настигнати от първите хибридни астри, които дори са с по-слаби показатели.
Колега това е много далеч от истината. Първо, Тойота като марка никога не са целяли да са най-бързите автомобили на пазара с най-кратко време от 0-100.
Тойота да едни от най-надеждните автомобили на пазара и за това са и от най-продаваните. Видимо е от RAV4 PHEV че ако искат могат да направят и по-динамични хибриди, имат технологията за това. И нека не отваряме темата за RAV4 че е тромав и нестабилен. Нека хора които не са карали и не са се возели да не коментират по такива теми. Такава голяма кола която прави от 0-100 за под 5,5 секунди и благодарение на ниско разположените батери е изключително стабилна предив факта че е сув, това не е тромав автомобил.
Второ, тяхната хибридна технология е много по изпипана от тази на Опел и повечето и конкуренти. Те успяват да елиминират нуждата от стартери, ролки, ремъци и тн. Те имплементират хибрида по-много добър начин. За сметка на повечето конкуренти който добавят към агрегатите си хибрида като добавка.
Тойота предлага много по-малко агрегати което им дава възможност да изпипат това което предлагат, което предлага повече надеждност.
Ами да сравним - опел астра хибрид, 180 кс, с 1.6 "турбиниран" двигател
Не мисля че това е адекватно да се сравнява предвид че двете технологии целят различни неща.
VW Gold mk4, 1.4 16v / Audi A4 B7, 2.0 TDI / Audi A6 C6, 3.0 TDI / VW Passat B6, 2.0 TDI