Връзка с МехаННика

Най-добрите сервизи, магазини и предлагани услуги за вашата Toyota
Публикувай отговор
Martin Lekov
Мнения: 1
Регистриран на: 27 Сеп 2024 14:07
Местоположение: Своге
Автомобил: Korola Verso

Връзка с МехаННика

Мнение от Martin Lekov » 13 Дек 2024 15:24

Здравейте мехаННик ! Имам тропане в скоростите на корола версо 1.8 бензин 2004 129 к.с.На първа скорост го няма започва от втора до пета .Ако можете да помогнете с ремонт ще съм благодарен.

tazivania
Мнения: 1
Регистриран на: 14 Дек 2024 18:50
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota RAV4

Връзка с МехаННика

Мнение от tazivania » 14 Дек 2024 19:16

Здравейте!
Имам тойота Рав 4, дизел, 2009 г. . Търся връзка с механника, защото от известно време се въртя в кръг, изхарчих 4000 лв за ремонти и проблема си стои и вече не знам какво да правя.
Проблема е следния чува се един звук като тракане от въртене на перка на вентилатор. Звука изчезва когато се натисне съединителя. След сменен маховик, съединител, ремонт на кардан и ремонт на дюзи, проблема продължава.
Може ли някой да ме насочи къде да отида за диагностика, изобщо това може ли да се диагностицира?Това е колата с която си возя децата, имам Три и без нея съм с вързани ръце. Може ли да се кара така или да спирам да я карам докато събера крупна сума за нов ремонт?
Благодаря!

IcetoSofia
Мнения: 5
Регистриран на: 05 Май 2024 12:55
Местоположение: София
Автомобил: Corolla verso 2 2 d4d 136
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Връзка с МехаННика

Мнение от IcetoSofia » 20 Дек 2024 18:49

Здрвейте, въпроси относно Корола Версо 2005 2.2 D4D 136 п.с.
1. Променя работата на двигателя когато загрее, става неприятно шумна - започва да "клока"
2. Не показва грешки, при сканиране на диагностика. Показва корекция на една от дюзите -5 mmol/s, а на другите 3 дюзи около 1 mmol/s.
3. Върви добре, но доста пуши.
4. Оборотите на моменти също са непостоянни, но не мога да определя при какви условия започва да работи мотора неравномерно.
5. Радиото понякога отказва да се включи, а само свети, което е сигнал че има някакъв проблем с електрическата инсталация.
Моля за помощ, това което разбрах за 5 месеца, от както имам тази кола, е че модела има специфично поведение и специфични проблеми.

Аватар
WoLF
Мнения: 3439
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 684 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Връзка с МехаННика

Мнение от WoLF » 20 Дек 2024 19:27

Сменяш дюзата и обаждаш как са се променили точки от 1-4 :thumbsup:
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
mapamop
Мнения: 5184
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 159 пъти
Получена  благодарност: 575 пъти

Връзка с МехаННика

Мнение от mapamop » 20 Дек 2024 19:29

IcetoSofia написа: 20 Дек 2024 18:49-5 mmol
-5 е "крайна наказателна стойност" за тотално неработеща дюза.
Радиото е вероятно за разглобяване и подновяване на спойките в захранването му, и/или смяна на транзистора (по спомен).
Но за останалото сте се насочили към правилният човек.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.

RadoslavS
Мнения: 10
Регистриран на: 09 Авг 2024 03:18
Местоположение: София
Автомобил: Тойота корола
Благодарил/а: 5 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Връзка с МехаННика

Мнение от RadoslavS » 04 Яну 2025 16:19

Здравейте: Имам Тойота Корола 1.6 110 К.С.бензин 2006г. Отворих капака на клапаните да сменя гарнитурата и ми направи впечатление , че веригата между двата вала беше леко отпусната. Зъбчатките ми се видяха че са добри до колкото разбирам. Колата е на 196 000 км. Купувана е от ТМ България и с продавача сме познати твърди че са реални. Може ли хидравличният оптегач да е повреден? И второ около 3500 оборота в купето се чува доста силно бучене и се усеща вибрация във волана и педала на газта.

IcetoSofia
Мнения: 5
Регистриран на: 05 Май 2024 12:55
Местоположение: София
Автомобил: Corolla verso 2 2 d4d 136
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Връзка с МехаННика

Мнение от IcetoSofia » 07 Яну 2025 14:20

WoLF написа: 20 Дек 2024 19:27Сменяш дюзата и
......
здравейте и за много години на всички!!!
Имам данни от стенд на дюзите, моля за коментар от по-опитните колеги, относно състоянието им. Благодаря в аванс!!
качвам снимките.
► Виж съдържание

IcetoSofia
Мнения: 5
Регистриран на: 05 Май 2024 12:55
Местоположение: София
Автомобил: Corolla verso 2 2 d4d 136
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Връзка с МехаННика

Мнение от IcetoSofia » 13 Яну 2025 09:38

Здравейте мехаННик.
Моля за мнение относно качените снимки с резултатите от стенда. Всички дюзи ли са за смяна (предполагам, не съм сигурен)? Референтните стойности отговарят ли на предвидените от производителя (не намирам информация)? "Майстора" ги е носил в НН Сервиз да ги проверят. След това при свършен факт и "събран" мотор, ми събщи, че "са му казали че дюзи са ок" (???) и ми връчи листата от проверката. На практика от тогава колата почти не е карана.

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Връзка с МехаННика

Мнение от мехаННика » 13 Яну 2025 10:15

Здравей Ице, нямам намерение, нито възможност темата да се превърне в нещо като " вие питате, ние отговаряме". Бърз поглед върху бланките и се вижда че измерената стойност за обратно гориво на две дюзи е доста над нормата. Други две са зле на празен ход. Не искам да правя реклама, мога да ти кажа на ЛС къде ходя аз с подобни проблеми. Повтарям че не мога да отговарям на подобни въпроси защото това ще стане като работа на пълен работен ден.

RadoslavS
Мнения: 10
Регистриран на: 09 Авг 2024 03:18
Местоположение: София
Автомобил: Тойота корола
Благодарил/а: 5 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Връзка с МехаННика

Мнение от RadoslavS » 13 Яну 2025 22:22

RadoslavS написа: 04 Яну 2025 16:19 Здравейте: МехаННик Имам Тойота Корола 1.6 110 К.С.бензин 2006г. Отворих капака на клапаните да сменя гарнитурата и ми направи впечатление , че веригата между двата вала беше леко отпусната. Зъбчатките ми се видяха че са добри до колкото разбирам. Колата е на 196 000 км. Купувана е от ТМ България и с продавача сме познати твърди че са реални. Може ли хидравличният оптегач да е повреден? И второ около 3500 оборота в купето се чува доста силно бучене и се усеща вибрация във волана и педала на газта.

Аватар
TATI
Мнения: 3028
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Връзка с МехаННика

Мнение от TATI » 13 Яну 2025 22:55

И каква е целта да се самоцитирате?
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
WoLF
Мнения: 3439
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 684 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Връзка с МехаННика

Мнение от WoLF » 14 Яну 2025 12:06

Повдига човека tooth.gif
ИзображениеИзображениеИзображение

AvAvAv123456
Мнения: 3
Регистриран на: 15 Яну 2025 15:11
Местоположение: София
Автомобил: Avensis D-Cat

Връзка с МехаННика

Мнение от AvAvAv123456 » 27 Яну 2025 17:07

Здравейте, търся контакт с Механника, явно има познание човекът (не съм сигурен от къде идва проблемът, напр., ако е ДПФ, нямам проблем да пиша в оная тема направо).

Обобщено: Toyota Avensis, 2.2 D-CAT, 177 к.с.: 1) пуши - много здраво, гъст, сив дим, след като загрее, но не постоянно; 2) VSC, TRC OFF, Check engine - доколкото знам ЕГР е изключен софтуерно и е запушен физически - нямам против да купя нов, видях че са 250 лв.; 3) "насича" и губи мощност - случвало ми се е само на магистралата, по байр; 4) не че ми пука толкова, но след 150 км/ч. не може да вдигне над 3000 оборота, колкото и газ да даваш.

Двигателят работи, доколкото мога да преценя, нормално. Това е, дано да има помощ за тия симптоми. Предполагам идват от едно и също място.

Аватар
WoLF
Мнения: 3439
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 684 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Връзка с МехаННика

Мнение от WoLF » 27 Яну 2025 19:37

Колата е в авариен режим и няма да вдигне над 3000... Ако прочетете какви грешки са записани и създадете тема за проблема, можем да коментираме, докато чакате включване (евентуално) от човека :thumbsup:
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
Митхат
Мнения: 3820
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 46 пъти
Получена  благодарност: 132 пъти

Връзка с МехаННика

Мнение от Митхат » 27 Яну 2025 19:48

И кво да коментираш ......темата не е ли..
Връзка с...

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта