Форум DAIHATSU

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
Публикувай отговор
Аватар
TATI
Мнения: 3028
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Форум DAIHATSU

Мнение от TATI » 10 Фев 2025 18:42



От 3-та минута нататък
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Hursa
Мнения: 5663
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 26 пъти
Получена  благодарност: 168 пъти

Форум DAIHATSU

Мнение от Hursa » 11 Фев 2025 10:26

kiara64 написа: 10 Фев 2025 14:44 По борд-компютър среден разход 4.6л/100км
моментен при студен двигател 12л /13л
При загрят двигател повишава моментен разхода на гориво при изкачване по наклон до 8.4 л.
Не моментния, а средния разход, по борд компютър - по сравнение с това, което зареждате. При проблем с дюзите - средния по борд компютър показанията намаляват, а в действителност разхода се увеличава, всъщност с много малко в случая. Дюзите, когато не разпръскват добре горивото - част от него се отлага като течност по стените и по "челата" на буталата (най-вече когато е студен двигателя, особено в случая). Тогава част (много по значителна част по сравнение с нормалната работа) от маслото изгаря с този бензин (или дизел) и пуши. (По лошото - може да прегрее и прогори буталата, по опасно за дизелови двигатели и по рядко за бензинови с непосредствено впръскване. В случая - вероятно е предкамерно и проблема вероятно ще е забележим само по "пушенето" на студен двигател и слабо повишения действителен разход.)
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Ivokar
Мнения: 6
Регистриран на: 17 Авг 2024 19:43
Местоположение: Варна
Автомобил: Дайхатсу

Форум DAIHATSU

Мнение от Ivokar » 27 Фев 2025 16:11

Здравейте, имам Cuore 2008, 1.0 автоматик. На празен ход оборотите играят и по-скоро падат. Като спра на светофара и аха аха да загасне. Това се случва когато дам на директ D или R и много по-малко когато е на P или N. Смених стъпково моторче, някакво китайско, чистих клапата колкото можах без да я свалям. Може ли проблема да идва от скоростната кутия? Колата има газ но го прави и на бензин това.

Аватар
Akima
Мнения: 7442
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 95 пъти
Получена  благодарност: 175 пъти

Форум DAIHATSU

Мнение от Akima » 27 Фев 2025 16:56

"И на бензин" да не означава, че има и втора горивна система?
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Ivokar
Мнения: 6
Регистриран на: 17 Авг 2024 19:43
Местоположение: Варна
Автомобил: Дайхатсу

Форум DAIHATSU

Мнение от Ivokar » 27 Фев 2025 19:07

Казах го в смисъл че проблема не е от газовата уредба най-вероятно. Има монтирана и действаща АГУ уредба. Сега по-ясно ли е?

strahomen1
Мнения: 170
Регистриран на: 13 Яну 2013 19:49
Местоположение: Габрово
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 11 пъти

Въпроси за DAIHATSU

Мнение от strahomen1 » 28 Фев 2025 16:54

Здравейте колеги!
Знам,че въпросите ми не са свързани с марката,но все пак DAIHATSU Имат някои общи неща с Тойота!
Модераторите могат да мятат темата където преценят,ако им пречи.
Оглеждам се за малка кола със 4х4 и автомат.Ще бъде аварийна кола и ще се ползва само в случай на ремонти на основната или повече сняг понеже сме в балканско село!
Та въпросите са следните:
Видях,че Дайхатсу имат такива модели -Териос и Сирион!
Има ли колеги с наблюдения върху някои от тях?
Лоста на автомата много ми прилича на дългия прът на автомата на Ярис.И ДАЛИ е възможно и кутията да е същата поради ползването на някой общи неща двете марки?
Двигателя 1.3 бензин ,разбрах,че основно е тойотски със някой малки промени на Дайхатсу.Ако някой знае някакви слабости да сподели.Помня,че някъде четох преди време,че Дайхатси е единствения японски производител,който произвежда колите си само в Япония,което е добре донякъде от към качество,но евентуално ще са по трудни частите предполагам.
И последно: Приемам предложения за варианти от други марки
Благодаря предварително на включилите се!
Последно промяна от Akima на 27 Мар 2025 15:59, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Търсачката.
Carina 4AFE - 1994 - бивша
Corolla 4EFE - 1998 - бивша
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004 - скоро бивша,Продава се!

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Въпроси за DAIHATSU

Мнение от max-2 » 28 Фев 2025 18:10

Качество като на тойота, много гният, за проходимост не знам.
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
WoLF
Мнения: 3439
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 684 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Въпроси за DAIHATSU

Мнение от WoLF » 28 Фев 2025 18:19

strahomen1 написа: 28 Фев 2025 16:54 все пак DAIHATSU Имат някои общи неща с Тойота!
Че и тема във форума собствена wink.gif Моите наблюдения са за нормално здрав автомобил, но купето наистина не търпи немарливост...
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Въпроси за DAIHATSU

Мнение от LEXUS » 07 Мар 2025 19:28

Естествено, че е хубава кола Дайхатсу.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Десислав Станев
Мнения: 5
Регистриран на: 02 Апр 2025 17:11
Местоположение: Ловеч, Плевен
Автомобил: Daihatsu Sirion2 1.3
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Форум DAIHATSU

Мнение от Десислав Станев » 02 Апр 2025 20:22

От януари т.г., собственик на Sirion 1.3, '09, с два ауспуха :thumbsup:
Приемам поздравления и събирам две мнения като новорегистриран..
Поздрави и от мен!

Десислав Станев
Мнения: 5
Регистриран на: 02 Апр 2025 17:11
Местоположение: Ловеч, Плевен
Автомобил: Daihatsu Sirion2 1.3
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Форум DAIHATSU

Мнение от Десислав Станев » 12 Апр 2025 07:36

Като взех Дайхатсуто, му смених маслото и антифриза. В едно квартално магазинче, продавачът какво гледа в каталозите и ми даде 10w40 Валволин полусинтетика, в последствие видях заводската табелка на капака на двигателя с препоръка за 5w30 и 5w20.
Ще покарам валволина до есента и ще сложа 5w30 или 5w40 синтетично.
Антифриза го източих от пробката на радиатора, но не излезе много - явно термостатът не пуска течността от блока, макар че ДВГ беше топъл. Ще го източа есента още веднъж и ще добавя пак нов, че го имам купен, като се надявам да го опресня достатъчно с тези две смени (доливания).
Другия месец ще сменя и маслото на кутията, която е ръчна. Дават му 75w90 и количество 2,250 лт.
Дали е вярно това количество? Ако някой знае, моля да сподели!

Аватар
WoLF
Мнения: 3439
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 684 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Форум DAIHATSU

Мнение от WoLF » 12 Апр 2025 13:16

Като си тръгнал виж и спирачната течно да смениш. :thumbsup: Най-хубаво е да си знаеш кое, кога и с какво е сменяно.
На скоростите ако не е сменяно никога, може частично да го смениш, да не стане поразия...
ИзображениеИзображениеИзображение

Десислав Станев
Мнения: 5
Регистриран на: 02 Апр 2025 17:11
Местоположение: Ловеч, Плевен
Автомобил: Daihatsu Sirion2 1.3
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Форум DAIHATSU

Мнение от Десислав Станев » 12 Апр 2025 13:55

Благодаря!
Спирачната течност я мерих с мултицета на 2V и показа много добра стойност, под 1 миливолт. Визуално е много бистра и мисля да покарам още известно време с нея.
За маслото на кутията си много прав, ще взема 2 литра (вместо 3) и ще гледам да наглася нивото с част от старото масло.
..И тъй като има живи хора във "форум Дайхатсу", ще споделя още малко за моето. smile.gif
Купих колата със светеща лампа ABS.
Ревизирах си спирачките - предни и задни. Предните АБС датчици имаха силно натрупване на мръсотия и метални стружки, а назъбените гривни са доста корозирали. Изчистих предните датчици и след намесата ми се оправи частично - лампата сега гасне след престой на колата, но като тръгна, някъде при около 50 км/ч светва отново и така до края на пътуването.
Чудя се, понеже не почистих много сериозно гривните от корозията, дали ако си поиграя да ги почистя хубаво ( със шкурка до метал), ще се оправи?
Иначе АБС системата си работи коректно, допреди да светне лампата, пробвал съм.

Аватар
WoLF
Мнения: 3439
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 684 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Форум DAIHATSU

Мнение от WoLF » 12 Апр 2025 16:32

Виж проводниците и буксите, може някъде да е почнало прокъсване.
Щом само при високи скорости не може да преброи зъбите, може да си поиграеш още малко с почистването :thumbsup:
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
mapamop
Мнения: 5184
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 159 пъти
Получена  благодарност: 575 пъти

Форум DAIHATSU

Мнение от mapamop » 12 Апр 2025 20:13

Монтажния отвор със резбата за винта на датчика проми ли го от ръждата?
Нов винт на датчика, който да не е изгнил?

Датчика по спомен като му узмериш съпротивлението трябва да връща към 1600-1620 ома. Може и да те лъжа за точната цифра. Поне на Авенсис Т22 и Т25 бяха някъде там референтните стойности. Винта го играе маса към шенкела. При мен бяха изгнили винтовете и светкаха грешки за отворена верига в предните датчици.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост