Електрически коли, но Не от TOYOTA
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
https://fakti.bg/avto/931641-hiladi-nov ... v-germania
Не мога да разбера защо няма купувачи на коли за по 80-90 000 евро. Все пак говорим за качествени автомобили като audi и vw, а не за японска ширпотреба с тракащи спирачни апарати.
Не мога да разбера защо няма купувачи на коли за по 80-90 000 евро. Все пак говорим за качествени автомобили като audi и vw, а не за японска ширпотреба с тракащи спирачни апарати.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Отговорите са в коментариите.
https://www.bydeurope.com/ е с най-голям пазарен дял в света с над 22%. Прехвалената тесла е около 13%.
Като дизайнът им е далеч от "свръхтехнологичния" на американските им "товарни" събратя.
Като че ли са ползвали едноименният дървообработващ инструмент при проектиране и производство на Cybertruck.
Останалите не ги помня, но със сигурност VAG не е сред първенците.
Колкото до качеството на атомобилите - у нас в планинските региони се правят инсталации и друго оборудване, под предимно административен контрол на подизпълнители. Относно режима на работа и квалификацията на работниците може да се намери доста информация в свободен достъп.
https://papagal.bg/eik/102812802/bcf4
https://papagal.bg/eik/123633222/fba3
https://www.bydeurope.com/ е с най-голям пазарен дял в света с над 22%. Прехвалената тесла е около 13%.
Като дизайнът им е далеч от "свръхтехнологичния" на американските им "товарни" събратя.
Като че ли са ползвали едноименният дървообработващ инструмент при проектиране и производство на Cybertruck.
Останалите не ги помня, но със сигурност VAG не е сред първенците.
Колкото до качеството на атомобилите - у нас в планинските региони се правят инсталации и друго оборудване, под предимно административен контрол на подизпълнители. Относно режима на работа и квалификацията на работниците може да се намери доста информация в свободен достъп.
https://papagal.bg/eik/102812802/bcf4
https://papagal.bg/eik/123633222/fba3
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Ако с влака се стига по-бързо и най-вече по-удобно с товаренето и разтоварването от производителя до адреса на купувача - определено. Ако влака тръгва от пред дома ви, за да можете да се качите семейството с багажа за почивка и пристига до пред адреса, където ще отседнете, както и ако можете да го ползвате за ежедневни пътувания по крайбрежието до където пожелаете - също, защо да не отидете с влака.

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
По същата логика, защо ходят по гората хората ами не хванат колата и направо към върха/хижата/забележителността.
Пътуването с влак е друг вид преживяване и малко по-романтично трябва да си настроен. Определено не е за всеки, особено ако има алтернативи

Пътуването с влак е друг вид преживяване и малко по-романтично трябва да си настроен. Определено не е за всеки, особено ако има алтернативи




-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Определено е друг вид преживяване, особено ако си с деца и трябва да прехвърляш багажа (с децата) един път на гарата, до перона, да го влачиш до купето, и втори път от купето до перона и от там до стоянката на таксита (евентуално със сънените и вече кисели деца). Та така и с товарите - до и от таварни гари. Особено в София и още повече - където няма такива.
Може би защото е бавен "влака", затова колегата Filbor направи услугата с колата си за телевизора от Бургас до София.
(То и аз (ние) не съм подходящ пример, защото сме авто "туристи" - до върха/хижата/забележителността ходим, ако се стига до там с колата
(е или почти се стига, с "лека" кола).)

Може би защото е бавен "влака", затова колегата Filbor направи услугата с колата си за телевизора от Бургас до София.

(То и аз (ние) не съм подходящ пример, защото сме авто "туристи" - до върха/хижата/забележителността ходим, ако се стига до там с колата

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Миналата зима кацнах в София и реших да си направя прибирането в Добрич по-интересно и романтично. Купих си спално място онлайн, хем да пробвам и новата система на БДЖ. В 4 и нещо през нощта ме изритаха на Повеляново, защото до Добрич със спално пътуват само хората, които са купили билет на място от гарата, тези с онлайн билети са в друг вагон, който заминава за Варна?! Само да вметна, че в Истанбул нямаше места за всички в самолета и ми предложиха 300 евро, безплатна вечеря и хотел, за да не летя. Аз, обаче, твърдо бях решил да гоня влака за Добрич. 

Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Вероятно с тези цени нещата активно се насочват към 'споделените автомобили'... Това е редовна практика в леката авиация - група си купува самолет, като се вписва договор кой какъв процент от времето има право да ползва вещта, приоритети ако двама решат да летят по едно и също време и т.н. и т.н.
А електричките ще стават все повече, особено с напредване на технологията...
А електричките ще стават все повече, особено с напредване на технологията...
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Това е ключовия момент. Да, ако имахме гари в партера на блоковете в Козлодуй и Варна - и аз можех да предпочета да пътувам с влака. Но пак не е сигурно, защото аз обичам да шофирам и част от удоволствието от почивката е именно шофирането. Както до дестинацията, така и всеки ден до забележителности около нея.
Колкото до електричките. Немците (и не само те) още около 1920 година работят над 8 цилиндров двг, който да се конкурира с тогавашните ел мотори. Сега вече и малолитражните двг са с по-голяма мощност. А за електричките, както тогава, така и сега - проблема са батериите.

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- itzoa
- Мнения: 365
- Регистриран на: 24 Юни 2022 22:49
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: Yaris Cross Hybrid 2023
- Благодарил/а: 68 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Да, за тези неща чета от години и май наистина натам отиват нещата. Особено в Европа, където както виждаме санкциите и ЕС-бюрокрацията работят перфектно ;)slowtraveler написа: ↑02 Дек 2024 09:23 Вероятно с тези цени нещата активно се насочват към 'споделените автомобили'...
https://www.bgonair.bg/a/5-science/2410 ... elyat-koli
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Карах една седмица VW Tiguan плъг ин, среден разход 10/100 в Берлин, без зареждане на батерията. Шофирането е много икономично, с плавни ускорения и спирания. Смея да твърдя, че с такъв маршрут, авенсисът ми ще гори максимум 6/100. Тази седмица съм с VW Id4. Колата е на 25000км, педалът на спирачките скърца много, явно има някакви износени втулки. Чувства се като скъпа играчка, която скоро ще се разпадне. Батерията спада горе-долу с реални изминати километри, при 5гр външна температура и климатроник на 18гр.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Карах същата на 2000км и се чувстваше по същия начин. За това не си я купих.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- Monster
- Мнения: 412
- Регистриран на: 09 Ное 2021 10:50
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Rav4 PHEV, Zoe ZE40
- Благодарил/а: 156 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Rav4 PHEV също би горял като авенсиса ти при такива условия (около 6/100) - просто плъг-ин хибридите на ВАГ не са направени да се възползват ефективно от наличие на батерия, след като се мине в "не-изцяло електрически режим" и си харчат като нехибридна кола, която вярвам, че градско на бензин стандартно харчи към 10 литра на 100 км. При това Tигуана е с предно, докато Rav4 PHEV e AWD, малко по-голяма и по-тежка, но хибридната система на Тойота прави голямата разлика в градския разход в "не-изцяло електрически режим". И все пак тези коли "би трябвало" да се карат градско със зареждане на батерията и да няма голямо значение градския разход на бензин, но пък ако си бил на туристическа разходка в Германия и не ти се е занимавало с публични зарядни за плъгин хибрида е "оправдано" (за мен) да го караш на бензин, при положение, че ти е по-удобно. За Id4 - за съжаление и аз съм чувал различни отрицателни коментари, но пък това, че предсказва с реални числа остатъчния пробег е добро показание. Равката показва реални показания с климатик само през топлите сезони - зимата километрите, които предсказва ги постигам само с изключен климатик. Миналата зима бях леко разочарован от големия разход на ток, който превеше, но тогава така и не се усмелих да изключа климатика. Тази зима по-стечение на обстоятелствата прекарвах повече време в движение и на студено, та и в колата започнах да си пътувам с яке и без климатик, при което установих, че при външни температури около нулата отново си постигам летния разход от 17 до 20 kwh на 100 км, като лятото този разход го постигам с включен климатик (без него ще е нещо от сорта на 15 до 18 kwh на 100 км в зависимост от маршрута). При включване на климатика зимата в еко режим на около 22 градуса разхода при Равката често доближава 30 kwh (особено на къси разстояния, когато трябва да се затопли по-студения въздух), което сами може да се досетите колко значително изяжда използваемия пробег в електрически режим. При по-малка температурна настройка на климатика (например 20 градуса) вероятно е малко по-добре ситуацията, но пак значителен процент от разхода отива да затопля това голямо купе. Просто от Тойота дори в Еко режим на климатика са го направили да достига сравнително бързо конфортна температура вътре, докато например при Зоето климатикът в Еко режим работи колкото да не се замъгляват стъклата и за да усетиш някаква реална топлинка трябва да завъртиш градусите до край. Но пък така Еко режима в Зоето позволява да поддържаш доста приличен разход на ток и все пак да имаш включена някаква климатизация. Добре, че Равката има подгрев на стъклата, та с него успявам да премахна запотяването без нужда от климатик, а комбинацията от подгрев на седалки и волан позволява да се пътува комфортно (дори и без яке в колата
), без да е нужно значително орязване на пробега за отопляване на целия въздух в купето.

-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
А колко би харчила равката ви - по размери, а и по мощност са по-близки (тигуан е чувствително по-мощен, като има и много по-мощен, кой вариант е, а и е значително по тежък)? Защо го сравнявате с авенсиса. Все пак е дизел, дали и зимата би горил 6. Отоплението на купето едва ли е позволявало изключване на двг на тигиан-а, а той си е бензинов, за да топли си харчи, че и купето си е по-голямо, губи повече топлина.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- ico1
- Мнения: 396
- Регистриран на: 22 Окт 2014 18:09
- Местоположение: Асеновград
- Автомобил: LEXUS RX 450hl
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 59 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
То ЛЕКСУСА ми гори межди 7,0 и 8,5 в града.Пример от вчера от Асеновград през целия Пловдив излезнах на пазарджишкото колело и на паркинга на Джъмбо разхода беше 7,2. парното на 24 гр 3.5 мотор 313 коня май е повече от Тигуан и по размер и тегло..



LEXUS RX450hl
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Електрически коли, но Не от TOYOTA
Ми това е по нанадолнище, за това 

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта