Връзка с МехаННика
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 27 Сеп 2024 14:07
- Местоположение: Своге
- Автомобил: Korola Verso
Връзка с МехаННика
Здравейте мехаННик ! Имам тропане в скоростите на корола версо 1.8 бензин 2004 129 к.с.На първа скорост го няма започва от втора до пета .Ако можете да помогнете с ремонт ще съм благодарен.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 14 Дек 2024 18:50
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota RAV4
Връзка с МехаННика
Здравейте!
Имам тойота Рав 4, дизел, 2009 г. . Търся връзка с механника, защото от известно време се въртя в кръг, изхарчих 4000 лв за ремонти и проблема си стои и вече не знам какво да правя.
Проблема е следния чува се един звук като тракане от въртене на перка на вентилатор. Звука изчезва когато се натисне съединителя. След сменен маховик, съединител, ремонт на кардан и ремонт на дюзи, проблема продължава.
Може ли някой да ме насочи къде да отида за диагностика, изобщо това може ли да се диагностицира?Това е колата с която си возя децата, имам Три и без нея съм с вързани ръце. Може ли да се кара така или да спирам да я карам докато събера крупна сума за нов ремонт?
Благодаря!
Имам тойота Рав 4, дизел, 2009 г. . Търся връзка с механника, защото от известно време се въртя в кръг, изхарчих 4000 лв за ремонти и проблема си стои и вече не знам какво да правя.
Проблема е следния чува се един звук като тракане от въртене на перка на вентилатор. Звука изчезва когато се натисне съединителя. След сменен маховик, съединител, ремонт на кардан и ремонт на дюзи, проблема продължава.
Може ли някой да ме насочи къде да отида за диагностика, изобщо това може ли да се диагностицира?Това е колата с която си возя децата, имам Три и без нея съм с вързани ръце. Може ли да се кара така или да спирам да я карам докато събера крупна сума за нов ремонт?
Благодаря!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 05 Май 2024 12:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla verso 2 2 d4d 136
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Връзка с МехаННика
Здрвейте, въпроси относно Корола Версо 2005 2.2 D4D 136 п.с.
1. Променя работата на двигателя когато загрее, става неприятно шумна - започва да "клока"
2. Не показва грешки, при сканиране на диагностика. Показва корекция на една от дюзите -5 mmol/s, а на другите 3 дюзи около 1 mmol/s.
3. Върви добре, но доста пуши.
4. Оборотите на моменти също са непостоянни, но не мога да определя при какви условия започва да работи мотора неравномерно.
5. Радиото понякога отказва да се включи, а само свети, което е сигнал че има някакъв проблем с електрическата инсталация.
Моля за помощ, това което разбрах за 5 месеца, от както имам тази кола, е че модела има специфично поведение и специфични проблеми.
1. Променя работата на двигателя когато загрее, става неприятно шумна - започва да "клока"
2. Не показва грешки, при сканиране на диагностика. Показва корекция на една от дюзите -5 mmol/s, а на другите 3 дюзи около 1 mmol/s.
3. Върви добре, но доста пуши.
4. Оборотите на моменти също са непостоянни, но не мога да определя при какви условия започва да работи мотора неравномерно.
5. Радиото понякога отказва да се включи, а само свети, което е сигнал че има някакъв проблем с електрическата инсталация.
Моля за помощ, това което разбрах за 5 месеца, от както имам тази кола, е че модела има специфично поведение и специфични проблеми.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Връзка с МехаННика
-5 е "крайна наказателна стойност" за тотално неработеща дюза.
Радиото е вероятно за разглобяване и подновяване на спойките в захранването му, и/или смяна на транзистора (по спомен).
Но за останалото сте се насочили към правилният човек.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 09 Авг 2024 03:18
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Връзка с МехаННика
Здравейте: Имам Тойота Корола 1.6 110 К.С.бензин 2006г. Отворих капака на клапаните да сменя гарнитурата и ми направи впечатление , че веригата между двата вала беше леко отпусната. Зъбчатките ми се видяха че са добри до колкото разбирам. Колата е на 196 000 км. Купувана е от ТМ България и с продавача сме познати твърди че са реални. Може ли хидравличният оптегач да е повреден? И второ около 3500 оборота в купето се чува доста силно бучене и се усеща вибрация във волана и педала на газта.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 05 Май 2024 12:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla verso 2 2 d4d 136
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Връзка с МехаННика
......
здравейте и за много години на всички!!!
Имам данни от стенд на дюзите, моля за коментар от по-опитните колеги, относно състоянието им. Благодаря в аванс!!
качвам снимките.
► Виж съдържание
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 05 Май 2024 12:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla verso 2 2 d4d 136
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Връзка с МехаННика
Здравейте мехаННик.
Моля за мнение относно качените снимки с резултатите от стенда. Всички дюзи ли са за смяна (предполагам, не съм сигурен)? Референтните стойности отговарят ли на предвидените от производителя (не намирам информация)? "Майстора" ги е носил в НН Сервиз да ги проверят. След това при свършен факт и "събран" мотор, ми събщи, че "са му казали че дюзи са ок" (???) и ми връчи листата от проверката. На практика от тогава колата почти не е карана.
Моля за мнение относно качените снимки с резултатите от стенда. Всички дюзи ли са за смяна (предполагам, не съм сигурен)? Референтните стойности отговарят ли на предвидените от производителя (не намирам информация)? "Майстора" ги е носил в НН Сервиз да ги проверят. След това при свършен факт и "събран" мотор, ми събщи, че "са му казали че дюзи са ок" (???) и ми връчи листата от проверката. На практика от тогава колата почти не е карана.
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Връзка с МехаННика
Здравей Ице, нямам намерение, нито възможност темата да се превърне в нещо като " вие питате, ние отговаряме". Бърз поглед върху бланките и се вижда че измерената стойност за обратно гориво на две дюзи е доста над нормата. Други две са зле на празен ход. Не искам да правя реклама, мога да ти кажа на ЛС къде ходя аз с подобни проблеми. Повтарям че не мога да отговарям на подобни въпроси защото това ще стане като работа на пълен работен ден.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 09 Авг 2024 03:18
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Връзка с МехаННика
RadoslavS написа: ↑04 Яну 2025 16:19 Здравейте: МехаННик Имам Тойота Корола 1.6 110 К.С.бензин 2006г. Отворих капака на клапаните да сменя гарнитурата и ми направи впечатление , че веригата между двата вала беше леко отпусната. Зъбчатките ми се видяха че са добри до колкото разбирам. Колата е на 196 000 км. Купувана е от ТМ България и с продавача сме познати твърди че са реални. Може ли хидравличният оптегач да е повреден? И второ около 3500 оборота в купето се чува доста силно бучене и се усеща вибрация във волана и педала на газта.
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Връзка с МехаННика
И каква е целта да се самоцитирате?
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 15 Яну 2025 15:11
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis D-Cat
Връзка с МехаННика
Здравейте, търся контакт с Механника, явно има познание човекът (не съм сигурен от къде идва проблемът, напр., ако е ДПФ, нямам проблем да пиша в оная тема направо).
Обобщено: Toyota Avensis, 2.2 D-CAT, 177 к.с.: 1) пуши - много здраво, гъст, сив дим, след като загрее, но не постоянно; 2) VSC, TRC OFF, Check engine - доколкото знам ЕГР е изключен софтуерно и е запушен физически - нямам против да купя нов, видях че са 250 лв.; 3) "насича" и губи мощност - случвало ми се е само на магистралата, по байр; 4) не че ми пука толкова, но след 150 км/ч. не може да вдигне над 3000 оборота, колкото и газ да даваш.
Двигателят работи, доколкото мога да преценя, нормално. Това е, дано да има помощ за тия симптоми. Предполагам идват от едно и също място.
Обобщено: Toyota Avensis, 2.2 D-CAT, 177 к.с.: 1) пуши - много здраво, гъст, сив дим, след като загрее, но не постоянно; 2) VSC, TRC OFF, Check engine - доколкото знам ЕГР е изключен софтуерно и е запушен физически - нямам против да купя нов, видях че са 250 лв.; 3) "насича" и губи мощност - случвало ми се е само на магистралата, по байр; 4) не че ми пука толкова, но след 150 км/ч. не може да вдигне над 3000 оборота, колкото и газ да даваш.
Двигателят работи, доколкото мога да преценя, нормално. Това е, дано да има помощ за тия симптоми. Предполагам идват от едно и също място.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Връзка с МехаННика
Колата е в авариен режим и няма да вдигне над 3000... Ако прочетете какви грешки са записани и създадете тема за проблема, можем да коментираме, докато чакате включване (евентуално) от човека 




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта