобни за маневриране, изглеждат по-спортно, динамично и младежки / не говоря за комбито


А това с многото екстри и аз не го разбирам

Това според мен е абсурдно. Първо, защото съм чел,че системата поддържа винаги заряд в батерията и сумарната мощност е обезпечена. Ако ставаше така и никъде не е упоменато от компанията производител, това означава вълна от съдебни дела срещу авто-производителя. Камо ли в Щатите!planetarydrive написа: ↑02 Мар 2025 08:28И още един много важен момент. Не съм писал подробно, но в големите, рекордни, жеги,това лято, след продължително, идиотско каране, от тези 178 кс остава 130. Идва момент когато батерия загрява и прегрява. Остава базовата мощност на двг. Батерията се ограничава и управлява само малкия елмотор. Добре е, че се случва много рядко и при определени условия-горещо, изкачване, продължително, рали каране. И не е загуба на волтаж, напротив при добре заредена батерия. Няма индикация за този "режим".
Такова обобщаване не е съвсем полезно, защото при различните двигатели е различно. Примерно, спомням си Авенсис 1.6 110 коня, в Германия се предлагаше и 1.8 110 коня, с по-висок върт.момент, но същата мощност и малко по-добри динамични характеристики, не зная каква беше идеята на Тойота, почти сигурно по-високия върт.момент за шофъори,които го предпочитат, дългоходов мотор. Авенсис 3 аналогично 1.8 147 коня, 2.0 152 коня. Е това значителна разлика ли е? Да, малко по-бърз е 2.0, но под половин секунда в спринта до 100км/ч., това оправдава ли по-големия мотор. Всеки си преценява. Да, и по-висока максимална скорост, така е.planetarydrive написа: ↑02 Мар 2025 08:28Пък и някой пита 1.8 е ли също като 2.0. Ами нищо общо няма. Запас от мощност и обем, винаги е важна.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Доставка на НОВИ автомобили 2025 - срокове и процедури
Това изказване е субективно мнение, а звучи като институционално заключение. Багажният обем на Камри е по-голяма от БМВ 5-та серия и е точно в стандартите, доколко е оборудване, има степени на оборудване,които предлагат различно оборудване за различни шофъори. Но цената за такъв комфортен седан с високотехнологично хибридно задвижване и нисък разход на гориво, ниски разходи по поддръжка е без конкуренция на пазара. За под 80 000лв. в този клас никоя друга марка не може да предложи такъв автомобил с хибридно задвижване, а и с гаранцията,която Тойота осигурява. Неслучайно в Щатите обожават Камри е е най-купуваната кола в САЩ. А и в Канада, Австралия тази кола есе купува много.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 21 Яну 2021 18:19
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Camry
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 23 пъти
Доставка на НОВИ автомобили 2025 - срокове и процедури
То само с четене не става. По отношение на сравнение Корола-Камри и използване на "повратливост ", каквото и да значи това правя директно сравнение. Много по-добра видимост и позиция при Камри, оттам много по-лесно, без напрежение каране в тесни пространства, в изобилие ги има в Пловдив. Не само на хартия Камри е по-пъргаво от 2.0 Корола. Не знам тази повратливост какво значи, но за мен предишната Корола ми беше дълго време много терсене с видимост и каране в тесни пространства. Нищо подобно при Камри, въпреки по-големите размери-всъщност за мен перфектни. Свикнах за часове.
По отношение на глупостите и абсурдите, които съм писал за прегряване на батерията, никъде не съм казал, че свършва заряда на батерията, напротив. Ясно пиша, че зарядът е висок, но поради идиотско каране, батерията прегрява в рекордните горещини. Не ме интересуват никакви доводи-щели да ги съдят и подобни, не е възможно.
То наистина, ако намериш някакъв проблем и го покажеш, започва да ти обясняват, че Тойота е извънземна и това е невъзможно. Тук много се коментира как можело да свърши заряда на батерията-е точно това е по-невъзможно от прегряване при екстремно каране.
Не само си спомням, но и карам през ден четвъртвековния Авенсис 1 1.6. Там сравнения1.6-1.8 е друго нещо. При Корола хибрид разликата между 1.8 и 2.0 е огромна. Като се почне едно замазване-ами то няма голяма разлика. Ами няма, само като тръгнеш по идиотските ни пътища да изпреварваш натоварен, се вижда голямата разлика в сигурността.
По отношение на глупостите и абсурдите, които съм писал за прегряване на батерията, никъде не съм казал, че свършва заряда на батерията, напротив. Ясно пиша, че зарядът е висок, но поради идиотско каране, батерията прегрява в рекордните горещини. Не ме интересуват никакви доводи-щели да ги съдят и подобни, не е възможно.
То наистина, ако намериш някакъв проблем и го покажеш, започва да ти обясняват, че Тойота е извънземна и това е невъзможно. Тук много се коментира как можело да свърши заряда на батерията-е точно това е по-невъзможно от прегряване при екстремно каране.
Не само си спомням, но и карам през ден четвъртвековния Авенсис 1 1.6. Там сравнения1.6-1.8 е друго нещо. При Корола хибрид разликата между 1.8 и 2.0 е огромна. Като се почне едно замазване-ами то няма голяма разлика. Ами няма, само като тръгнеш по идиотските ни пътища да изпреварваш натоварен, се вижда голямата разлика в сигурността.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Доставка на НОВИ автомобили 2025 - срокове и процедури
???planetarydrive написа: ↑08 Мар 2025 10:18 Не ме интересуват никакви доводи-щели да ги съдят и подобни, не е възможно.

То обзорът действително е различен при всеки автомобил независимо от размерите му. Но физическите размери на Камри го правят по-неудобен за градско шофиране. Тя не е и проектирана за градско шофиране, а проектирана за американските широки шосета. Както и да е. По-леката кола е по-вероятно да се държи по-директно на пътя от по-тежката и голяма кола. Аз това харесвам в една кола. И да изглежда спортно,а не седан, който е скучен. Това са мои приоритети и не искам да спорим по тях.planetarydrive написа: ↑08 Мар 2025 10:18 Нищо подобно при Камри, въпреки по-големите размери-всъщност за мен перфектни.

Абсурдът в София да се карат все по-големи коли и големи джипове,а и в Европа манията по СУВ е необяснима с рационални аргументи. Причината е психологическа,а не рационална. Да се движиш със СУВ в София и до морето,а не с ниска лека кола е нелогично решение. Но хората са различни. А и факторът мода е много важен, както казах психологически фактори.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- FearSoft
- Мнения: 584
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 63 пъти
- Получена благодарност: 100 пъти
Доставка на НОВИ автомобили 2025 - срокове и процедури
► Виж съдържание
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Доставка на НОВИ автомобили 2025 - срокове и процедури
На теория е обратното. Био-механично е по-логично и удобно за човек да се вози в кола, при която стойката е по-висока и изправена. По този начин се натоварват по-малко тазобедрените стави, по-малко лумбалния дял и общото натоварване на кръста. Заради геометрията на стоене в нисък автомобил е по-здравословно и логично да се возиш в СУВ и големи автомобили до морето, където има възможност стойката на стоене да е по-натурална и ненатоварваща. Така, че е нелогично да ходиш на море с лек автомобил.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 21 Яну 2021 18:19
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Camry
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 23 пъти
Доставка на НОВИ автомобили 2025 - срокове и процедури
Точно по темата е -най- високо ниво, срещу базово, в по-висок клас на същата цена. Даже и един да се откаже от поръчката си и да преосмисли абсурдното си решение, е направено добро. Та РАВ е точно с размерите на Корола -4.62. Гледах екстри и цени на "топ" оборудване на Корола и много се смях. Даже елседалки няма, което е в базово Камри. Интересна екстра в топ Корола е пречистване на въздуха- има го в базово Камри и винаги дишаме алпийски въздух-смешна работа. А как да не ме развесели- сигнал за забравен предмет на задна седалка. Догодина и на предна. Не знам колко брошурите са актуални, но е интересна съпоставка на екстри и цени. Двутоновият цвят сигурно вдига със стотина коня силата и.
Не казвам, че Корола не трябва да се купува, но има смисъл и е добър избор в най-ниски нива. Фалшът GR при 140 кс.-ами наистина в конкуренцията има RS отговарящ на претенциите си и на същата цена.
Нека да се чуе и скромната позиция на хора, които не издигат в култ екстрите. Все пак и под капака има важни чаркове.
А това с тесни улици, намиране на място е също като с Корола. Само Айго, ама старото, евентуално е с малко предимство.
Не казвам, че Корола не трябва да се купува, но има смисъл и е добър избор в най-ниски нива. Фалшът GR при 140 кс.-ами наистина в конкуренцията има RS отговарящ на претенциите си и на същата цена.
Нека да се чуе и скромната позиция на хора, които не издигат в култ екстрите. Все пак и под капака има важни чаркове.
А това с тесни улици, намиране на място е също като с Корола. Само Айго, ама старото, евентуално е с малко предимство.
- flammen
- Мнения: 106
- Регистриран на: 04 Фев 2014 19:05
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Доставка на НОВИ автомобили 2025 - срокове и процедури
Имах подобна дилема в избора между Ярис крос и Лексус ЛБХ. Надделя лексуса, защото първо разликата в парите на горе долу еквивалентните по характеристики варианти беше 5-6 хиляди лева. Но шестте безплатни обслужвания на Лексуса обезсилваха малко ценовото предимство на Яриса. Но всъщност най -вече за мен имаше значение че лексуса го няма тоя ужасен стърчащ дисплей, където го имат повечето нови коли в днешно време. Недостатък на лексуса спрямо яриса беше само това, че го чаках половин година да доплава от Япония.
Corolla E15 2.0 D4D
Lexus LBX
Lexus LBX
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 20 Яну 2025 22:00
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
Доставка на НОВИ автомобили 2025 - срокове и процедури
Здравейте, колеги,
Ето информация от миналата седмица:
- Модел: Toyota RAV4 Hybrid
- Поръчка: 10.01.2025
- Производство (JP): Март 2025
- Транзит (JP-GR-BG): Април+Май 2025 ... TBC
- Предаване на клиент: 15.06.2026 ... TBC
Това бяха и обещаните срокове при поръчката. Дали ще се спазят, ще видим. Имаше и инцидент в един от заводите на доставчик на Toyota, но забавяне от няколко дни обикновено може да се навакса.
Относно Toyota RAV4 Plugin, информацията ми е че там чакането е минимум 6-7 месеца, защото поръчките за по-големите пазари изместват нашите поръчки. В даден момент се замислях за промяна от Hybrid към Plugin, но се отказах (по други причини). Най-добре е някой с такава поръчка да сподели за сроковете при Plugin-ите.
Ето информация от миналата седмица:
- Модел: Toyota RAV4 Hybrid
- Поръчка: 10.01.2025
- Производство (JP): Март 2025
- Транзит (JP-GR-BG): Април+Май 2025 ... TBC
- Предаване на клиент: 15.06.2026 ... TBC
Това бяха и обещаните срокове при поръчката. Дали ще се спазят, ще видим. Имаше и инцидент в един от заводите на доставчик на Toyota, но забавяне от няколко дни обикновено може да се навакса.
Относно Toyota RAV4 Plugin, информацията ми е че там чакането е минимум 6-7 месеца, защото поръчките за по-големите пазари изместват нашите поръчки. В даден момент се замислях за промяна от Hybrid към Plugin, но се отказах (по други причини). Най-добре е някой с такава поръчка да сподели за сроковете при Plugin-ите.
- gimara
- Мнения: 1710
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Доставка на НОВИ автомобили 2025 - срокове и процедури
Мисля, че ще спазят срока, който сте написал.
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

- flammen
- Мнения: 106
- Регистриран на: 04 Фев 2014 19:05
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Доставка на НОВИ автомобили 2025 - срокове и процедури
Най- много се бавят японците - те си имат тяхната планировка на производство и минава месец - два докато я планират поръчаната кола. После корабът е ясен - 45 дена път / защото не се минава през Суецкия канал /. Всъщност нашите са най- бързи от цялата схема. След като слезе от кораба, колата я доставиха за седмица. Това са моите наблюдения от процедурата.
Corolla E15 2.0 D4D
Lexus LBX
Lexus LBX
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Доставка на НОВИ автомобили 2025 - срокове и процедури
Свободният превод на статията в Reuters е направо връх!
https://www.reuters.com/business/autos- ... 025-03-31/
Не, че оригиналът е нещо по-различно от информация на агенция ЕЖК, де:
"... according to four people familiar with the situation... ;
... Reuters interviewed 10 industry figures, including people at Toyota and its suppliers, who described bottlenecks affecting the hybrid supply chain.
... Saugata Dasgupta, an Asia Development Bank executive in New Delhi, told Reuters ..."
Тия станаха като Блиц отдавна!
https://www.reuters.com/business/autos- ... 025-03-31/
Не, че оригиналът е нещо по-различно от информация на агенция ЕЖК, де:
"... according to four people familiar with the situation... ;
... Reuters interviewed 10 industry figures, including people at Toyota and its suppliers, who described bottlenecks affecting the hybrid supply chain.
... Saugata Dasgupta, an Asia Development Bank executive in New Delhi, told Reuters ..."
Тия станаха като Блиц отдавна!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта