
Пробем след смяна на стартер..
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 104 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Вероятно е нагорял шалтера и не контактува добре. Би трябвало да може да се разглоби и зачисти нагара. Поне на по-старите можеше. Някои от новите обаче, не подлежат на разглобяване, но те пък не са скъпи за подмяна. Според мен карай така докато не започне да щрака по 3-4 пъти преди да залепи, дотогава не бих се занимавал, ако демонтажа е труден. Ако се сваля за 15-20 мин вече е друго 

- mapamop
- Мнения: 5191
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 578 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Колко да е труден на тоя мотор

А: Изхвърлям навън входящия колектор и се отваря място да влезна до кръста в зоната на стартера.
Б: Изхвърлям навън вентилатора на мотора и мога да се натопя до лактите да изхвърля стартера.
И в двата случая ще ми отнеме около час, и в двата случая вероятно ще скимтя дълго и безутешно, като се скъса някой ръждив болт на стартера и се наложи да го вадя от кофти за разпробиване място.
Всъщност си чакам новия Denso до седмица и ще го сменя директно. Стария не знам дали ми се занимава да му правя дисекция - имам за смяна почти всичко по окачването отпред, гърнета за смяна. Накрая "за десерт" да изхвърля таблото и вентилатора на парното навън за пореден път, и да сменя разширителния клапан и радиаторчето на климатика.
Ако след това издевателство успея да събера работеща кола, ще почерпя кутия фафли на срещата....

Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Пробем след смяна на стартер..
В. Един надуваем пояс, да не се удавиш с това "топване"

Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- mvb87
- Мнения: 21
- Регистриран на: 16 Май 2015 17:06
- Местоположение: Батак
- Автомобил: Т27, 2.0D4D, 124hp
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Пробем след смяна на стартер..
Здравейте, бих искал да да се включа и аз в тази тема.
Автомобила е T27, 124hp D4D, 2013г. С нов акумулатор съм от 2022г., VARTA, но забелязвам, че в студените дни първото запалване нещо куца. Правя два подгрева минимум, изчаквам да чуя релето и след това въртя. Понякога пали все едно до сега е работила, понякога върти 4-5 секунди сякаш няма гориво. Опитах вариант преди да запаля да подкача гориво с помпичката /успявам да натисна палчето 3-4 пъти преди да се втвърди напълно/, сядам, въртя понякога запалва от раз, понякога не. Защо си мисля за евентуален проблем със стартера..... Имам монтиран видеорегистратор, който на контакт започва да записва веднага, включен е в гнездото в подлакътника. Когато се случи проблем с неуспешно запалване от първи път видеорегистратора "мърмори", че или няма захранване или мемори картата е повредена, т.е токов проблем. През деня, ако не съм палил автомобила повече от 4-5 часа понякога се случва същото, рядко, но го има този момент. Интересен факт е и понякога след 3-4км шофиране, престой от 30 мин. сле това не пали от раз, понякога пали и загасва в рамките на две секунди.... Тези дни ще замеря подгревните свещи дали пък случайно някоя от тях не е изгоряла и това трудно първо палене да се дължи на този факт. На диагностика techstream не са регистрирани грешки за дюзи, SCV клапан, свещи..... Показанията на дюзите са с отрицателен знак.
Автомобила е T27, 124hp D4D, 2013г. С нов акумулатор съм от 2022г., VARTA, но забелязвам, че в студените дни първото запалване нещо куца. Правя два подгрева минимум, изчаквам да чуя релето и след това въртя. Понякога пали все едно до сега е работила, понякога върти 4-5 секунди сякаш няма гориво. Опитах вариант преди да запаля да подкача гориво с помпичката /успявам да натисна палчето 3-4 пъти преди да се втвърди напълно/, сядам, въртя понякога запалва от раз, понякога не. Защо си мисля за евентуален проблем със стартера..... Имам монтиран видеорегистратор, който на контакт започва да записва веднага, включен е в гнездото в подлакътника. Когато се случи проблем с неуспешно запалване от първи път видеорегистратора "мърмори", че или няма захранване или мемори картата е повредена, т.е токов проблем. През деня, ако не съм палил автомобила повече от 4-5 часа понякога се случва същото, рядко, но го има този момент. Интересен факт е и понякога след 3-4км шофиране, престой от 30 мин. сле това не пали от раз, понякога пали и загасва в рамките на две секунди.... Тези дни ще замеря подгревните свещи дали пък случайно някоя от тях не е изгоряла и това трудно първо палене да се дължи на този факт. На диагностика techstream не са регистрирани грешки за дюзи, SCV клапан, свещи..... Показанията на дюзите са с отрицателен знак.
- WoLF
- Мнения: 3441
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 686 пъти
- Получена благодарност: 268 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Провери връзките към купето/акумулатора. Понякога от слаба връзка прави такива въртели...



- mvb87
- Мнения: 21
- Регистриран на: 16 Май 2015 17:06
- Местоположение: Батак
- Автомобил: Т27, 2.0D4D, 124hp
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Пробем след смяна на стартер..
Акумулатора е проверен. Връзките към купето ще трябва да потърся схема за тях...
- zorbata
- Мнения: 340
- Регистриран на: 11 Юни 2024 19:15
- Местоположение: София
- Автомобил: RAV4 GR PHEV
- Благодарил/а: 48 пъти
- Получена благодарност: 62 пъти
Пробем след смяна на стартер..
За масата става дума. Обикновено има един дебел кабел който свързва купето и двигателя - окислява се и тока все по-трудно минава.
caryЦар
- mvb87
- Мнения: 21
- Регистриран на: 16 Май 2015 17:06
- Местоположение: Батак
- Автомобил: Т27, 2.0D4D, 124hp
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Пробем след смяна на стартер..
Ще погледна около акумулатора. Купето е обработено против корозия, но все пак ще погледна.
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Пробем след смяна на стартер..
Казват средно/максимум 200000 км издържа стартера без ремонт.Ако е пълен с прах и четките са износени си иска повече от добра маса.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
- mapamop
- Мнения: 5191
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 578 пъти
Пробем след смяна на стартер..
На Авенсис Т25/1ZZ-FE няма чак толкова дебел кабел. Има обаче една камара снопчета със кабели от сорта на 1мм², разхвърляни из целия кош на мотора и купето.
Между двигателя и купето има един кабел с букса посредата който е примерно 4 до 6 квадрата. Тая букса се вкисва и дефакто го няма.
На Т27 мисля да беше същата организацията поне за бензиновите мотори.
Единствения дебел кабел е от минусовата клема на акумулатора към купето. И обикновено края на тоя кабел е под акумулатора и е кипнал от изтеклия електролит. Но и обувките в коша на мотора патинират с времето.
Виж си на първо време края на минусовия кабел към купето. Развий му винта, капни газ, нафта или спрей за ръждиви винтове в резбата и я мини с метчик. След това прешкури корозията от обувката му и сложи нов винт М6х10 (мисля).
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта