Circuit opening relay Toyota Avensis t25
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 27 Дек 2024 13:08
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Avensis 2AD-FTV
- Благодарил/а: 2 пъти
Circuit opening relay Toyota Avensis t25
Здравейте,
търся circuit opening relay през което минава подаването на захранване към помпата за гориво в резервоара. Разгледах много ръководства. Доколкото разбрах въпросното реле се намира под таблото над основните предпазители релета. Вярно ли е предположението ми и трябва ли да сваля челния борд с предпазители, за да имам достъп?
Някой правил ли е въпросната процедура?
Помпата е изправна, но няма захранване към нея.
Toyota Avensis t25 2.2 150ps 2007
Благодаря Ви за отделеното време и Ви пожелавам весело посрещане на новата 2025!
търся circuit opening relay през което минава подаването на захранване към помпата за гориво в резервоара. Разгледах много ръководства. Доколкото разбрах въпросното реле се намира под таблото над основните предпазители релета. Вярно ли е предположението ми и трябва ли да сваля челния борд с предпазители, за да имам достъп?
Някой правил ли е въпросната процедура?
Помпата е изправна, но няма захранване към нея.
Toyota Avensis t25 2.2 150ps 2007
Благодаря Ви за отделеното време и Ви пожелавам весело посрещане на новата 2025!
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Circuit opening relay Toyota Avensis t25
Под левия долен ъгъл, под таблото, на панела под А-колонката, зад интеграционното реле.
Сваля се горната част на таблото, интеграционното реле, и е на стойка за две релета зад него. На нивото на голямата капачка за предпазителите е. Другото реле е за подгрева на задното стъкло, и поне на бензинката са еднакви, по спомен.
Успех със смяната....
Сваля се горната част на таблото, интеграционното реле, и е на стойка за две релета зад него. На нивото на голямата капачка за предпазителите е. Другото реле е за подгрева на задното стъкло, и поне на бензинката са еднакви, по спомен.
Успех със смяната....
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 27 Дек 2024 13:08
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Avensis 2AD-FTV
- Благодарил/а: 2 пъти
Circuit opening relay Toyota Avensis t25
Да, зад и над интеграционното реле. Доколкото разбрах зад релето за помпата са две релета:
1. реле за подгрев на задно стъкло
2. реле за задни светлини за мъгла
Както и ти казваш.
А ако се махне таблото няма ли достъп се питам?
Или отдолу след премахване на интеграционното реле?
Да им се чудиш на скритата сглобка.
Благодаря!
1. реле за подгрев на задно стъкло
2. реле за задни светлини за мъгла
Както и ти казваш.
А ако се махне таблото няма ли достъп се питам?
Или отдолу след премахване на интеграционното реле?
Да им се чудиш на скритата сглобка.
Благодаря!
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Circuit opening relay Toyota Avensis t25
Аз не успях без да вдигна таблото и да махна интеграционното реле. Ако не ти е фейсова колата, двете релета са боднати огледално на мигача на калника, и "гледат" нагоре.
Пречи една планка на 45 градуса, и сноп кабели.
Затова ти пожелах успех....
Пречи една планка на 45 градуса, и сноп кабели.
Затова ти пожелах успех....
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 27 Дек 2024 13:08
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Avensis 2AD-FTV
- Благодарил/а: 2 пъти
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Circuit opening relay Toyota Avensis t25
И на изподраните ръчички?

Интеграционното реле ти иде близо до една крепежна ламарина за еърбега на колената на шофьора, отгоре има една ъглова пластина която е хваната на преградата на мотора и долната част на колонката. Имаш крепежи тип "борче/конус" на които са хванати женските букси на релетата за колонката. Не ги дърпай зверски, и няма как лесно да ги освободиш. После ще тракат тия релета. Свали таблото, свали 3 винта от интеграционното реле, ако можеш само го избутай нанякъде да ти отвори място да бръкнеш. Смени и двете релета със пробвани или нови. Косер мисля да имаха аналози.
Виж в каталозите по номер на рама какви номера са.
На бензиновия Авенсис са 90080-87013 + 90080-87019. Т.е. сега видях че не са еднакви. И са три в групата на мястото,като гледам:
85910A - RELAY ASSY, CIRCUIT OPENING (FOR EFI), 90080-87019
85916L - RELAY, REAR FOG LAMP, 90080-87013
85912 - RELAY, DEFOGGER,90080-87019
Номерата са бензиновия ми автомобил. При дизела (може би) ще са различни.
Но пак повтарям - грябва да има налично ново или проверено такова. Да не се дупиш наново в студа скоро.
Ако има аларма и/имобилайзер които не са оригинални се ориентирай към проблем с тях (батерията).
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 27 Дек 2024 13:08
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Avensis 2AD-FTV
- Благодарил/а: 2 пъти
Circuit opening relay Toyota Avensis t25
Засега мога да кача снимки само на ожулените ръце и колена.
Не се наложи да разглобявам таблото. Преспах една нощ, поогледах се на сутринта и какво да видя: под задната седалка капачка а под нея помпен елемент с кошничка и сонда нивомер с фиксиращ пластмасов капак тип "бидон". Гледах, че доста се поозорват докато се развие. Някои го чупят и сменят с нов. Не съм го пипал. Махнах куплунг с 4 проводника (два от които с по-малко сечение спряно другите). На тънките меря около 12в, на другите два няма никой. На пиновете на кошничката към резервоара (само два са) меря около 83 ома, разклатих колата, показанието се промени, да ясно само нивомер. Така се спрях и разбрах, че има само кошничка и нивомер.
ПОМПА ЗА НИСКО НАЛЯГАНЕ В РЕЗЕРВОАРА НЯМА ПРИ D4D Common rail system!
Не знам при новите модели как е. Разбрах, че open circuit relay, което търсех, при новите модели е вкарано в еку.
В двигателния отсек помпата за високо налягане имала и част за ниско налягане. Налично е и ръчно подкачване на конзолата на горивния филтър.
Дотук добре, все пак имам колата от няколко дни и разучавам. Една сутрин колата не запали. След като знам за помпата вече открих и 4 дефектни подревни свещи. Прави впечатление, че след ръчно подкачване бутона се втвърдява и след 2-3 минути налягането пада и пак можеш да помпиш.
На първо време ще сменя подревнитв свещи и горивен филтър. Точно 4 дни я карах колата и се случи това събитие. Стартера върти яко, припалва и гасне за части от секундата.
Благодаря на таратор отново затова, че дава ценна
информация и споделя.
Опит трудно се събира, но опит глава не боли!

ПОМПА ЗА НИСКО НАЛЯГАНЕ В РЕЗЕРВОАРА НЯМА ПРИ D4D Common rail system!
Не знам при новите модели как е. Разбрах, че open circuit relay, което търсех, при новите модели е вкарано в еку.
В двигателния отсек помпата за високо налягане имала и част за ниско налягане. Налично е и ръчно подкачване на конзолата на горивния филтър.
Дотук добре, все пак имам колата от няколко дни и разучавам. Една сутрин колата не запали. След като знам за помпата вече открих и 4 дефектни подревни свещи. Прави впечатление, че след ръчно подкачване бутона се втвърдява и след 2-3 минути налягането пада и пак можеш да помпиш.
На първо време ще сменя подревнитв свещи и горивен филтър. Точно 4 дни я карах колата и се случи това събитие. Стартера върти яко, припалва и гасне за части от секундата.
Благодаря на таратор отново затова, че дава ценна
информация и споделя.
Опит трудно се събира, но опит глава не боли!
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Circuit opening relay Toyota Avensis t25
Търси откъде ти диша горивоподаващата система.DeyanT25SB1 написа: ↑29 Дек 2024 20:02 бутона се втвърдява и след 2-3 минути налягането пада и пак можеш да помпиш.
Капачката на резрвоара
Кутията на филтъра
Тръбичките към дюзите
Спукани/изгнили горивопроводи
Хлабави бързи връзки след резервоара вляво или вдясно под задната врата на прага
Тръбичките от кошницата към бързите връзки под купето.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 27 Дек 2024 13:08
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Avensis 2AD-FTV
- Благодарил/а: 2 пъти
Circuit opening relay Toyota Avensis t25
Здравейте,
знае ли някой колко волта трябва да има на scv клапана на помпата при въртене на стартер? Нормално затворен е и се предполага при въртене да се отвори за да обезпечи системата с нужното налягане за старт.
На външен източник scv клапана отваря и затваря в зависимост от подаденото напрежение. Пълно отваря на 12 волта. Разбира се той се управлява от еку и в зависимост от натоварването на двигателя.
знае ли някой колко волта трябва да има на scv клапана на помпата при въртене на стартер? Нормално затворен е и се предполага при въртене да се отвори за да обезпечи системата с нужното налягане за старт.
На външен източник scv клапана отваря и затваря в зависимост от подаденото напрежение. Пълно отваря на 12 волта. Разбира се той се управлява от еку и в зависимост от натоварването на двигателя.
- Freedom
- Мнения: 404
- Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Circuit opening relay Toyota Avensis t25
Здравей колега,
Едва тази вечер видях темата - щях да ти спестя търсенето на релето и помпа в резервоара. Имах 9 безпроблемни години с Т25 и 2AD-FTV 2007г.
Относно SCV - за съжаление имам данни само за старата помпата на 1AD с два SCV - съпротивлението трябва да е 1,5-1,7Ω при 20°C, но за ориентир става, а тока и времето ги решава ECU-то.
Успех!
Едва тази вечер видях темата - щях да ти спестя търсенето на релето и помпа в резервоара. Имах 9 безпроблемни години с Т25 и 2AD-FTV 2007г.
Относно SCV - за съжаление имам данни само за старата помпата на 1AD с два SCV - съпротивлението трябва да е 1,5-1,7Ω при 20°C, но за ориентир става, а тока и времето ги решава ECU-то.
Успех!
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Circuit opening relay Toyota Avensis t25
1AD е с 1 брой SCV. Бъркаш се с 1CD, който е с 2 SCV.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 27 Дек 2024 13:08
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Avensis 2AD-FTV
- Благодарил/а: 2 пъти
Circuit opening relay Toyota Avensis t25
Здравейте,
все пак благодаря за включването на колегата Freedom. Хубавото е, че се сетих и нямаше нужда да вдигам горното табло.
Относно scv клапана и неговите параметри съм запознат. Има ги в мануал и е това което си написал.
А сменял ли си scv с подобрената версия(дълго тяло) и обновявал ли си софтуерно екуто.
Попитах неслучайно за волтаж, но и непряко съм си отговорил. С един пвм сигнал генератор може да се симулира работата на клапана вместо еку.
Пробвах вече с външен източник и клапана отговаря и отваря от 0 до 100% при промяна на напрежение. Този сценарий би сработил при съмнение в клапана.
Още един въпрос имам към Freedom.
Какво ше кажеш за въздуха в системата?
От резервоара до горивния филтър, през ръчната помпа(мембрана) до горивната помпа.
Приятен ден!
все пак благодаря за включването на колегата Freedom. Хубавото е, че се сетих и нямаше нужда да вдигам горното табло.
Относно scv клапана и неговите параметри съм запознат. Има ги в мануал и е това което си написал.
А сменял ли си scv с подобрената версия(дълго тяло) и обновявал ли си софтуерно екуто.
Попитах неслучайно за волтаж, но и непряко съм си отговорил. С един пвм сигнал генератор може да се симулира работата на клапана вместо еку.
Пробвах вече с външен източник и клапана отговаря и отваря от 0 до 100% при промяна на напрежение. Този сценарий би сработил при съмнение в клапана.
Още един въпрос имам към Freedom.
Какво ше кажеш за въздуха в системата?
От резервоара до горивния филтър, през ръчната помпа(мембрана) до горивната помпа.
Приятен ден!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта